......
Sabah yatağımdan uyandığımda dünkü şeyler aklıma geldi ve yüzümde masum bir sırıtma oldu. Ya ben gerçekten çok seviyordum. Nedensiz , karşılıklıksız , sebepsiz...
Böyle aşklara az rastlanıyor genelde.
Yatağımda vakit geçirdikten sonra banyoya yöneldim. Duşa girmeliydim yoksa pasaklı gibi dolaşacaktım. Duştan çıktım. Odama koştum. Dolabımı açtım ve yeter yine aynı sorun.. Bugün ne giysem acaba ufak bi defile yaptım kendimce. Altıma dizi yırtık buz rengi kot üstümede onu tamamlayan kısa kollu tişört giydim. Tişörtü içine soktum daha güzel görünüyordu. Son olarak saç makyaj. Maşayı prize taktım ısınana kadar eyeliner'ımı çektim. Ruj olarakta ten rengi tonlarında sürdüm. Maşa ısınınca saçımdan biraz alıp maşaya bıraktım saçlarımı. Bittiğinde kafamı eğip saçımı karıştırdım kalktığımda bayılmıştım saçlarıma. Nadiren maşa yapıyordum. En güzeli de şimdi yaptığım. Berke bayılacak sanırım. Hazırım. Aşağı indim bizimkiler kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyorlardı. İkisini de öpüp yerime geçtim. "Günaydın canım ailem" morelim çok yerindeydi. Babam işte asıl sorusunu sordu. "Bu çok mutlu olmanı neye borçluyuz acaba"
"Aa babacım bişey olması mı gerekiyo neyse ben geç kaldım" geç kalmamıştım sorgudan kaçıyordum.
"İyi dersler güzel kızım"
İkisini de öpüp ince ceketimi alıp evden çıktım. Bu sefer beni kapıda bekleyen Ada yoktu. Bugün erken gitmişti okula. Bende taksiyle gidecektim Erim'de satmıştı çünkü beni ikisi buluştular galiba. Evett benim koruyucu prensim kapıda durmuş beni bekliyordu. Dikkatimi ilk çeken şey pantolonuydu benimkiyle aynıydı. Yanına gidip : "Günaydın pantolonun çok güzelmiş bu arada" sırıttım.
"Günaydın güzeldir seninkiside baya güzelmiş tatlım " utandım şimdi bak. Tatlımı birtek sen söylediğinde kulağıma hoş geliyo be yavrum. Bide benimle aynı kotu giymiş nerden gördüyse yada tesadüf olabilir yani.
Arabaya yöneldim. Kapıyı açıp centirmenlik yaparak "Mersi Berke bey" demekle yetindim. İkimizde arabaya bindik ve arabayı çalıştırdı. İlk günümüzde nasıl hissediyosun?" Al işte kalbime indiricek daha ilk günden.
"Berke ben çok mutluyum ilk günümüz değil son günümüze kadar duygularımız değilmesin sevgilim"
"Değişmesin hayatım" yine aynı şeyi yaptı dudağımın kenarına öpücük kondurup beni utandırdı. Bide sırıtıyo sıfatını yediğim.
Okula geldiğimizde park edicek yer bulup park ettik. Arabadan indiğimizde Berke'nin arkadaşları yanımıza doğru ilerliyordu. Berke görür görmez arabayı kilitleyip elimi tuttu. Parmaklarımın arasına parmaklarını geçirdi. Tam sahiplenici tutuşu. "Günaydın Berke"
"Günaydın gençler"
"Hayırlı olsun Berkecim" grubun en gıcık tipi bunu söylerken içinden söylemediği çok belliydi.
"Sağol kardeşim hayırlı olacak"
Sinirlendi sanki biraz. Çocuklarla selamlaşınca okula girdik. Bürün gözler üzerimizdeydi. "Berke herkes bize bakıyo"
"Tabi bakar kaptın yakışıklı çocuğu"
"Berkeee" yaa tabi kaptım elini ben bu çocuğu kaptım gibi tutuyordum o benim sadece benim.
"Kızma yavrum "
Ya ben sana kızabilir miydim sanki şu surata kim kızabilir. Bende tam diyodum bu kız nerde acaba. Aslı her zamanki gibi lavabodan çıkıyordu. Kokoş. Çıkar çıkmaz bize gözlerini dikti. Kıskanmıştı çok belliydi. Daha çok kıskanır ben onu uyarmıştım.
Yanımıza gelip "Berke naber canım" lan bu bizim el ele olduğumuzu görmüyomu acaba canımlı konuşuyo?
"Canım derken Aslı'cım"
Berke konuşamadan atlamıştım lafa.
"Canım işte yahu bundan ne anlıyosun"
Berke dahil olmasa olmaz.
"Hadi kızlar germeyelim ortamı"
Sanki ben geriyodum ortamı Aslı olmasa gericek ne ortam kalır nede başka bişey.
"Neyse Aslı hadi yürü keyfim yerinde bozmak istemiyorum"
"Hadi bakalım" pis bakış atıp gitmişti.
Suratsız kız.
Sınıfa girdiğimizde ayrı oturmak yoktu. Aslı Berke'nin sırasında oturuyordu. İllaki polemik yaratıcak ya. Onu takmayıp benim sırama oturduk bu seferdim Ada'yı transfer etmiştik......
Son dersti. Telefonumun titremesiyle irkildim. Mesaj gelmişti Ada'dan.
Yeni Mesaj : BESTFİREND 🐸
Geciktim. O yüzden bugün okula gelmedim. Olaylar olduysa akşam hepsini anlatıcaksın bekliyorum. Öptüm enişteye selamlar.Mesajı okudum ve istemsizce sırıttım. Mesajı Berke'de okumuştu benimle aynı tepkiyi vermişti çünkü. Aleyküm selam diyerek gözlerini bana dikti. Bunu bari derste yapmasın. Gözlerine dalıp gidiyorum çünkü o kadar aydınlık o kadar içten. Canım sevgilim. "Neden öyle bakıyosun" dedi fısıldayarak
"Seni seviyorum" tek cevabım buydu.
Saçını düzelterek kulağıma eğildi. Fısıldayarak "Seni seviyorum" içim cız etti. Nefesini kulağımda hissettim.
Ders bitiminde eve gitmek için arabaya yöneldik.
Yeni bir planı olan Berke,
"Bence eve gitmeyelim şimdi bişeyler yapalım"
İyi fikirdi.
"İyi fikir planın ne peki"
"Bence avm'ye gidelim ihtiyaçlarım var hem"
"Hadi gidelim o zaman"
Arabaya bindik. Avm'nin otoparkına park ettik arabayı.
H&M 'ne girdik. Benim tarzımdı tam.
Bugün ne tesadüfse ikimizde buz rengi dizi yırtık pantolon giymiştik. Bitek üstümüz farklı derken hemen askıdan iki tane yarım kol siyah tişört getirmişti. "Bu ne Berke"
"Tişört tatlım"
Onu görebiliyordum herhalde.
"Anladım da neden iki tane"
"İkimiz için üstümüzde aynı olmalıydı."
Elime tıkıştırıp kabine doğru eşlik etti bana. Kabine girip tişörtü giydim. Dışarı çıktım ve Berke giyinmiş bişeyler daha bakıyordu. Çıkar çıkmaz yanıma geldi. "Nasılda yakışırmış sevgilime"
"Sanada pek yakışmış kasların çıkmış meydana"
"Ee bunları boşuna yapmadık yahu"
Gerçektende yakışmıştı ama kimse görmese daha iyiydi. Aslında görsünler ben varım yanında ve o kaslı erkekte benim.
Duyrulur....
Üstümü değiştirmek için döndüğümde
"Üstünde kalsın böyle gezelim"
"Peki" kasaya yöneldik kredi kartıyla ödeme yapıp çıktık.
