(Multideki Aslı'nın en yakın kankası Ayris partiye beraber geleceği arkadaşı)
Başım kazan gibiydi. Zonkluyodu sürekli. Gözlerimi açtım ve yanımda Berke'yi gördüm. Öyle güzel uyuyordu ki uyandırmaya kıyamadım saçına öpücük kondurup kendime gelmek için elimi yüzümü yıkamaya gittim. Evde hiç ses yoktu herkes uyuyordu galiba. Misafir odasında kimse yoktu salona baktım. Ada'yla Erim koltukta yatıyorlardı. Deli aşıklar ya. Hemen yukarı çıkıp yatağa Berke'nin üstüne atladım. Ne olduğunu şaşırdı birden zıpladı yerinden. Gözlerini yarım açık şekilde "Günaydın yaramaz kız"
"Günaydın uyuyan güzel"
Bunu sevmiştim uyuyan güzel.. "Kalk artık kahvaltı yapalım"
"Erimler uyandı mı ?"
"Hayır hem koltukta yatıyolar görmen lazım"
"Hadi ya inelim de uyandıralım şunları"
Yaramaz çocuk gibi her türlü plan var. Aşağı indik hala uyuyolardı. Mutfağa koşup bardaktaki suyu getirdi.
"Yapma " sırıttım hatta haykırdım.
"Şşş sessiz ol"
Suyu Erim'e döktü Ada'nın sinirleniceğini bildiği ve korktuğu için. Erim'e hiç birşey işlemiyo anasını satiyim. Bardakta kalan suyuda tişörtünü açıp içine döktü hadi sıkıyosa şimdi kalkmasın. Ne olduğu şaşırıp zıplayan Erim Ada'yı da uyandırmıştı. Ne olduklarını şaşırdılar. Etrafa yarım gözle baktılar. Sonra hep beraber kahkaha attık. "Günaydın deme şekliniz bu mu ?" Diye haykırdı Erim. "Oğlum niye burda yattınız ki mis gibi yatak dururken"
"İçimiz el vermedi işte oğlum hesap sorma sabah sabah"
"Hadi kalkın da kahvaltıyı hazırlayalım"
Görev dağılımı yaptık. Lider olan ben "Siz etrafı toplayın bizde Berke'yle kahvaltı hazırlayalım"
"Hadi en kolay görevi siz alın tabi" Ada hep sinir bozucu herşeye itiraz eder tabi.........
Ev toplanmıştı. Yorulmuştuk hemen koltuğa uzandım. Berke de bunu bekliyordu sanki hemen koşup üstüme atladı. Eşşek ne kadarda ağır. Haykırarak "Berkeee ezdin be yavrum"
Boynuma sımsıkı sarıldı boğucaktı bu çocuk beni. Bugün gördüğüm eziyetler bitmiyordu.
"Dünün acısını çıkarıyorum güzelim" hatırlatmasaydı iyiydi.
"Hatırlatma bile Aslı'ya yapacağımı biliyorum ben"
"Ben konuşucam" ne hakla Berke Aslı'yla konuşacaktı. İsimlerinin yan yana gelmesini bile istemezken.
"Var mısınız bugün evde parti verelim" ya bendeki zeki kimsede yok.
Partiyi duyunca Ada hemen atladı.
"Ben her türlü varım hemen ne giyeceğime bakiyim"
"Saçmalama Ada bekle bi plan yapalım" dudağını büzüğ kalktığı yere tekrar oturdu yavrucağızım.
"Sen partileri çok sevmezdin ne işler çeviriyosun öyle"
Canım sevgilim nasılda tanıyo beni.
"Aaa Berke ne işler çeviricem eğlenelim biraz hem bugün içmem merak etme"
"Zaten sana yasak artık"
"Erim bişey söyle ne dersin"
"Bana uyar Mira her türlü"
Parti adamına tabi herşey uyar.
Bu gece için süper fikirlerim var Aslı için tabi korkup gelmemezlik yapmazsa. "Ada seninle hadi yukarı çıkalım bakalım ne giyeceğimize"
Merdivenlerden tam çıkarken "Mira kısa şeyler giymek yok" yaa nasılda kıskanırmış. Kafamı uzatarak "Aaaa hiç giyer miyim"
"Giymezsin tabi"
Ne giyeceğimize dedim ama bizim kıyafetler burda değilki allahtan erkekler anlamadı. Başka bi yalan bulamadım tabi.
"Kızım kıyafetlerimiz yokki burda"
Ya bu kız çok akıllı ya.
"Kızım biliyorum başka yalan bulamadım"
"Hee Aslı mevzusunu diyosun sen" sonunda anladı canım arkadaşım.
"Aslı'yı ara Berke'nin parti vereceğini söyle"
"Söylicem Adacım sağol şahane fikrin için"
Hemen telefonumu elime alıp Aslı'yı aradım.ASLI Aranıyor...
"Efendim" sese bak yapmacık kız.
"Aslıcım direk konuya giricem Berke evde parti veriyor seni görmekten onur duyarız".
Sanki Aslı'yı düğünüme çağırıyomuş gibi hissettim.
"Berke mi?"
Sağır galiba bu kız galiba da değil sağır bu.
"Ayy evet Berke duymadın galiba"
"Berkeyse tabikide gelicem"
"Beklerim görüşürüz"
"Görüşürüz"
Görüşücez kızım sen gel bi. Sırıttım.
"Ada bu gece çok eğlenicez galiba"
"Kesinlikle özellikle de Aslı çok eğlenicek"
Ben onun kadar gaddar değildim havuza atmak gibi kılişe şeyler yapmam. Sadece benim sarhoş olmamdan yararlanıp havuza atmasının hesabını sorucam.
Eve gitmek için aşağı indik.
"Kıyafetleriniz burda mı ki giyinecektiniz" akıllı sevgilim benim ya.
"Neyse Berkecim biz eve gidiyoruz hazırlanmaya sizde evi hazırlayın akşam için"
"Ooo tabi zor işi bize bırakın"
Yanağına öpücük kondurup "Sen herşeyi halledersin" bu ona gaz vermek içindi. Ada da sanki çok uzaklara gidiyomuşuz gibi Erim'e sarılmayı bırakmıyordu.
"Hadi aşıklar hazırlanıp gelicez alt tarafı"
Sırıttılar.
"Ben bırakıyım sizi" centirmen sevgili.
"Gerek yok taksiye biner gideriz çok geç kalmayız"
"Tamam geç kalmayın"Ceketimizi alıp hemen çıktık. Bugün güzel birgün olacaktı. Mutluydum bana yapılan yanlış kimseye kâr kalmazdı. Bugünde örneğiyle görecektik zaten.
Yeni bölüm tekrar sizlerle iyi okumalar.. 💕 Kısa oldu ama bir sonraki bölüm güzel olacak. Sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK OLSUN
Teen FictionŞu zamana kadar aşka hiç inanmadım.. Aşık olanlarada aptal gözüyle baktım , alay ettim , güldüm onlara. Ta ki Berke karşıma çıkana kadar. Aşkı dışardan tanımlayamazsınız yaşamalı aşkı tatmalı insan.