Chapter 1

741 36 3
                                    

17 sedang leka memerhati suasana cafeteria di Sekang Private High School dan ketika itu masuk satu kumpulan perempuan yang serba putih ke dalam cafe tersebut.

S.Coups - *puji* Cutenya ~~ Sape tu?

Bogum yang duduk di sebelah meja 17 duduk terdengar pujian S.Coups terus menuju ke meja 17 dan duduk di sebelah Seungkwan. 17 terkejut melihat Bogum.

Bogum - *selamba* Korang ni budak baru ke?

17 serentak menganggukkan kepalanya. Bogum juga menganggukkan kepalanya tanda faham sebab apa 17 cakap grup Twinkles cute.

Bogum - *explain & separuh berbisik* Grup yang kau kata cute tu, nama grup tu Twinkles. Twinkles ni disayangi sem-sem kat sini sebab diaorang ni jenis yang baik. Ada lagi satu grup perempuan....

Seungkwan - *ingin tahu* Sape, sape,sape?

Ketika itu, 3 orang gadis melangkah masuk menyebabkan suasana di cafeteria terus sunyi sepi ~~~

KrikKrik

#cengkeriktumpanglalu

Mulut 17 terlopong luas apabila melihat keseksian gadis-gadis tersebut. Bogum menundukkan wajahnya kerana takut di perhatikan oleh salah seorang gadis tersebut.

Vernon - *puji* So sexy ~~~
Bogum - [menepuk perlahan tangan Vernon] *amaran & separuh berbisik* Shhh! Perlahankan suara kau! Tu la team lagi satu. Yang rambut serba pink hijau tu Kim Haru, ketua kumpulan mereka. She so mean and savage. She like to bully people who make her annoy. Musuh sejati dia, leader Twinkle. Rambut serba pink purple tu, Choi Hana. She so cute but bila dia mengamuk Haru and Hyun-Ae pun kalah. Hana ni 50-50. She can be angel and also devil. Lastly but not least, Kim Hyun-Ae. She so hell yeah hot stuff. Mulut dia langsung tak ada insurans. They are the bad ass girls in this school. Nama team dia orang The Angels Ambush

17 menganggukkan kepalanya dan Bogum terus menundukkan wajahnya apabila Haru,Hana dan Hyun-Ae lalu di meja 17 duduk. Hyun-Ae memandang sekilas muka 17 lalu memberikan jelingan maut.
Seungkwan menelan air liurnya kasar lalu memandang ke arah wajah rakan - rakannya. 17 yang lain hanya membuat tidak perasan akan renungan maut Hyun-Ae. Haru, Hana dan Hyun-Ae duduk di meja berhampiran dengan meja 17.

Vernon memerhatikan Haru, Hana dan Hyun-Ae lalu mendapat idea nakal.

Vernon - *separuh berbisik & cabar* Hyung , kalau korang sangnamja kaorang pi tegur perempuan tu. Tak semestinya diaorang ni jahat sangat macam si lelaki ni cakap..

S.Coups - *cuak* Kau gila?! Sekali dia kitai kita mampus kena pindah sekolah lain. Aku dah tak larat asyik nak pindah - pindah sekolah.

Dino - *kutuk* Pengecut ~~~

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hyun-Ae yang mendengar kata-kata Vernon terus bangun dari duduknya dan menuju ke arah meja 17. 17 terkejut melihat Hyun-Ae berada di hadapan meja mereka. Suasana menjadi begitu tegang. Haru dan Hana pelik melihat rakannya itu. Mereka memerhatikan Hyun-Ae dari meja mereka duduk. Belum sempat Hyun-Ae bersuara, Eunha leader Twinkle pun menggedik datang sekali.

Eunha - *gedik* Hyun-Ae, yang kau nak tunjuk samseng ni pahal, tiba-tiba datang meja budak-budak ni!

Hyun-Ae memandang Eunha atas bawah lalu tersenyum sinis sebelum memandang kembali ke arah 17

Hyun-Ae - *cool* Welcome to Sekang Private High School ~~ 1st day? Eh wait mmg 1st day, Mian. Anyway, I'm Kim Hyun-Ae. Nice to meet ya. Papehal just call me, aku kat sane je [tunjuk kt meja Haru dan Hana sedang duduk] Aku tak sekejam macam gossip liar yang diorang citer kat korang. Don't trust the rumors in this school. Sometimes it's full of bull. And... Uh.. Be careful with... [Pandang Eunha atas bawah] this slut... I would presume, you wanted to stay healthy. Right? Annyeong..

I'm in Love With The Bad Girl?! ( C )Where stories live. Discover now