İskender

136 34 5
                                    

Selam kankalar😄Malum YGS belası yüzünden başım belada.O yüzden uzun süre bölüm atamıyorum.Ama az kaldı.Bu hafta eğer bir aksilik çıkmazsa ve bu bölüm beğenilirse bir bölüm daha paylaşabilirim.

İyi okumalar💋

Multi:Demir😍

****

Okul başlayalı tam 1ay oldu bugün. Her şey eski düzene geri döndü. Maalesef ki istemeye istemeye de olsa tatilin bittiğini kabullenebildik. Bu yıl son yılımız olduğu için, hafif bir sızlanma var içimde. Babamlar ,tabiki özel üniversitelerde eğitimimizi almamız konusunda diretecek olsa da yine de ben çabalamak istiyorum. Sonuçta nereye kadar bu hazıra konmuşluk devam edecek ki!Ama Utku tam tersi,bizi bırakıp sürekli seyahatlerde olan annem ve babama inat ,yalnız kaldığımız da birbirimize kenetlenmemize inat paraları çatır çatır yeme taraftarı. Eh ben de az alışveriş yapmıyor değilim,ama bu düşünceyle hareket etmedim hiç doğrusu. Alışveriş derken, Esin aşkımlar gitmeden önce alışverişin dibine vurmuş dolabımı tıka basa doldurmuştum.Henüz yeni olsa da ,eskimeden vermeyi tercih ettiğim için önceki kıyafetlerimden bir çoğunu seçip kenara ayırmıştım. Akşam evimizin yeni çalışanı Ayşe hanımın bizim yaşlarımızdaki kızı Zülal'e verecektim.İlk önce annesine vermem daha doğru olurdu,belki benden çekinirdi.

Kafama fırlatılan silgi ile ,kollarımın üzerinden başımı kaldırıp oturduğum sırada doğruldum.

''Hangi embesil attı lan o silgiyi!''

Sınıfın gürültüsünü geçtim,pusuda saklanan tek bir mal vardı. Evet daha bir dolu mal vardı. Ama pusuda saklanan tek bir mal vardı.

OKTAY.

''Oktay o silgiyi yedireceğim ben sana kimya dersinde. Görürsün sen!''diyerek direkt ona baktığımda kaşlarını 'yapma gözünü sevemeyim 'der gibi büzüp,bana bakmaya başladı.

''Aha güççük Emrah moduna girdi.Yazık kız ,bana atacaktı sana geldi.''diyerek kahkaha atan Gözde'den sonra ürkek bir sesle söze başladı Oktaycık.

''Beren vallaha ben sana atmayacaktım. Lan bak ben o şişko Necmiye'yle baş edemem. Nolur bulaştırma bana.''

''Aaaa,insan kimya öğretmenine şişko der mi?''

''Kanka ,Necmiye de dedi .''

''Lan mal Suat.Sen kimin tarafındasın ibne.?''diye sinirle soluduğunda gülmemek için dudaklarıma işkence ediyordum.

''Sen sevgilime silgi atarken iyi ama. Ya o narin saçlarına gelseydi silgi.''diyerek cidden kızan Suat'a öcü gören Arya gibi baktım.

Karı kılıklı.

Evet,ismi lazım olmayan baş harfi 'K'olan şahıs burada olsa ona karı kılıklı derdi.

''Ay yeter tamam,git ötede oyna Oktay.'' dediğimde çocuk derin bir nefes vererek rahatladı.

Eh 2 yıldır,kimyadan kalıyordu. Bir keresinde kopya çekmiştik ,ben Burak ve Doğu 87 alırken;Oktay 49 almıştı. Çünkü şişko Necmiye hanım hocamız, ona takmıştı anlayacağınız.

49 ne lan?

İnsanın içine oturur şerefsizim!

''Ben kantine iniyorum ,hadi sizde benimle gelin ponçikellalarım.'' diyerek kırıta kırıta ,Doğu'yu çıldırtmak pahasına da olsa giydiği kısa okul eteğiyle gelen Ece'ye ayak uydurup kantine indik.

Karşı sınıftan bir kızın ayağındaki ayakkabılardan tut,hamile olan Zuhal hocaya kadar her şeyi ayrıntılı bir şekilde konuşurken Ece ile Su ,ben de suyumu içiyordum.

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin