HAVUZ BAŞI PARTİ

34 8 4
                                    

(Multideki Ada)

Biri beni dürtmüş gibi kalktım yataktan. Mutlu uyandım çünkü bugün hafta sonuydu. Yanımdaki sehbaya uzandım telefonumu almak için. HADİ BE.. Berke'den bir sürü mesaj gelmiş.

"Özledim"
"Uyan"
"Kim bilir rüyanda neler görüyosun?"
"Seni çok seviyorum"
"Aaa bu saate kadar da uyumaz ki bir insan"
"Öğlen oldu kalkta bişeyler yapalım"

Daha bunun gibi birçok mesaj.
Kaç saat olmuştu ki görüşmeyeli bu kadar özlemişti beni aslında bende özlemiştim onu onunla vakit geçirmeye bayılıyordum.

KASLI BOY 💕 Aranıyor

"Bu kadar özlediğini tahmin etmezdim sevgilim"
"Yanıma bir gel nasıl özlediğimi anlarsın"
"Kahvaltı falan yapayım haberleşiriz bitanem"
"Öpüyorum haber ver"
"Bende seni"
Hemen kalktım banyoya koştum. Duşa girdim.
Duştan çıkıp dolabıma koştum. Kıyafet aramaya başladım. Elbise giymeliydim. Evet buldum en sevdiğim elbisem.

Hemen askıdan çıkarıp üstüme geçirdim. Saçımı havludan çıkarıp taradım. Kurutup maşa yaptım. Anneme saçımın üst kısmını ördürmek için aşağı indim. "Günaydın uyuyan güzel" söyleyen annemdi sanki öğlene kadar uyumuştum. Annemler kahvaltıyı yapmış sofrayı bile toplamışlardı. "Günaydın anne"
"Bu ne şıklık nereye böyle"
"Arkadaşımla buluşucam anne saçımın üstünü örer misin diye sormaya geldim."
"Örerim tabi ama kiminle gideceğini söylersen"
"Tehtid de ediyoruz bakıyorum da"
"Aaa gel bakalım uyuyan güzel"
Saçımı örmüştü gayette güzel oldu. İlk hafta sonu gezimiz olduğu için güzel olmalıydım. Aaa Berke'ye haber vermeyi unutmuştum. Hemen yukarı odama koştum ve Berke'yi arayıp hazırlanmasını ve beni almaya gelmesini söyledim.
Sonra hazırlanmaya devam ettim. Makyajımıda yapıp aşağı tekrar indim ufak atıştırıp çıkmak için hazırdım. Korna sesleri gelmişti dışardan. Berke gelmişti sanırım. Annemi öpüp çıktım evden. Arabasına yaslanmış beni bekliyordu. Karizmatik duruyordu.
Öpmeden yine yaptı yapacağını "Bu ne lan"
"Ne ne?"
"Bu elbisenin diğer kısmı nerde"
"Hepsi burda"
"Git allah aşkına pantolon falan giy"
Aslında hoşuma gitmişti beni kıskanması bana karışması.
"Beğendim giydim , gidipte çıkartamam"
"Anladık dışarda gezemicez en iyi bizimkiler arkadaşın havuz başındalar kutlama yapıyolar oraya gidelim."
İyi fikirdi gidip biraz eğlenmeliydik.
"Gidelim bakalım"
Kapıyı ilk önce bana açtı sonra kendi tarafına gidip arabaya bindi.

Geldiğimiz yer baya büyüktü. Herkes gelmişti sanırım. Erim ve arkadaşlarıda burdaydı. Hemen yanlarına gittik. Erime selam verdim diğerlerinedr gülümsedim.
"Beni gördüklerine sevinmemiş gibiler"
Kulağına fısıldadım.
"Sen onları bırak ben mutluyum"
Kahramanım yine ortamı yumuşattı. Onlardan ayrı masaya geçtik ve içkilerimiz geldi. İçmek istemedim ama Berke bir kadehten bişey olmaz dedi.
Ben birinciyi içerken Berke üçüncüyü almıştı.
"Hızlı gitmiyo musun sanki"
"Bana bişey olmaz"
Sanki içtikçe tadı güzel gelmişti. İkinciyi söyledim.
"Bir kadeh yeterdi sana ne gerek var?"
"İçmek benimde hakkım bana bişey olmaz" göz kırptım lafını çaldım.
Dudağını ısırarak endişeli baktı sanki sarhoştun büyütüyo işte.
"Bu son bardak olucak"
"Tamam tamam"
İkinciyi içince başım dönmüştü sanki. Üçüncüyü alsam kızacaktı. Arkamdan Mira sesleri geliyodu. Döndüm Ada'ydı.
Sarıldık.
"Kızım nerelerdesin sen ?"
Berke'yleyim sana anlatmaya fırsat bulamadım kanka ya"
"Olsun benide Erim davet etti hazırlanamadığım için tek geldim"
"Demekki tek anlatmayan ben değilmişim kızım"
"Öylede işte bişeyler olucak gibi hayırlısı yani"
"Süperr o zaman içiyoruz bu gece" kahkaha attım kendimce. Berke kaşlarını çatmış bana bakıyodu.
Ada'ya dönüp "Kızlar içerde gidip içki falan alalım Berke içirmiyo"
"Hadi gidelim ben Erim'e selam veriyim bi"
Berke'ye dönüp biz içerdeyiz kızlara falan selam verip muhabbet edicez sende sizinkilerle ol kızlarla muhabbet yok"
"Sende aynı şekilde hemen gel"
Dudağının kenarına öpücük kondurdum.
Ada'yıda alıp içeri geçtik. Kızlar oturmuş bira içiyolardı bizde onlara katıldık. Ada hemen kendisine bira aldı. Banada getirdi ama tereddütte kaldım. Alıp yudumlamaya başladım. Biraz iyiydi kafam.
"Hadi Ada Berke beni bekler" diyerek kalktım ama kalkıp oturmam bir oldu. Başım kazan gibiydi. Ada'dan destek alıp Berkelerin yanına gittik. Nasıl oluyoda ben sarhoş oluyodum Ada olmuyodu. Alışkın olmadığım içindir. Yanlarına geldiğimizde "Ooo beyler ne kaynatıyosunuz böyle" bacağımı cimcikliyodu biri. Ada'ydı bacağımı cimcikleyen.
"Yapmasana kızım acıyo"
"Sussana çok bağırıyosun" diye fısıldadı kulağıma.
Hemen kolumu tutup salona götürdü beni Berke. Oturduk. "Ben sana içmiceksin demedim mi?"
"İçmedim ki seni görünce sarhoş olduğum için böyleyim aşktan"
"Dalga geçme Mira"
Çok kızdığı yüzünden belliydi.
Daha konuşamadan yığıldım koltuğa. "Hadi kalk gidiyoruz "
"Gitmicem içkim bitmedi daha "
"Lan hala içki diyosun" kolumdan sıkı tuttu çok acımıştı.
"Kolumu acıtıyosun Berke."
"Kalk dedim sana "
"Sende uzansana yanıma" deyip çektim kendime.
Dudak dudağa gelmiştik aramızda bir parmak vardı. İstemsizce öpmüştük birbirimizi. Kalkmaya çalıştım utanmıştım. Arkadaşların yanına doğru ilerledik koltuğumun altına kafası geçirdi. Bende ona yaslanıp ondan destek aldım. Karşımda Aslı'yı görünce herhalde hayal gördüm falan sandım ama gerçekti. Adı kadar gerçek. Lanet kız. Berke kolumdan çıkıp çantamı almaya gitti. O arada Aslı yanıma geldi.
"Naber Mira "
"İyilik canım sen"
"İyilik benden de sarhoş mu oldun sen"
"Hayır "
"Bana yaslanabilirsin" pek bi yardımsever ama ben kanmam böyle şeylere. Yanındaki kızlar kıkırdamaya başladı. Ne çeviriyolardı bunlar. Kolumu tutmaya çalıştı.
"Çek elini üzerimden" Ada durumu görünce bize doğru ilerledi. Orta bi tartıştık sonra beni ittirip havuza düşürdü. Su buz gibiydi ne olduğumu şaşırdım. Kıyak kafam bir anda yerine gelmişti . Berke çığlık sesi duyunca hemen geldi beni havuzda görünce tişörtünü çıkarıp havuza balıklama atladı. Centirmen erkeğim benim. Beni tutup havuz dışındaki arkadaşlarına tutması için işaret yaptı. Su yutmamıştım. "Havlu getirin hemen" nasılda endişeliydi bi yandan da kızgın. "Aslı sen ne yaptığını zannediyosun kızım kaybol git şurdan seninle sonra görüşücez"
"Elim kaydı ne olduğunu anlamadım" bi yandan da kıkırdıyodu arkadaşlarıyla pis yalancı ben sana yapıcağımı biliyorum. Havlu gelince bi yandan beni kurutup bir yandan da bana söyleniyodu. "Ne vardı bu kadar içecek ayık olsan böyle olur muydu be"
Sırıtmakla yetindim bi şey diyemeyecek kadar şaşkın ve sinirliydim. "İçmek yasak sana artık."
Erim'e dönerek "Oğlum Ada'yı da al da bize geçelim"
Kafa sallayıp Ada'yı alıp arabaya geçtiler. Berke'de bir elinde ben diğer elinde eşyalar arabaya doğru ilerledik. Arabanın anahtarını Erim'e uzattı biz arkaya geçtik. İkisi öndeydi. Berke beni bindirip sonra kendisi bindi. Kafamı dizine koydu. Gözlerim kapalıydı ama ne konuştuklarını duyuyordum. Ada'ya hesap soruyodu Berke. "Neden içirdin dayanamıyo bilmiyo musun?"
"Bu kadar içtiğini tahmin etmemiştim."
Erim olaya mudahale olup ortalığı yumuşattı. "Olan oldu eğlendik işte ama nasıl düştü havuza Mira'yı tanıyosam yanına kalmaz Aslı'nın."
"Bişey olmıcak ben konuşucam Aslıy'la"
Bak ya senin konuşmana izin verir miyim sanıyosun ben ona neler yapıcam işkence beğensin kendine.
Berke'lerin evine gelmiştik beni kucağına alıp "Cebimden anahtarı alsana Erim" diyip içeri girdik biz direk yukarı çıktık beni kendi yatağına yatırdı. Gözümü açıp Berke'ye yanımda yatmasını söyledim. Kendimde olmadığım gibi Berkelere geldiğimden habersizdim.
Telefonum çalıyodu. Arayan annemdi.

   PRENSESİM 💕 Arıyor..
Berke hızlıca aşağı inip Ada'ya "Telefonu aç bizde kalıcak falan de"
"Tamam ver"
"Efendim Elif teyze"
"Ada sen misin kızım?"
"Evet.. Biz yorgunduk biraz bize geçtik annemler yok ya beni yalnız bırakmak istemedi bizde kalıcak bugün"
"O neden haber vermedi"
"Uyuya kaldı ben ararım dedim"
"Tamam kızım dikkat edin öptüm sizi"
"Bizde seni görüşürüz"

Berke'den
  Bi an bi pot kırıcaz diye korkmuştum. "Sağol Ada sizde misafir odasında yatarsınız Erim biliyo gösterir ben Ada'yı yalnız bırakmiyim iyi geceler size"
"İyi geceler"
Hemen yukarı çıktım Mira'nın yanına öyle güzel uyuyodu ki yanına uzandım masumca. Sarhoşken bile tatlıydı insan her haliyle mi tatlı olur. Ama bunun acısını ondan çıkarıcam.

Biraz zaman geçip atıyorum özğr dilerim mümkün olduğunca hemen yazmaya çalışıyorum.

@kkanatsizmelekk 'in Duygusuz adlı kitabını okumanızı tavsiye ederim cidden çok güzel yazıyorr tebrik ediyorum 💕💕

ADI AŞK OLSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin