HAİN PLAN

59 12 0
                                    

Multideki Berke arkadaşları ve Aslı

Artık öğrenmişlerdi kızın kim olduğunu. Sıra hain plana geldi. Ada'nın aklında hain bir planı vardı. İlk önce pis gülüş atarak "Anlatıyorum kızım şimdi."
"İlk önce kızı gözlemlicez. Lavaboya girdiğinde bizde gidicez. Kızı duvara yaslayıp tehtid edicez buna mecburuz çünkü onunda gönlü vardır güzelim çocukta. Yüzü gibi yüreğide yumuşak olab Mira "Tehtid fazla değil mi sence"
"Kızım sen Berke'yi istediğine emin misin"
"Tabikide eminim" kafasını sallayarak hain planı uygulamaya koyuldular.
Tenefüs zili çaldığında Aslı (hain planın baş karakteri) Lavaboya doğru ilerledi kapıyı hiçbir şeyin farkında olmadan açtı. Bizde arkasından lavaboya girdik. Ada "Aslı birşey konuşucaz" diyerek lavabodaki bütün kızları dışarı çıkarttı. "Eşkiya mı kesildiniz" diyerek gözlerini kaçırdı bizden. Ada Aslı'yı duvarı doğru ittirdi. Kızın etrafını kavramıştık. Bende devreye girerek "Berke'yle aranda ne var" elimi duvara koydum. Utangaç olan ben aşkım için neler yapıyordum.
"Sana hesap mı vericem" kapıya yöneldi. Bende kolundan tutup "Evet hesap vericeksin" kolunu bırakmıştım. "Sende kim oluyosun" benim tepemden sinir gelmeye başladı. İçimden sevgilisiyim demek gelmişti ama diyemezdim biraz mantıklı düşününce Ben onun neyiydim ? "Şimdi çıkarsan Berke'yle konuşmaya gidicem"
"Tabi burdan çıkabilirsen"
Şaşırmıştı. "Ne demek o tabikide çıkıcam"
Sırıttım. Galiba benden korkmaya başladı. Tabi bunca zaman beni utangaç , ezik kız gibi görüyodu. Hain planımız işe yaramamıştı şimdi diyosunuzdur ki saçını oracıkta yolsaydın ama yapamazdım onun hiç bişeyi değildim ama pes etmicektim. Kızın dışarı çıkmasına izin verdim. Ada atlayarak "Neden izin verdin yolsaydık onu burda " yumruğunu sıktı. "Ben onun neyiyim Ada".
"Hiçbir şeyi ama pes edemezsin" diyerek bana gaz vermeye çalışıyordu. "Tabikide pes etmicem. Lavabodan çıktık ve bahçeye indik. Berke'nin arkadaşları Berke'yi Aslı'nın yanına gitmesi için fişşekliyolardı. Berke beni görünce gözlerini bana dikti. Bende kafamı aşağı eğdim.

Berke'den
Aslı'yla konuşmalıydım. Ama kalbim hayır diyodu. Çünkü kalbim Mira'yı istiyodu. Başlarım şimdi popilerliğe. Mirayı seviyordum başkasıyla konuşamazdım. Ya Mira'yı kaybedersem kuşkusuyla yaşıyodum. Aslı'ya doğru ilerledim "Naber Aslı" diyerek koluna dokundum. Mira'nın bana nasıl baktığının farkındaydım. Onu bu kadar kısa sürede sevip , alışmıştım. "İyilik" sırıttı. "Noldu suratın neden asık". Suratı asıktı sormak içimden gelmedi ama laf olsun diye sordum. "Şu ezik Mira- sözünü kestim ve "Düzgün konuş istersen" kaşımı çattım. "Ya ne bu sende mi onu seviyosun".
"Nasıl yani sende mi derken" inkar etmemiştim.
"O da seni seviyor" bunu nerden anlamıştı. Merak ederek "Nerden biliyosun"
"Beni sıkıştırdı arkadaşıyla. Hesap sordular benden. Seninle aramda ne olduğunu sordular. Mutlu olmuştum. Bir yandan da hoşuma gitmişti. Sırıttım. "Neden sırıtıyosun" Sorusuna cevap vermeden "Benim gitmem lazım " dedim ve Mira'nın yanına doğru ilerledim. Aslı arkamda "Nereye oğlum" diye bağırıyodu. Aldırış etmeden ilerledim.

