OKUL

86 12 8
                                    

(Fotoğraftaki Berke ve Mirayı ezik bulan yandaşları)

OKUL
Artık evdeydim.
Beni eve Berke bıraktı. Yol boyunca Paris gezisini konuştuk. İnanır mıydım Berkeyle konuşucağıma, onunla vakit geçireceğime.

Berke'den
Aslında Mira'dan hoşlanmıştım ama ona daha fazla umut veremezdim. O masum saf bir kız ama pekte güzel. Ben ciddi ilişki adamı değilimdir. Mirayla bir ilişki yaşayamazdım. Çünkü okulda bir popülerliyim vardı onunla olamazdım. Ben daha çok kızlarla takılmayı severdim.

Mira'dan
Kapıyı çaldım. Annem bana masum gözlerle bakıyordu. " Hoşgeldin güzelliğim" diyerek sıkı sıkı sarıldı. Sanki 1 yıllık geziye gittim gibi özlemişti beni. Anne yüreği işte. "Hoşbulduk" diyerek merdivenlerden hızlı hızlı çıkarak odama girdim. Bavulumu yatağa fırlatarak telefonumu elime aldım. Ve hemen Ada'ya Berkeyle olanları anlatmak için aradım. "Evde misin" dedim. Hemen konuya girmemek için. "Eve geldim hadi anlat meraktan çatladım kro"
"Ya kızım beni eve bırakması bile bi işaret" diyerek sırıttığımı belli ettim.
"Kaynaştınız demek"
"Kaynaşmak değil be yavrum bence benim gibi kızla olmak istemez" dedim ve off çektim.
"Kızımm diğer kızlardan eksiğin ne hatta onlardan fazlan bile var" diyerek beni birazda olsa rahatlatmıştı.
.........
Alarmım sanki kulak deliklerimi patlatıcakmış gibi çaldı. Direk banyoya geçtim elimi yüzümü yıkadım. Hemen odama geçip kıyafet bakmaya başladım. İşte beni en çok zorlayan kısım. Borda dar pantolonumu altıma geçirdim üstümede siyah bol tişörtümü giyip saçımı yapmaya koyuldum. Boynuz gibi topuz yaptığım saçlarımı açtım saçım kısaydı. Uzun saçtan pek haz etmezdim. Düzleştiricimi fişe takıp saçımın üzerinden geçtim normalde düzdü ama topuz yapınca dağılmıştı biraz. Hafif makyaj yapıp ceketimi aldım ve kahvaltı için aşağı indim. Burnuma çok güzel kokular geliyodu. "Günaydın meleğimm hadi geçte kahvaltını yap " sesi çok güzel geliyordu. "Ayakta ufak atıştırıp gidicem geç kaldım" gerçekten de geç kalmıştım dışardan korna sesleri geliyodu. Masadan ufak atıştırıp anneme öpücük kondurup "Görüşürüz meleğim "
"Görüşürüz Ada'ya selam söyle "
"Söylerim" diyerek sırıttım. Kapıyı açtığımda sinirli bi şekilde bana bakıyordu. Bu haliyle bile tatlıydı. "Geldim iştee " sırıtarak arabanın kapısını açtım ve "Naber " diyerek öptüm. "İyilik bakalım okulda neler olucak " sırıttı.
"Ne olacak lan bişey olacağı falan yok" sinirlenmiştim.
"Tamam be ne kızıyosun"
"Kızmadım sadece inanmıyorum bizim olacağımıza" biliyodum olmıcaktı o rahat bi ilişki yaşamak isteyecekti. Bende o kızlar gibi olmadığımı ona hareketlerimle belli etmiştim zaten.
Okula geldiğimizde arabayı park ettik ve arabanın kapısını açarken bir "Ahh" sesi duydum. İndim ve karşımda Berkey'yi gördüm. Ne yapacaktım.
"Pardon" demekle yetindim. Sanki birşeye sinirli gibiydi. Beni tersleyerek "Dikkat etsene kızım" diyerek okulun kapısında muhabbet eden arkadaşlarının yanına gitti. Üzülmüştüm. Görmediğimi o da biliyodu. Peki onu sinirlendiren şey neydi ?
Hiç bakmadan sınıfa gittik. Bizden sonra onlarda geldi. Berke yan sırada oturuyodu. Ders boyunca hiç bakmadı. Merak etmiştim. Tenefüs zili çalınca konuşabilir miyiz dedim o da tabi dedi. "Berke bişey mi yaptım neden böylesin"
"Seninle alakası yok Mira" diyerek gözlerinin benden kaçırdı.
"Anlatmak ister misin" diye sordum.
"Anlatılcak bişey yok anlatamıyo muyum" diyerek ters köşeye vurdu beni.
"Peki" demekle yetindim. Arkamdan biri bana sesleniyodu. Döndüm Erim'di. Yanıma koşarak geldi. "Mira Berke'nin neden böyle olduğunu biliyorum" diyerek elini omzuma koydu beni teselli edermiş gibi. "Neden miş" diyip omuz silktim. "Beraber takıldığınızı arkadaşları duyup alay etmişler baya bi dışlamışlar" üzgün bi şekilde söylüyodu her halinden belliydi.
"Tahmin etmiştim peki ne varmış bende" diyip başımı aşağıya eğdim.
"Ezik demişler ona ayarladıkları kızla konuşturucaklarmış bugün " benim gözler büyüdü ve sinirlenmiştim. Ah bu arkadaş ortamları yokmu! Hepimizin baş belası.
"Tamam" diyerek olanları Ada'ya anlatmak için sınıfa doğru koştum. Ada'ya anlattığımda o da sinirlenmişti. Üzülmüştü de.
"Bişeyler yapmamız lazım kızım o da neden arkadaşlarına uyuyo kendi başına bişey yapamıyo mu süt bebesi" diyerek masum bi şekilde sırıttı.
Ada aklındaki planı anlatmaya başlıyor. "Şimdi Erim'in yanına gidip o kızı öğrenmesini söylüyorsun." Diyerek kötü bi gülüş atar. "Aklında nasıl bi hain plan var" diyip burnunu sıktım. "Dinle işte kızım anlatıyorum"
"Erim öğrenince ilk önce kızı gözlemleriz. Mira atlayarak "Gözleme de yaparız" diyip bütün ortamı soğutur. "Ya ben iptal" koluna bi yumruk atar Mira'nın. "Gözlemleriz sadece gözlemlicez sonrada hain bir plan var aklımda ona bakarız" diyip bir beşlik çakıyolar. Mira sınıftan tam gaz çıkıp Erim'i aramaya koyulur. Erim' görür görmez "Erim acil konuşmamız lazım"diyerek Erim'i alıp koridor'un sonuna giderler. "Ne oldu bu kadar acil olan ne Mira? "
"Bana o kızı bulman lazım Erim'im " diyerek şirinlik yapmaya çalışır. "Hangi kızı" anlamamazlıktan gelir çaktırmamaya çalışsada.
"Hangi kız olucak Berke'yi tanıştıracakları kız"
"Tamam bakarız" der.
"Tamam" öper sonra Ada'nın yanına gider.
Erim kızı öğrenmiş ve Mira'ya anlatmıştı herşeyi.
............

Eğer sevdiyseniz yorumlarınızı ve diğer bölümlerle ilgili fikirlerinizi yorum atabilirsiniz ☺️💞

ADI AŞK OLSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin