Chapter 19

345 20 10
                                    

Mingyu menunggu Hyun-Ae di pagar luar sekolah. Dia melihat jam tangannya lalu mendegus perlahan.

Mingyu POV : Manala, Hyun-Ae ni? Kata nak jumpa lepas habis sekolah, tapi sampai sekarang batang hidung dia yang tak berapa kemek tak muncul lagi-lagi. Dah ah perut aku dah buat konsert opera ni ~~~~ Mama, ambo lapo ~~~

End of POV

Hyun-Ae menuju dengan pantas ke arah Mingyu. Sampai sahaja dia dibelakang Mingyu, dia menyepak kuat belakang kaki Mingyu hingga Mingyu menjerit kesakitan sambil melompat-lompat.

Mingyu - *sakit* Adoi!!!! Anak iblis mana yang sepak kaki aku ni?!

Hyun-Ae - *cold* Aku ~~~

Mingyu yang mendengar suara Hyun-Ae terus memusingkan tubuhnya menghadap Hyun-Ae. Hyun-Ae tersenyum sinis sambil memeluk tubuhnya.

Mingyu - *bengang* Kim Hyun-Ae!!!! Kau ni tak pandai nak tegur orang baik-baik ~~~ Asyik nak memukul je keje kau!!!

Hyun-Ae - *sinis* Pukul orang tu hobi aku lagi-lagi pukul lelaki macam kau ni ~~~ 👿👿😏😏

Mingyu hanya mampu menarik nafasnya untuk bersabar. Apalah nasib badan kena satu grup dengan bad girl ni?

Mingyu - *ngadu* Ayein, asal kau bagi aku satu grup dengan hantu ni? Aku nak tukar partner ~~~ 😭😭

Ayein - *keras* No ~~~ Kau ingat senang nak tukar partner. Nanti kepala aku yang pening sebab kena fikir nak buat watak baru ~~~ 😒😒

Mingyu - *pujuk* Ala, bolehla ~~~ Hyun-Ae ni garang sangat la, aku tak nak ~~~ Aku nak yang lembut macam Hana atau menggoda macam Haru ~~~ 😏😏

Ketika itu, Mingyu merasakan aura hitam dibelakangnya. Belum sempat Ayein bagi amaran, rambut Mingyu di tarik kasar oleh Hyun-Ae. Ayein hanya mampu menggelengkan kepalanya.

Mingyu - *sakit* Adoi, adoi!!! Ampun ~~~ Ampun ~~~ Ambo janji tak buat lagi ~~~ 😭😭

Hyun-Ae - *garang mengalahkan niyang rapik* Ooo, ada hati nak tukar partner!!! Nak macam Haru dengan Hana ~~~ Tak sedar diri ~~~ Aku kerat-kerat juga jantan ni ~~~ 💢💢

Ayein - *malas nak layan* What ever,bish ~~~ Aku nak sambung cite korang ~~~ 💁💁 Hyun-Ae, pandai-pandai la kau settlekan mamat ni ~~~

Hyun-Ae - *evil smile* With my pleasures ~~~ 👿👿

Mingyu - *menangis macam baby* Mok ~~~~ Help ~~~~ 😭😭

Okey kembali ke cerita asal ~~~ 😝😝

Mingyu - *cold* Kita nak bincang kat mana ni?

Hyun-Ae - *cold* Kau nak bincang kat mana?

Mingyu - *sakat* Jom dalam bilik aku, A.L.O.N.E ~~~ 😏😏

Hyun-Ae yang mendengar kata-kata Mingyu terus menyepak kaki lelaki itu lagi dengan sekuat hatinya. Mingyu apa lagi menjerit macam perempuan ~~~

Mingyu - *bengang* Sakit la sia!!! Aku gurau je tadi tu!!!

Hyun-Ae - *cold* Gurau berpada-pada sikit, kalau kau tak nak kena belasah lagi !!😡😡 Kita pergi cafe la ~~~~

Mingyu menjeling Hyun-Ae dan mereka berjalan beriringan menuju ke cafe yang berdekatan dengan area sekolahnya.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hana sedang bersiap untuk keluar dengan Wonwoo. Dia memakai pakaian seperti di bawah.

Hana melihat dirinya untuk kali terakhir

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hana melihat dirinya untuk kali terakhir. Okey dah cun ~~~ Hana keluar dari biliknya dan berjalan ke arah pintu utama. Haru yang sedang menonton drama Hello Venus pelik melihat Hana agak seksi hari ni.

Haru - *pelik* Kau nak gi mana, Hana?

Hana - *cute* Keluar kejap ~~~

Haru hanya mengangkat bahu lalu menyambung tengok drama Hello Venus. Hana keluar lalu menutup pintu rumahnya.

Hilang sahaja kelibat Hana, Haru terus mengambil Iphone6plusnya lalu menghantar ws dekat seseorang agar datang ke rumahnya. Haru tersenyum gatal lalu masuk ke dalam biliknya untuk membersihkan dirinya sebelum orang tersebut datang ~~~ TV dibiarkan terbuka ~~~

Haru - *jerit dari dalam bilik* Ayein!!! Pergi tutup tv!!!!

Ayein - *buat muka meluat & separuh berbisik* Aku juga ~~~ Dasar pemalas ~~~ Macam mana la DK boleh couple ngan kau ~~~ 😒😒

Haru - *jerit dari dalam bilik* Ayein Mirez, I can hear you!!!

Ayein - *jerit* Memang sengaja pun aku nak bagi kau dengar!!! 😑😑

Ayein menutup TV lalu menyambung memikirkan idea macam mana nak panjangkan chapter ni ~~~ 😜😜

No idea !!!

ENJOYSSS 😘😘✌✌

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

I'm in Love With The Bad Girl?! ( C )Where stories live. Discover now