Chapter 7

417 24 4
                                    

DK POV : Aish! Sexynya!!! Hot pants Jeans. Tank tops with leather jacket ~~~ Damn she so hot ~~~

 Tank tops with leather jacket ~~~ Damn she so hot ~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- End of POV -

Haru yang melihat DK termenung memandangnya terus mengetuk kasar kepala DK. DK menyeringai kesakitan.

Haru - *cold* Kau tenung mana tu?

DK - *lembut* Tak tenung mana - mana pun... Asal Haru call DK? Nak tanya pasal Math ke?

Haru yang mendengar perkataan Math terus buat muka gelinya.

Haru - *diva* Saja, Haru nak DK teman Haru shopping ~~~ Hana dengan Hyun-Ae busy ~~~ DK boleh teman tak?

DK berfikir sejenak lalu memandang ke arah wajah Haru. Haru memberikan senyuman menggoda tapi dia memberikan pandangan maut. DK terus menganggukkan kepalanya. Haru yang melihat anggukkan DK terus menarik tangan DK dan memeluknya.

Mereka jalan beriringan di sekitar pusat membeli belah. Boleh di katakan setiap kedai Haru masuk dan dia akan beli apa yang dia suka. Barang -barang yang di beli DK yang pegang. DK dah macam badut penuh dengan beg-beg kertas dekat tangannya.

Nak dekat 2 jam mereka berjalan tanpa rehat. Kaki DK tunggu masa nak tercabut tapi dia hanya turutkan Haru sebab takut Haru mengamuk dan sebenarnya DK suka dapatkan habiskan masa dengan Haru.

Haru - *manja* DK, jom kita masuk dekat kedai emas tu ~~~ Haru nak tengok couple ring ~~

DK tersentak mendengar kata-kata Haru. Hatinya menjadi sakit apabila mendengar Haru ingin beli couple ring.

DK - *senyum paksa* Dae ~~~

Haru memeluk tangan DK lalu melangkah masuk ke dalam kedai emas tersebut. Dia menuju ke arah tempat yang mempunyai pelbagai jenis cincin. Haru melihat beberapa jenis cincin yang dia suka. Ketika itu, pelayan lelaki menegur Haru.

PL - *hormat* Cik, cari cincin jenis apa?

Haru - *means* Couple ring.

PL - *hormat* Cik tau tak saiz jari namja - chingu Cik?

Haru memanggil DK, DK yang baru nak duduk terus bangun dan menuji ke arah Haru.

DK - *blur* Wae?

Haru - *cold* I need your finger ~~~

Haru menarik jari DK lalu menunjukkan jari tersebut dekat pelayan tersebut.

DK POV : Selamba nenek bongkok 3 je dia tarik jari aku! Nasib baik tak patah~~ Beli untuk namja - chingu dia tapi pakai jari aku! Yah , I' m not your slave! ( a/n : Err bukan ke sekarang kau dah jadi dia punya slave?)

- End of POV -

Pelayan tersebut mengambil saiz jari DK dan Haru lalu mencari cincin yang sesuai untuk mereka.
Penuh atas kaca tu dengan cincin.

Haru mengambil sepasang cincin emas putih kosong.

Haru : *cold* Kalau aku beli cincin ni and aku nak suruh kau ukir nama aku dengan namja-chingu aku boleh?

PL - *hormat* Boleh je tapi kos ~~~

Haru - *cold* I don't care about the cost. Just do that for me!

DK dan pelayan tersebut tersentak mendengar tengkingan Haru. DK terus menepuk lembut bahu pelayan tersebut.

DK - *separuh berbisik* Just do what she want ~~~ Kalau tak mati kita semua dia kitai.

Pelayan tersebut menganggukkan kepalanya. Haru memandang tajam ke arah pelayan tersebut. Pelayan tersebut menanyakan nama namja-chingu Haru, dan Haru membisikkan nama DK di telinga pelayan tersebut.

Selang beberapa minit Haru mengambil resit dan menarik tangan DK keluar dari kedai tersebut.

Haru - [bagi resit dekat DK] *cold* minggu depan DK amik cincin tu and pass kat Haru!

DK menganggukkan kepalanya lalu memberikan senyuman fake. Kemudian, DK di hantar pulang ke rumahnya.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Haru pulang ke rumah dengan kedua belah tangannya penuh dengan beg kertas. Hana yang membuka pintu rumah nak terkeluar biji matanya melihat beg-beg kertes tersebut.

Hana - *terkejut mengalahkan beruk* Banyaknya kau shopping! Macam mana kau bawak beg-beg ni semua?

Haru - *diva* Aku date ngan Wonho la! Dia la angkat ~~~ Kau pun yang termenung tu pahal! Tolong la aku ni!!!

Hana membuat derp face sebelum membantu Haru mengangkat beg-beg kertas tersebut.

Haru - *diva* Hyun-Ae mana?

Hana yang tertonggek - tonggek melihat apa yang Haru beli tidak menjawab pertanyaan Haru. Haru menjeling Hana dan ketika itu dia dapat idea jahat untuk mengenakan Hana.

Haru berjalan perlahan ke belakang Hana lalu menyepak punggung Hana hingga Hana jatuh seperti nangka busuk di atas beg-beg kertas tersebut.

Hana menyeringai sakit lalu memegang tempat yang di sepak.

Hana - *sakit* Woit!!!!! SAKIT LA SETAN!!!!!

Haru - [buat muka tak bersalah] * devil* Yes, I'm a devil. A hot sexy devil.

Haru menjelirkan lidahnya lalu menuju ke biliknya. Hana menyumpah seranah Haru sebelum bangun dari jatuhnya dan menuju ke biliknya

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

DK terbaring lemah di atas sofa. Kakinya masa itu sudah rasa seperti nak meletup. Mingyu yang sedang leka bermain PSP tidak perasan akan DK yang sedang berbaring di atas sofa terus landing di atas kaki DK. DK menjerit kesakitan lalu menolak Mingyu jatuh terlentang di atas lantai dan PSPnya melayang ke bawah rak remote TV.

Mingyu - *nak nangis* Ma Baby!!!!

Mingyu memandang tajam ke arah DK yang sedang leka mengurut kakinya lalu bangun dan menendang kaki DK. DK menyeringai kesakitan.

DK - *bengang* Kau pahal Mingyu?! Kaki aku dah la tengah sakit kau duduk atas kaki aku lepas tu kau teranjang pula! Jangan sampai aku suruh Woozi campak gitar kat kepala kau!!!! Biar berlubang padan muka!!!!!!

Mingyu - *bengang* Hek eleh!!!! Kau suruh Woozi aku suruh S.Coups kitai kau pula. Padan muka kau!! Siapa suruh tolak aku sampai PSP aku melayang bawah rak!!!! Sekarang siapa nak hamek baby aku tu?

DK - * bengang* Moyang kau!!!!!

Mingyu - *bengang* Moyang-moyang kau jangan main!!!!!! Aku kitai kau lagi kang!!!!

Tiba-tiba, kuali melayang ke kepala Mingyu dan melantun kena kepala DK. Budak 2 ekor tu menjerit sakit.

Jeonghan - [cekak pinggang] *geram* Kau dua setan ni boleh diam tak!!? Aku nak masak pun susah!!!! Aku dengar lagi suara korang memekak, aku campak lesung batu kat kepala korang pula biar berlubag kepala masing-masing.

Jeonghan mengambil kembali kuali yang dia campak lalu masuk kembali ke dapur. DK dan Mingyu terus diam kerana takut lesung batu melayang kena kepala.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

I'm in Love With The Bad Girl?! ( C )Where stories live. Discover now