Sürpriz^^

401 146 23
                                    

Yanlışlarım için sizden özürlerimi diliyorum.İyi okumalar :)


Multimedya da Kıvanç Soykıran...


Sabah uyandığımızda, odamıza dalan bir Utku'yla uyandık. 

''Benim güzeeel kardeşlerim, uyanın çabuk laaan!''diye böğürdü. 

''Abiyy bağıymasana yaa !Ablam uyuyor.'' dedi sinirli bir sesle miniğim.

''Aşkım, zaten çirkin ablanı uyandırmaya geldim.Okul var.'' dedi bilmiş Utku.

''Uyandım ,uyandım. Tamam, inin aşağıya geliyorum.'' dedim uyku mahmurluğuyla.Arya yatağın içinden çıkarken,yanağımdan öpünce gülümsedim. Tabi ben de hemen ,onu öptüm.

''Gel bakalım ,fıstık.'' diyip Arya' yla aşağı indi bizim özürlü . 

Her sabah kalkıp okula gitmek, tam anlamıyla felaket.Neyse ki 3 gün kaldı...

Nasıl olsa son zamanlar diyip ,dolaptan bordo tshırt ve siyah mini şortumu çıkarıp yatağa attım.Evet pasaklıyım. 

Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra ,kıyafetlerimi giyindim. Yüzüme hiç makyaj yapmadan ,aşağıya indim.

''Utku ,bugün okulda yeriz. Sedef Sultan ellerine sağlık, artık Arya prensesle yersiniz.''diyip yanaklarından öptüm.Utku'da ağzına kocaman tostu sokuşturup ,sedef sultana el sallıyordu. Bu çocuk mal derken, yalan söylemiyordum herhalde. 

*********

İlk 2 ders kimya olduğu için, pek takan yoktu.Kadın, öyle mıy mıy konuşuyor ki kedi gelse, daha yüksek miyavlar o derece.Neyse ,Burak dayanamayıp

 ''Hocam tuvalete gidebilir miyim?'' dedi .Sınıftakiler onun ne yapmaya çalıştığını anladı tabi.Kızlar kıkırdamaya başladı.

''Burak, kaç kere diyeceğim evladım. Lavabo la-va-bo!''diyerek çıkıştı bizim kedi.

 ''Hocam, sizinde mi var tuvaletiniz Anlamadım ki.''dedi büyük bir  ciddiyetle. 

''Yok ,benim tuvaletim. Hem sen, nereden çıkardın şimdi?'' diyerek yüzünde kocaman duran kırmızı gözlüğünü çıkarıp,kenarını ağzına aldı.Tek kaşı havada, bir cevap bekliyordu.

''Hocam ısrarla 'lavabo' diyip durunca, acil durum sandım.''diyerek bıyık altından gülüyordu Burak.

Ah Burak,zalım Burak! Bizde sessizce gülüyorduk, sıralarımızda.


Ağzından gözlüğün sapını çıkarıp ''Tamam git, Allah'ın cezası!''dedi.

 ''Yok hocam, vazgeçtim.''dedi.

 ''Dalgamı geçiyorsun sen ,evladım benimle?!!''

Evet, bu sefer yüksek sesle miyavladı. 

''Yok hocam, siz lafa tutunca kaçtı işte. Ne yapayım.'' dedi başını yana doğru eğip küçük Emrah modunda.Tabi bizim kedi bunu yedi mi ?Hayır,yemedi.

''Çık dışarı Burak!''

Evet beklenen an geldi işte.Çabasının karşılığını aldı.Biz de mallığımızla derse devam.

 ''Peki hocam, iyi dersler.''diyip sınıftakilere artist bir bakış atıp çıktı.Her zaman yapar. Mutlaka önce hocayı delirtir ,sonra da kendini sınıftan attırıp, aşağıda kızlara sarkar.

 ''Ohooo ,olan bize oldu. Kaldı 20 dk!''diye isyan etti canım ikizim. 

''Bıktım artık ya, suşi ne yapıyordur şimdi evde. ''diye mızmızlanan Rüya'ya bütün sınıf kahkaha attı.Sonuçta o Rüya'nın biricik köpeği lütfen. Suşi mühim. 

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin