Chapter 12

395 22 21
                                    

DK termenung di dalam studio tarian.

DK POV : Aish, asal Haru buat sem macam tu? Aku tau aku salah and aku patut terima hukuman so aku tak kisah sangat tapi Haru dia punya mengamuk macam orang gila ~~~

Aku tak sangka yang perangai Haru teruk macam tu sekali ~~~ Aku memang suka dia tapi aku tak suka perangai kurang ajar dia tu ~~~ Even dia ada pengaruh besar kat sekolah ni, Haru tak patut kurang ajar dekat cikgu macam tu sekali ~~~~ Payah betul la!!

-End of POV-

Pintu studio tarian di buka dan terpacul muka Haru yang baru DK fikirkan. Haru tersenyum manis melihat DK berada di dalam studio itu.

Haru - *manja* Dokyum ~~~~ 😄😄

DK memandang Haru lalu tersenyum nipis. Haru menutup pintu studio tarian lalu menguncinya takut nanti murid lain ternampak dia bersama DK. Haru menuju ke arah DK lalu duduk celah kangkang DK dan menyandarkan kepalanya di dada bidang namja-chingunya. DK hanya membiarkannya.

Haru - *manja* DK, asal duduk seorang dekat sini?

DK - *cool* Saja ~~~ Ingat nak praktis tadi tapi malas pula ~~~

Haru - *manja* Dokyum, Haru nak minta maaf ~~~~

DK pelik mendengar kata-kata yang keluar dari mulut Haru. Dia memandang ke arah wajah Haru. Haru memandang tepat ke arah mata DK lalu tersenyum manis.

DK - *pelik* Haru nak minta maaf pasal apa ni?

Haru - [ mengusap lembut wajah DK] *lembut* Sebab Haru, DK kena marah tadi masa Sains tadi ~~~ 😢😢

DK - *cool* Eh, tu memang salah DK sebab DK tau tu salah DK so DK tak kisah pun kena denda ~~~

Haru - *manja* But I'm care!!! Haru tak suka namja-chingu Haru kena marah macam tu sekali!!! 😣😣😣

DK terdiam lalu mengeluh perlahan. Haru yang melihat perubahan DK terus memusingkan badannya menghadap DK dan memegang kedua belah pipi DK. DK terkejut dengan tindakan Haru.

Haru - *diva* Kenapa asyik mengeluh je ni? Haru ada buat salah ke sampai DK asyik mengeluh je? Tell me and I will change just for you ~~~~

DK memegang kedua belah pipi Haru juga menyebabkan Haru menyeringai kesakitan dan melepaskan pegangannya.

DK - *tak percaya* Cheongmal? You will change for me?

Haru menganggukkan kepalanya lalu tersenyum nipis.

DK - *berfikir sejenak* DK nak Haru ubah perangai Haru yang kurang ajar tu, DK nak Haru tukar cara pemakaian Haru and lastly DK nak Haru pandang DK seorang je walaupun ramai lelaki yang lagi hensem dari DK. Haru boleh buat tak?

DK melepaskan pegangannya dan Haru mengusap kedua belah pipinya lalu memandang tepat ke arah DK.

Haru - *berfikir sejenak* Arassoe but yang nombor 2 agak susah sebab Haru tak ada pakaian yang agak sopan and Haru suka pakai macam ni ~~~~ *pouts*

DK - *mengalah* Fine ~~~~

Haru memeluk leher DK lalu tersenyum manis. DK mencubit hidung Haru. Haru menyeringai manja.

Ketika itu, Iphone6 DK berbunyi nyaring menandakan panggilan masuk. DK mengeluarkan Iphone6nya dan melihat siapa yang menelefonnya sebelum menjawabnya.

DK - *cool* Yoboseyo, Wonwoo wae?

Wonwoo - *cool* Dokyum, S.Coups cari kau ~~~ Membebel je dia mengalahkan halmoeni aku 😒😒😒. Better kau datang sini. By the way, kau kat mana ni?

I'm in Love With The Bad Girl?! ( C )Where stories live. Discover now