Mira'dan
Hass*ktir... Berke bana doğru geliyordu. Ada koluma vurarak geliyo seninki dedi. Bu hitap hoşuma gitti seninki.. seninki..
Yanaklarım kızardı ve ellerim terlemişti. "Mira konuşabilir miyiz?" Ada'ya bakıp sırıttı. Sesini özlediğim. "Konuşalım" diyerek arka bahçeye doğru yürüdük önümüzdeki banka oturduk. Bana dönük oturmuştu. Gözlerime baktı. Bende kayış koptu. O mavi gözleri o kadar içtendiki o kadar parlıyordu ki içimi ferahlattı. " Noldu" gözlerimi kaçırdım ondan. Eliyle çenemden kafamı kaldırıp "Bana bak" dedi. Kafamı kaldırıp gözlerinin içine baktım. "Aslı'yı neden sıkıştırdınız" kaşını kaldırıp gözlerinin bana dikti.
"Ne sıkıştırması Aslı kim?" Anlamamazlıktan geldim biraz. Çaktırmamaya çalışsam da anlamıştı.
"Anlamamazlıktan gelme Aslı bana anlattı herşeyi". Sessizce "Gıcık kız" dedim. "Mira bana anlat şimdi herşeyi".
"Evet sıkıştırdım. Aslında sıkıştırmak değildi. Nazikçe bişey sorduj sadece" diyerek dudağımı ısırdım.
Dudağıma baktı farketmiştim.
"Ne sordunuz " iyice sıkıştırmıştı beni. Cesaret gelmişti.
"Seninle arasında ne olduğunu sordum."
"Bunu bana sorabilirdin. Hatta sana söyliyim aramızda hiçbir şey yok olamazda" diyerek beni iyice rahatlatmıştı. Sırıttım.
"Çok mu mutlu oldun" sırıttı.
"Evet"dedim. O da mutlu oldu benden bu cevabı bekliyormuş gibi.
Zil çaldı.
Kalkıp sınıfa doğru yürüdük. Berke'nin arkadaşları görmüştü bizi. Berke'ye seslendiler o da aldırış etmeden devam etti.
"Arkadaşların sesleniyo gitsene zaten seviyosun her dediklerini yapmayı" iğneleyici laflar sokmuştum.
"Ne demek şimdi o "
"Aslı'yla konuşmanı onlar söylemedi mi zaten"
"Evet ama konuşmadım konuşmayıda düşünmüyorum"
"Sana kalmış" diyerek yerime oturdum.
Ada hemen yanıma gelip sadece sırıttı. Ona bakıp "Delirdin mi kızım " diyerek sırıttım.
"Anlatıcaksın elbet" dedi.
"Tabi canım " dedim ve gözlerimi Berke'ye diktim. O da bana dikmişti gözlerini.
İşte istemediğin ot burnunda bitermiş ya gelmişti gıcık. Aslı direk Berke'nin yanına oturdu. Kaşlarımı çattım Berke'de anlamıştı. Kafasını çevirip Aslı'ya kalkmasını söylemişti. Canım ya gözlerimden anlamıştı ne anlatmak istediğimi. Aslı morarmıştı sanki biraz kalkıp sırasına oturdu.
Evet sevgili olmasakta ben anlamıştım o da benden hoşlanıyodu yada daha fazlası önemli olan şimdi yine arkadaşlarına mı uyacak yoksa kalbinin sesini mi dinleyecek ?

Evet bir bölümde burda bitti. Yorumlarınızı yapmayı ve beğenmeyi unutmayın şimdiden teşekkürler 💞

ADI AŞK OLSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin