Rehersal untuk kali ini hingga tengah malam. T.A.A dan 17 duduk di penjuru studio. Haru berbaring di atas paha DK. Menguap dah banyak kali tapi still tak leh tido sebab kena praktis betul-betul.
Haru - *ngantuk* DK, Haru nak gi amik snek kat hujung tu jap ~~~ Hana jom ~~~
Haru dan Hana bangun dari duduk mereka dan menuju ke arah meja yang terdapat begitu banyak jenis snek. Haru mengambil snek yang dia minat penuh satu tangan. Hyun-Ae hanya mengambil yogurt.
Tiba-tiba, pinggang Hana di peluk oleh Taehyung dari belakang. Hana terkaku di situ.
Taehyung - *goda* Miss me, Hana ~~~
Hana - *rimas* Lepas la ~~~ Hana tak suka ~~~~
Taehyung - *cold* Hana tak suka Tae peluk Hana tapi budak baru tu Hana biarkan je dia peluk Hana ~~~ Sepatutnya Tae yang dapat bermanja dengan Hana bukan budak hingusan tu!!
Taehyung cuba mencium leher Hana tapi Hana lebih pantas, Hana menolak kasar tubuh Taehyung dan berlari menuju ke Wonwoo.
Hana terus memeluk erat tubuh Wonwoo. Wonwoo pelik melihat Hana tiba-tiba memeluknya tapi dia hanya membiarkannya dan memandang tajam ke arah Taehyung.
Taehyung menggumpal penumbuknya lalu menuju ke grupnya dengan hati yang bengkak.
Haru masih leka memilih snek dan dia tak sedar yang Wonho perhatikannya dari jauh. Wonho dengan perlahan menuju ke arah Haru lalu memeluk erat tubuh Haru dari belakang.
Haru terkejut hingga sneknya terlepas dari pegangannya. Wonho mencium belakang leher Haru sambil tangannya meliar mengusap badan Haru.
Wonho - *pervert* I miss you, Kim Haru ~~~ I miss your touch ~~~
Haru - *terkejut & bengang* Yah, Shin Wonho!!!!!!!! Lepaskan aku setan!!!!! Aku dah ada namja-chingu!!!!
Wonho - *cold* So what kalau Haru dah ada namja - chingu ~~~ Haru macam tak pernah curang ~~~ I know you want me more than the nerd guys ~~~
Haru meronta-ronta ingin dilepaskan. Wonho mengeratkan lagi pelukannya agar Haru dah tak boleh bergerak. DK ternampak perlakuan Wonho terus bangun dan menuju ke arah Wonho.
DK menarik kasar badan Wonho menyebabkan Wonho melepaskan pelukannya. Haru terus berlari dan memeluk erat tubuh DK.
DK - *keras* Don't ever lay your dirty hand at my girl ~~~ She mine!!!!
DK melepaskan genggamannya lalu berjalan beriringan dengan Haru menuju ke 17. Wonho memaki DK lalu menuju ke grupnya.
Hyun-Ae sedang menunggu Mingyu yang sedang mengambilnya kan tuala serta sebotol air mineral.
Tiba-tiba,
Hyungwon - *cool* Hi, Hyun-Ae ~~~~ Kau sihat ~~~
Hyun-Ae - *cold & malas nak layan* Terlebih sihat ~~~
Hyungwon menganggukkan kepalanya lalu cuba memeluk bahu Hyun-Ae. Hyun-Ae memberi jelingan maut lalu menendang kaki Hyungwon. Hyungwon menyeringai kesakitan.
Hyun-Ae - *sinis* Dah ex tu, ex jela. Yang kau nak menggatal balik dekat aku pahal? Mane pegi slut secondhand kau tu? Cari gigolo lain eh? Alo siannye... Fyi Aku dah ade bf baru, so senang citer, Baik ko blah sebelum aku kitai ko cukup-cukup ~~~~
Hyungwon - *cold* 'huh? Aku nak blah macam tu? No way babes, kau pernah jadi milik aku and aku menyesal sebab lepaskan kau. For what matter happen, you will be mine! No matter how long it will takes!
YOU ARE READING
I'm in Love With The Bad Girl?! ( C )
FanfictionSeventeen yang baru memasuki Sekang Private High School telah di ganggu oleh 3 orang gadis yang merupakan bad girl di sekolah itu. Kim Haru merupakan diva dan pembuli di dalam kumpulan itu. Kim Hyun-Ae pula seorang yang cakap lepas dan licik, manaka...