Size hayatımın dönüm noktası olan bir olayı anlatmak istiyorum. Bundan bir sene önce bugün. Osmanbey Gazi sineması. 14.06.2013 . Karne günü ben ve iki arkadaşım sinemaya gittik.
O zamanlar okulun en haylaz çocuklarıydık. Özellikle kendim için söyleyeyim iğrenç ve b*ktan bir heriftim. Hani aklı ç*künde derler ya heh aynen öyle.
Biletlerimizi aldık ve sinema salonuna geçtik. Salon çok küçüktü. 4-5 tane ilkokul çocuğu ve bizden başka salonda kimse yoktu. En arkaya geçtik. Ayaklarımı uzattım ve bir sigara yaktım. Bu arada arkadaşlarımla bağıra bağıra konuşuyor çocukları umursamadan küfür ediyorduk.
Filmin başlamasına 15 dakika kala salona 3 kız girdi. Biri esmer diğer ikisi kumral bizim yaşlarımızda kızlardı. İlk izlenim olarak çok göze çarparak kadar güzel değillerdi. Bize eğlence çıkmıştı. Kızları tavlayabilirdim. Esmer olan cırlıyordu diğer ikisi gülüyordu. Biz de dikkatlerini çekmek için daha yüksek sesle konuşmaya başladık. Elinde kakaolu süt olan superman t-shirtli kız bize baktı. Yüzünü net olarak görebiliyordum, çok masum bir güzelliği vardı. "Biraz sessiz olabilir misiniz acaba ve şu sigaraları söndürebilir misiniz , yasak olduğunu biliyorsunuz." dedi. Sonra önüne döndü. Güldük ve laf atmaya başladık. "Söndürmezsek nolur?Gel söndür bizi." gibi iğrenç şeyler söyledik ama aldırış etmedi. Film başladı. Biz film boyunca p*çliklerimize devam ettik. Aklım superman t-shirtli kızdaydı, film boyunca iki kutu kakaolu süt bitirmişti. Film boyunca onu izledim. Film arasında "Uçabiliyor musun bari superwoman?"deyip güldüm. "Uçabiliyorum görmek ister misin?" Ayağa kalktı ve yanıma geldi. Elindeki kakaolu sütün tamamını başımdan aşağı boşalttı. "Napıyorsun manyak mısın!"dedim. Evet deyip yerine oturdu.
Hayatımda hiç böyle aşağılanmamıştım. Çok sinirlenmiştim. Kızı dövmeyi bile düşündüm ama vazgeçtim. Sakinleşip yerime oturdum. Dışımdan söylemesem de kızdan çok etkilenmiştim.
Filmin bitimine yakın kızın yanındakilerle tumblr muhabbeti yaptığını duydum. Tumblr urlsini almayı düşündüm ama yaptığım p*çliklerden sonra vermezdi. Bu yüzden kendi urlmi kakaolu süt kabına yazıp kıza verdim, kız bişey anlayamadan da salondan çıkıp gittim.
Bir hafta kızın bana yazmasını bekledim. Tam ümidimi kaybetmişken mesaj geldi. "Tam bir pisliksin." hemen cevap yazdım "Neden bir pislikle konuşuyorsun?"onun cevabı beni bütün gün gülümsetmişti. "Çünkü o pislik bana kakaolu bir süt borçlu. Ondan sonra yaklaşık 2 ay konuştuk. Her buluştuğumuzda da ona kakaolu süt aldım.
O çok gizemli ve farklıydı . Her gün onu keşfediyordum , keşfederken de farkında olmadan ona aşık oluyordum.
Bir sabah ona söyle bir mesaj attım "Sütüme kakao olur musun?"o da kabul etti. O beni değiştirmişti. Ben bambaşka biriydim artık. Onunla iyi bir insandım. O benim için bir melekti.
Ama bir gün hiçbirşey demeden gitti benden. Neden gittiğini bilmiyorum. Hergün hergece bunu kendime soruyorum. Gideli 44 gün oldu. Hergün kakaolu süt alıyorum ama hiçbirini içmiyorum. Bir gün gelicek ve içecek diye. Gel artık , senin içmeni bekleyen 44 kakaolu süt var.
Sizce kız neden gitti? Lütfen yorum yazın. Saçmalayabilirsiniz. Ayrıca lütfen hikayeyi beğendiyseniz vote verin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tumblr Hikayeleri
Rastgele✌Bu kitapta , okurken bazen güleceğiniz bazen ağlayacağınız tumblr hikayelerini derledim. Umarım okumaktan keyif alırsınız... ✌