Chapter 15

338 22 30
                                    

Sekarang mata pelajaran sejarah yang di ajar Luhan Sem. Hyun-Ae yang benci akan subjek sejarah telah melelapkan dirinya sambil menyumbat telinganya. Haru begitu khusyuk mendengar cerita Luhan sem kerana dia minat gila babi dekat sejarah. DK cuba fokus tapi fikirannya selalu melayang teringatkan kejadian yang berlaku di kafeteria. Dia memusingkan kepalanya memandang Haru yang sedang leka menulis nota ~~

Luhan sem - *cool* Ok, students sebelum saya keluar, saya nak ingatkan pasal projek duo yang kamu semua kena submit 3 minggu lagi ~~~
Kumpulan saya telah tetapkan ~~~ Kumpulan pertama bla bla bla bla ....................................

Kumpulan ke 19 Choi Hana dan Jeon Wonwoo. Kumpulan ke 20 Kim Hyun-Ae dan Kim Mingyu. Kumpulan ke 21 Kim Haru dan Gong Taegwang dan kumpulan terakhir Bun Lime dan Lee Seokmin. Ada apa-apa bantahan?

Haru terus mengangkat tangannya setinggi-tinggi.

Luhan Sem - *lembut* Yes, Kim Haru~~~ Can I help you ~~~ 😊😊

Haru - *manja* Sem, saya nak tukar partner!! Saya nak dengan Lee Seokmin ~~~ 👉👈

Lime yang baru berangan nak dating dengan DK terus mengangkat tangannya.

Lime - *gedik* Andwae sem ~~~ Saya yang dapat Seokmin dulu, mana boleh Haru sesuka hati dia nak amik partner saya ~~~ 😣😣

Luhan sem menjadi serba salah melihat keadaan ini. Lime merenung tajam ke arah Haru dan Haru membalas kembali renungan Lime lebih tajam dan berbisa dari Lime.

Luhan sem - *serba sala* Err, saya tak tau nak bagi jawapan apa. Saya rasa better kita tanya Seokmin dan Taegwang sendiri. Diaorang nak tak tukar partner ~~~ Seokmin, awak macam mana?

DK - *serba salah* Err, saya ikut Taegwang ~~~ Kalau dia nak tukar saya ikut je ~~~

Suasana sekarang begitu tegang. Semua murid kelas 3-5 memandang ke arah Taegwang yang sedang mengelamun. Suasana seperti ini berlaku selama 10 saat ~~~

Haru - *jerit* GONG TAUGE!!!!!

Taegwang yang terkejut terus duduk tegak di tempatnya.

Taegwang - *terkejut* Saya nak tukar partner!!! 😨😨

Haru yang mendengar jawapan Taegwang terus tersenyum sinis manakala Lime menarik muka masam dan menghentak kasar mejanya.

Luhan sem -*cool* So sekarang Kim Haru satu kumpulan dengan Lee Seokmin manakala Bun Lime satu kumpulan dengan Gong Taegwang ~~~ Class Dismiss ~~~

Luhan sem cepat-cepat keluar dari kelas 3-5 sebab tak nak terlibat dengan pergaduhan yang akan berlaku dia dapat rasakannya ~~~ 😫😫

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Wonwoo termenung memikirkan macam mana dia nak bincang tentang projek sejarah yang perlu dia buat dengan Hana. Wonwoo terus menggaru kepalanya yang tidak gatal lalu mencuri pandang ke arah Hana yang sedang leka berbual dengan Haru.

Haru yang perasan Wonwoo memerhatikan Hana menyiku lembut lengan Hana.

Hana - *terkejut* Asal ni Haru?

Haru - [membuat isyarat mata ke arah Wonwoo] *separuh berbisik* Someone is stalking you ~~~ 😏😏

Hana melihat ke arah isyarat mata Haru lalu wajahnya terus berubah pucat kerana malu.

Hana - *malu tahap cipan* Jangan la pandang kat arah dia!! 😥😥
Malu kot ~~~ 🙈🙈

Haru - *pelik* Yang kau nak malu bagai sangat ni pasai apa?

I'm in Love With The Bad Girl?! ( C )Where stories live. Discover now