"Şimdi ne yapalım sevgilim"
"Yemek mi yesek açıktım biraz"
"Yiyelim tabi bende açım"
Tabikide burger yemeliydik. Burger King'e gittik. En üst kata. Menü alıp yerimize oturduk.
Tıka basa doydum. Ne zaman burger yesem şişerdim. Berke'de doymak bilmedi benim patateslerden de otlandı. "Doyduysan kalkalım sevgilim" imalı laf sokuşum.
Sırıtarak "Doydum sevgilim gidelim"
Biraz buz hokeyi oynadık sonra birazda langert.
Saat geç olmuştu. Telefonum çaldı. Arayan annemdi.
PRENSESİM 💕 Arıyor.."Efendim annecim"
"Nerdesin kızım "
"Arkadaşlayım anne yarım saate evdeyim merak etme"
"Tamam bitanem gecikme çok"
"Öptüm""Merak mı etmişler"
"Evet sevgilim"
"Gidelim o zaman geç kalma daha fazla"
Düşünceli de ya hem karizmatik hem düşünceli ne ararsan var benim sevgilimde.
"Peki " oto parka indik. Burada kendini kaybedersin kalmış ki arabanı kaybetmeyesin. Neyseki çok zaman kaybetmeden bulduk arabayı. Centilmenlikten ödün vermeyen Berke kapımı açıp "Buyrun efendim"
"Teşekkürler bayım"
Sırıttım. Bu konuşma hoşuma gidiyordu.
Arabaya binip kemerini bağlayacakkem benim kemerimin bağlı olmadığını görünce , elimi tam kemere atarken elimi tutup diğer eliyle kemeri çekti. Kelebekler uçuşmuştu içimde. Ani hareketleri beni öldürüyordu.
"Korkma kemerini bağlıyorum.
"Korkmak değilde içim ürperdi sevgilim"
Kemerimi bağlayıp yanımdan öptü.
Gülümsedim.
Eve gelmiştik. Sarılıp yanağına öpücük kondurdum. Tam inecekken Mira diye seslendi.
"Efendim" dedim merakla.
"Bana bugünleri yaşattığın için çok mutluyum"
"Bende sevgilim hemde çok"
O da beni öptüğünde indim arabadan ben girene kadar gitmeyecekti galiba. Kapıyı çaldım. Annem açtı.
"Hoşgeldin nerdesin kaç saat kızım sen"
Sorguya başlıyoduk yine sanırım.
"Anne sorgu odasına geçelim " sırıttım alay ediyordum.
"Alay etme anneyle" diyerek öptü ve babamın yanına salona geçti.
Koşarak babamı öptüm ve odama çıktım. Çok yorgundum Ada'ya anlatamayacak kadar hemde üstümü değiştirdim ve hemen yatağıma yattım. Tam uyucakken mesaj geldi.Yeni Mesaj : KASLI BOY 💕
İyi geceler bugün için tekrar teşekkür ederim iyiki hayatımdasın 💕Evet onu bu şekilde kaydetmem komik ama cidden hoşuma girmişti bu ismi. Mesaja gelince önce bi gülüp hemen cevap yazdım.
Gönderilen : KASLI BOY 💕Asıl ben teşekkür ederim sevgilim iyiki hayatımdasın iyi geceler 💕
Kim bilebilirdi ki okulun en popüler çocuğuyla çıkacağımı işte işin orası hiç belli olmuyor. Ben durumumdan çok memmunum ve çok seviyorum.
Bu bölüm uzun oldu. Okul nedeniyle biraz zaman aralığı oluyor özür dilerim o yüzden. En kısa sürede diğer bölümü yayınlayacağım.
Sizleri seviyorum 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK OLSUN
أدب المراهقينŞu zamana kadar aşka hiç inanmadım.. Aşık olanlarada aptal gözüyle baktım , alay ettim , güldüm onlara. Ta ki Berke karşıma çıkana kadar. Aşkı dışardan tanımlayamazsınız yaşamalı aşkı tatmalı insan.