Chapter 11

359 23 7
                                    

17 sedang leka makan di cafeteria kecuali DK kerana dia termenung mengingatkan peristiwa yang berlaku di dalam kelas. DK mengeluh perlahan lalu bangun dari duduknya. Ahli 17 semua memandang ke arahnya.

S.Coups yang memandang DK teringatkan perkara pagi tadi terus memandang ke arah Jun. Jun yang sedang leka menyumbat mulutnya dengan kimbibap tidak perasan akan S.Coups memandang tajam ke arahnya.

S.Coups - *sergah* Jun!

Jun yang terkejut dengan sergahan S.Coups terus tersembur sisa makanan kena tepat di muka Wonwoo.

Wonwoo - *terkejut & bengang* Dude, are you kidding me?! Geli wei!!!!!!

Jun - *serba salah* Mian, mian!!! Aku tak sengaja ~~~

Wonwoo mendengus perlahan lalu bangun dari duduknya dan menuju ke arah singki. Dia membebel sambil mencuci mukanya yang terkena sisa kimbibap Jun.

Hana - *cute* Lelaki hensem tak elok membebel nanti hilang kehenseman tu ~~~

Wonwoo terkejut mendengar suara Hana lalu memusingkan kepalanya ke arah suara Hana tapi tak ada pun kelibat Hana.

Wonwoo - [geleng kepala] *separuh berbisik* Ish, sampaikan suara dia pun terngiang - niang kat telinga aku. Jeon Wonwoo, dah angau sangat kau ni.

Hana yang berada di tepi Wonwoo angkat kening pelik melihat keadaan Wonwoo yang seperti melihat hantu.

Tiba - tiba, pinggangnya di peluk erat oleh seseorang.

Hana - *terkejut* Damn!! Budak bertuah mana ni peluk pinggang aku!?

Wonwoo yang mendengar suara Hana terus memandang tepinya ketika itu dia melihat Hana sedang di peluk oleh seseorang lelaki yang tidak dikenalinya. Hatinya di landa cemburu lalu dengan pantas dia menuju ke tempatnya. Mingyu pelik melihat perubahan rakannya itu tapi ada dia kisah janji dia dapat melantak.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Taehyung - *sweet* Hana ni dah kenapa tiba-tiba marah Tae peluk pinggang Hana?

Hana yang mendengar suara Taehyung terus memijak kuat kaki Taehyung hingga Taehyung menjerit kesakitan hingga melepaskan pelukannya. Hana memeluk tubuhnya lalu memandang sinis ke arah Taehyung yang sedang memegang kaki yang di pijaknya.

Hana - *devil* Kim Taehyung _ shi, kau dah tau yang aku tak suka orang sentuh aku sesuka hati, so please don't ever ever touch my body!!!

Hana meninggalkan Taehyung yang masih menyeringai kesakitan tanpa memandang ke belakang.

Taehyung POV : Shit!!! Sejak bila Hana jadi garang macam Haru and Hyun-Ae? Ni confirm sebab budak baru masuk sekolah ni!!! Aku kena buat something untuk Hana suka kat aku balik ~~~

- End of POV -

Hana kembali duduk ke tempat T.A.A. Mukanya begitu kelat menahan amarah. Haru dan Hyun-Ae pelik melihat Hana.

Haru - *caring* Gwenchanna, Hana?

Hana - *bengang* Ish!!!! Sakai betul alien tu! Ada ke patut dia peluk pinggang aku depan Wonwoo!
Sakit betul jantung aku di buatnya.

Haru - *blur* Errrr, alien tu sape? Ada ke alien kat sekolah kita ni?

Hyun-Ae menepuk dahi melihat kebluran kawannya seorang itu. Hana pula mendengus bengang.

Hyun-Ae - *sindir* Alien tu spesis kau, Haru ~~~ Tak makan saman.

Haru - *bengang & diva* Please!!!! Jangan samakan aku dengan alien!!! Aku terlalu cantik dan seksi untuk jadi alien ~~~

Haru mengibas rambutnya ke belakang dengan gaya diva.

Hana - *nyampah* Perasan gila babi kot minah ni ~~~ Mak cik cleaner tu lagi cantik dari kau la, Haru.

Haru menarik muka bengang lalu menyambung makan sambil matanya melilau memandang sekeliling pada hal mencari buah hati tercinta la sangat, DK.

Hyun-Ae - *cool* Haru, Aku ada something nak pesan kat kau ni ~~~

Haru - *tak ada mood* Hmm, mwo?

Hyun-Ae - *cool* Aku tak suka sangat kau cara kau layan Solmi sem tadi. Tak patut kau malukan dia depan budak- budak kelas kita ~~~

Haru yang mendengar pesan Hyun-Ae membuat muka meluat lalu memeluk tubuhnya.

Haru - *means* Siapa suruh dia cari pasal ngan crush aku!!! Kalau dia biarkan DK masuk tadi tak adanya aku cari pasal ngan dia tadi. Kesian DK ~~~~ 😢😢😢 #dramaqueen

Hana - *lembut* Memang tak patut DK kena marah macam tu tapi Haru kau pun tak kurang ajar sangat sebab sem tu yang bantu kita berjaya ~~~

Haru - *mengalah* Fine ~~~ Lain kali aku tak buat lagi tapi aku tak janji ~~~

Haru bangun dari duduknya dan meninggalkan Hana dan Hyun-Ae yang pelik melihat keadaannya.

Hyun-Ae - *curious* Hana, kau tak rasa ke dua tiga menjak ni perangai Haru dah lain? Asyik menghadap fon dia je and keluar tanpa ajak kita berdua ~~~ Kau tak rasa Haru ada something yang dia tak bagitau kita ~~~

Hana memikirkan kata - kata Hyun-Ae lalu menganggukkan kepalanya.

Hana - *separuh berbisik* Aku rasa dia ada hubungan dengan DK kot ~~~

Hyun-Ae - *tak faham* Maksud kau apa, Hana?

Hana berbisik sesuatu di cuping telinga Hyun-Ae dan Hyun-Ae mendengarnya dengan khusyuk. Sekali-sekala, dia menganggukkan kepalanya.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

I'm in Love With The Bad Girl?! ( C )Where stories live. Discover now