İYİ OLAN KAZANSIN

22 5 2
                                    

Multideki Güney

Geç yazıyorum çünkü YGS ye çalışıyorum mümkün olduğunca erken yazmaya çalışıyorum.

Eve nasıl geldim ne zaman geldim hatırlamıyorum. Gözlerimi araladım odamdaydım. Hemen yüzümde bi tebessüm oldu. Dün muhteşem geçmişti. Normalde bu kadar hız tutkunu değilim ama motorsiklet lere karşı zaafım vardı. Korkardım ama Berke'ye olan güvenimden o korkuda kalmıyordu içimde. O bana cesaret veriyordu. Yine bugünde çıkacaktık motor sürmeye. Bizim okuldaki gençlerin motor yarışı vardı. O yüzden kalktım direk banyoya koştum. Duş alıp çıktım. Yarışa uygun kıyafetlerimi giyip kahvaltımı yapmak için aşağı indim.
"Ooo bu ne kılık böyle" ne vardı kılığımda yarış için gayet uygundu bence.
"Ne varmış ki anne"
"Motorcu gibi olmuşsun kızım" zaten benim istediğimde buydu.
"Bugün motorsiklet yarışı var arkadaşlarla"
Bu söylediğime pek sevinmiş gibi değildi kaşları çatık her an beni dövücekmiş gibiydi.
"Ne demek yarış var sakın Mira bu yarışta sen yoksun"
Bi yandan tehlikeli bi yandan da eğlenceliydi.
"Ben sürmeyeceğim merak etme izlicem sadece" yalan söylemek zorunda kalmıştım.
"Peki geç kalma"
Kahvaltımı yapıp ayakkabılarımı giydim. Kapıya çıkıp Berke'yi bekledim. Geç kalmıştı yoksa beni unutmuş muydu?
İşine gelir zaten beni o yarışa götürmek istemiyordu.
İyi insanmış. Motorun sesini sokağın başından duymuştum. Ah o ses.. Bu ne hız böyle. Yanına yanaşıp durdu. Önündeki kaskı bana uzatıp "Hadi atla güzelim" sırıtıp kaskı taktım. Sağ ayağımı pedala basıp sol ayağımla oturdum. Hemen gaza bastı. Aslında ben varım diye o kadar hızlı gitmiyordu. "Yarışta yanımda olmayacaksın"  Ne demek olmayacaksın ben bunun için burdaydım.
"Olacağım tabikide bunun için seninle geliyorum"
"Beni izlemen için geliyorsun Mira itiraz istemiyorum"
"O yarışta bende olacağım Berke" inat değil mi yarış benim tek hayalim  ama şimdilik arkasında yarışmakla yetinicem artık. Tam birşey söyleyecekti ki gelmiştik. Hemen inip kaskı çıkarttım. İner inmez "Hayır dedim analmıyor musun? " sinirlenmiştim ne kadar çok istediğimi bilmiyor muydu?
"Sen beni almazsan bende bizim çocuklarla yarışa katılırım"
Süper bir tehditti bu.
"Tehdit mi ediyorsun beni tabikide bunu yapamazsın"
"Kim demiş yapamam diye onlar benimde arkadaşlarım"
"Hadi bakalım sen onu bir yap ta neler oluyor görürsün" Asıl o beni tehdit ediyordu. Bu hali hiç hoşuma gitmemişti.
Bizim çocuklara selam vermeye gittim. Hepsi bana alışmışlardı artık. Bu arada istemediğin ot burnunda bitermiş ya benimde öyle oldu. Aslı'nın burda ne işi vardı acaba.
"Selam Mira" suratsız nasılda samimiyetsizce soruyordu. "İyilik senden"
"İyi canım ya"
Aralarında Güneyde vardı. Aslında Güney Berke'nin sevmediği bir arkadaşıydı. Çocuk çünkü geçen sene benden hoşlanıyordu. Şimdi bilemem. Güneye sırıtarak "Güney yarışta bir partnerin var mı?" Gıcıklık değil mi?
Sırıtmıştı bunu sormam hoşuna gitti sanırım.
"Hayır yok neden sordun?"
"Seninle yarışa katılabilir miyim dicektim" Hemen atlamak huyudur Aslı'nın.
"Aranız bozuk galiba Berke'yle"
"Sanane bundan"
"Onun partneri yoksa ben gidiyim bari yanına" eksik kal sen fırsatçı.
"Hop orda bir dur"
"Ee Güney ne dersin?"
"Tabikide neden olmasın"
Elimi uzatıp "Anlaştık o zaman" sırıttı. Elimi sıktığını gören Berke yanımıza geldi. "Ne oluyor burda Mira"
"Birşey olduğu yok"
"Berkecim Mira Güney'le yarışa katılacakmış bende seninle yarışa katılabilir miyim?"
"Demek Güney'le yarışacak he tabi Aslı'cım neden olmasın?"
Aslıcım... Aslıcım derken. Ne Aslıcım. Tövbe estağfurullah.
"Ne münasebet kızım?" İyice sinirlenmiştim. Arkadan bir çocuk yarış için yerlerinize diye bağırıyordu. Yarışta sadece 7 kişi yarışacaktı.
Berke'den yanıt gecikmedi. "Benimle yarışa katılabilir ben bir sakınca görmüyorum Mira" neden ona Aslıcım da bana Mira?
Yarış  için motorlara binicekken Berke'nin kulağına yanaşarak "O zaman Berkecim iyi olan kazansın canım"
"İyi olan kazansın"
Yarış için motorlara bindik son bir bakış attım ona o da bana çoktan bakıyordu. Aslıda iyice girmiş çocuğun içine nasılda sarılmıştı beline. Ona inat bende Güney'e sıkı sarılmıştım. "İyi sıkı sarıl Mira " Güney bariz bana yürüyordu.
"Peki Güney"
Güney bu yarış konusunda 1 numaraydı. Her yarışta genellikle kazanırdı.  Yarışı kazanırsak Berke'nin surat ifadesini çok merak ediyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ADI AŞK OLSUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin