Merhabalar. Bölüm olmadığı için üzgünüm. Bunu yazacağına bölüm yazsaydın diyenler olabilir ama bir laf vardır 'Davete icabet etmek gerekir.' diye. Sevgili Gamze Özmezarcı yani Gamzişim'e gamze_oz beni bu etkinliğe davet ettiği için çok teşekkür ederim. Elimden geldiğince kendimi anlatmaya çalıştım. Pek beceremedim gibi ama bakalım.
1) 18 yaşındayım ve İstanbul'da yaşıyorum. Bir erkek kardeşim var. Üniversiteye gidiyorum, genetik mühendisliği öğrencisiyim. Fakat bu sene hazırlık okuyorum. İngilizceyle uzaktan yakından bir ilgi, alakam yokken bu sene hazırlık okumam beni biraz zorluyor açıkçası. Bölümlerde bu yüzden pek sık gelmiyor. –Araya sıkıştırayım dedim :D-
2) 26 Kasım 1997 doğumluyum. Yay burcuyum. Burcumun bazı özelliklerini taşıyorum. Gezmeyi severim ama favorim evde olmak. Bana karışılmasını, kısıtlanmayı hiç sevmem.
3) Sayısal öğrencisi olmama rağmen hukuk okumak istiyordum. Nasip değilmiş sanırım. Hukukla hiç alakası olmayan bir bölüm olan genetik mühendisliğini okuyorum. Hakkımda hayırlısı buymuş demek ki.
4) Belki bilmeyenleriniz vardır, adım Yeşim. Bu yüzden bazı lakaplarım var. Yakın arkadaşlarım bana 'Yeşo' derler.
5) Çok iyi bir arkadaş olduğumu düşünüyorum. Arkadaşlarımın başları sıkıştığında, bir dertleri olduğunda neredeyse geldikleri ilk kişiyimdir ama bu yönüm kendim için geçerli değil. Ne demişler 'Kelin ilacı olsa kendi başına sürer.'
6) Pek girişken bir insan değilim hatta çekingen sayılırım. İnsanlarla kolay bağ kuramam ama kurduğum zamanda o bağları koparmamak üzere, olabilecek en sağlam bir şekilde kurarım.
7) Genelde yemek ayırt etmem, birkaç istisna hariç. Et yemekleri vazgeçilmezimdir. Yaprak sarmasına ölüp bitiyorum. Salatayı da çok severim.
8) Fevri bir insan değilim ama sabırsızım sanırım. En basitinden bir örnek verirsem hikayelerim için bölüm biriktiremiyorum. Yazdığım an atıyorum buraya.
9) Bir işi yapmam gerekiyorsa onu yapana kadar rahat etmem. Sorumluluğunu sürekli üzerimde hissederim. O yüzden işlerimi ertelemeyi sevmem.
10) Yalnızlık Sek İçilir adlı kitapta okumuştum sanırım. 'Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun.' diye bir cümle vardı. Okuduğum an beynime kazındı bu cümle. Hayatımda bir sürü insan olmasındansa her zaman yanımda olacak olan bir avuç insanı tercih ederim ki böyle çok şükür. Çok geniş bir çevrem yok ama olanların her zaman yanımda olacaklarına eminim ki bu hayattaki en büyük şans bence.
11) Müzik ve kitaplara gelirsek... Her tür müziği dinlerim ama metal sevmiyorum. Korku hariç her tarz kitabı da okurum ama favorim romantik kitaplar. Polisiye romanlarını da büyük bir heyecanla okuyorum. Benim Adım Kırmızı, Aklından Bir Sayı Tut gibi romanları severek okumuştum. Macera, aksiyon, içinde bir sır barındıran kitapları da ayrı bir seviyorum. O sırrı çözene kadar kitabı bırakamıyorum elimden. Sanırım her tarzı ayrı bir seviyorum. Wattpad' gelirsek burada kalemini sevdiğim birçok yazar var. Sessizlik Senfonisi'nin yazarı Sinem @ThePrettyWoman, güzel kalemiyle her hikayesinde ayrı bir tat bulduğum Semra ablam @maviivam, Peri adlı hikayesini severek okuduğum GercekMasallar... Bu liste böyle uzayıp gider.
12) Kitap okumak içi vaktim yok cümlesinden nefret ediyorum. Özellikle günümüzde zaman çok önemli farkındayım. Okulların başlamasıyla benimde kitap okuma hızım düştü ama hiç vaktim yok cümlesine kesinlikle inanmıyorum. Ayda bir tane bile olsa kitap okumalı herkes.
13) Favori kitap ve yazar listem yaşımla beraber değişkenlik gösteriyor. Küçükken İpek Ongun ve Canan Tan vazgeçilmezlerim arasındaydılar. Bu iki yazarı ayrı bir seviyorum ama okudukça sevdiğim yazarlar var tabii. Kristin Hannah, Jojo Moyes, John Green gibi günümüz yazarları şu an için favorim, özellikle Kristin Hannah. Fakat kaç yaşında olursam olayım Uçurtma Avcısı'nın yazarı olan Khaled Hosseini vazgeçilmezlerim arasında olacak.
14) Kıskanç bir insanım. Sevdiklerimi paylaşmayı pek sevmem. Arkadaşımın başka bir kişiyle benden daha samimim olduğunu görürsem hafif bir yıkılmışlık sendromu yaşarım sanırım.
15) Wattpad'i, Facebook sayesinde keşfettim. Facebook da hikaye paylaşan birçok sayfa var. Oradaki hikayeleri okurken yazanların wattpad adlı siteden de oy verin diye yazdıklarını gördüm. Bir gün dedim ki 'Gireyim şu siteye, neymiş bakalım.' İlk birkaç ay siteyi keşfettim, okuyucu olarak geçirdim. Daha sonra kendi hikayelerimi paylaşmaya karar verdim. İyi ki böyle bir karar almışım çünkü kendim bildim bileli hayalim olan yazarlık gerçek oldu ve ilk kitabım olan Sen Hayatsın raflarda yerini aldı.
16) İnsanlarla kavga etmeyi sevmem. Huzur içinde olmak varken huzursuzluk çıkarmak çok saçma geliyor bana ama karşımdaki kişi çok illa kavga yoluna gidelim diyorsa elimden bir şey gelmez.
17) İnsanlara kırılsam da birkaç güzel sözle hemen barışırım. Kindar bir insan değilim.
18) Sürekli kendini öven, ben şöyleyim böyleyim diyen insan tipi sevmediğim insanlar kategorisinde başı çekiyor. İçi boş olduğu halde kendisiyle övünen insanlara karşı ayrı bir antipati besliyorum. İnsanın kendini bilmesi, yaptığıyla gurur duyması elbette güzel ve normal bir şey ama ne demişler her şeyin fazlası zarar.
19) Yukarılara yazmayı unutmuşum, buraya ekliyim bari. Tam bir tatlı hastasıyım. Dondurma, çikolata, pasta, kurabiye, kek... Tatlı olsunda ne olursa olsun düşüncesindeyim.
20) Son madde buraya özgü olsun dedim. Ne kadar çekingen bir insan olsam da burada kalbi güzel birçok kişiyle tanıştım. Sanırım kaderine yazıldıktan sonra o kişiyle her türlü tanışıyorsun. Gamzişim gamze_oz bu sitede tanıştığım ilk kişiden biri ve iyi ki onu tanımışım diyorum. Gamzişim sayesinde tanıştığım Başak bikahve_bifilm. Sıcakkanlılığı ve içtenliği sayesinde hemen samimi bir arkadaşlık kurduk. Öyle Birini Sevdim Ki adlı hikayesini okuduktan sonra kalemine hayran kaldığım ve içtenliği ile aramızda samimi bir abla-kardeş ilişkisi kurduğumuz Semra ablam maviivam. Yeni hikaye yazmaya başlayan, samimi mi samimi Hilal HilalGdekmerdan. Bu sitenin bana kattığı en güzel insanlarsınız. İyi ki varsınız.
Yirmi madde kendimle ilgili ne yazacağım diye düşünürken bir anda son maddeye geldim. Sabredip okuyan varsa çok teşekkür ederim. Ve bende bu etkinliğe Hilal ve Sinem'i davet ediyorum.
HilalGdekmerdan ve @ThePrettyWoman
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ECRİN
Ficción GeneralAşk ne değişik şey, ya her şeysin ya hiçbir şey. O şimdi bir hiçti. Dışı kahkaha atarken, ruhu susmaksızın ağlıyordu. Çok gülen insanlar aslında çok mutsuzdurlar sözü onun için vardı. Hakan Kurşun. O artık gerçekten bir kurşundu ve ilk kendisini vur...