HANGİ AYSU TEYZE?

140 19 10
                                    

Her zamanki gibi geç yazdığımın farkındayım artık mazur görün😄
Multimedyada bölümün sonunda Beren'in perişan hali bulunmakta😄İyi okumalar umarım beğenir ,yorumlarınızı yapar da beni mutlu edersiniz eheheehe.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kolumu bırak demeye bile halim kalmamıştı,duyduklarımdan sonra.

Ne demek 'derdim sensin' ?

''Se-sen ne diyorsun Demir abi?''

''Al işte!''

''Ne?''

Kafayı yemiş gibi tepkiler vermesi normal mi?Anormal olan ben ve benim davranışlarımmış gibi bakıyordu.Tek kulağımda son ses çalan müziğe inat,sağır olmuş gibiydim resmen.

Bir anda kolumu bırakıp konuşmaya başlamasıyla,neye uğradığımı şaşırdım.

''Bak Beren,eğer hedeflerine ulaşmak,gerçekten bir şeyleri başararak elde etmek istiyorsan daha çok çalışmalısın.Bu aralar pek seni çalışırken göremedim.''

Öküzün trene baktığı gibi karanlıkta yakışıklı suretine bakıyordum.

Aaa!Tabiki de ağzım beş karış açık,ayıp ettiniz a dostlar!

''Ne d-''

''Ne yapman gerektiğini ben ve abin sana her türlü anlatır yardımcı oluruz. Hava soğudu hadi içeri geçelim.''

Abi bu sarhoş mu oldu lan!

Bu ne adam sarhoşssa bile benden çok çok daha mantıklı konuşuyor. Konuyla alakası olmasa da haklı,bu aralar kitap yüzü açmadım.

Ve sınava 3 ay kaldı!

O değilde" biz dertten tasadan,derslere nasıl geldik hacı abi?" diyecektim ki arkamızı döndüğümde abimi gördüm.Elinde telefon bize gülümsüyor.

Lan bu adamın içmiş hali ayrı bir tatlı be .Sıfatına ekmek bandırıp yediğim.

''Bende sizi arıyordum.5 dk kaldı hadi içeride hep birlikte olalım.Kız çitlembik gel bakayım abiciğinin kolları altına.''diyerek tek eliyle 'gel'diye hareket yaparken anın etkisinden sıyrılıp abime hızlıca ilerledim.

Bütün hıncımı kulağındaki kulaklığı çekerken almıştım arkamda bıraktığım hödükten.

Eh bu kadarı da şimdilik yeter.

¤¤¤¤

4-3-2-1-0!

Herkes son derece eğlenirken,ben kendimi nedense bir tuhaf hissediyordum.Belki de yaşanılanların bendeki etkisi sandığım kadar küçük değildi.

Anne babamın sorumlulukları!

Utku'nun kazası,Kerem'le olan ve onun biteceğe benzemeyen hisleri,benim anlama gıtlığım,Ece'nin söyledikleri ve son olarak Demir hanzosunun yabaniliği....

Boynuma dolanan ellerle kendime geldim diyebilirim.Çünkü bu sırnaşık tavuk ,can ikizim.

Hiç bir şey söylemeden sokuldum ,yakışıklı kardeşimin kollarına.

Öyle sıkı sarıldım ki,'şüphesiz en yakınım sensin' dedim sarılışımla.

O ise ,'şüphesiz en canım sensin' diyerek cevap verdi başıma koyduğu öpücükle.

Birinin diğer yarısı olmak herhalde böyle bir şeydi.Sözlerin yerine ,yeri geldiğinde kardeşinin iç sesiyle de konuşabiliyorsun.

Herkes bir yerde sızmışken ,abim tabiki Ece ile Doğu'nun beraber yatmasına izin vermemişti.Şu an ise önceden ısıtılan,üst kattaki her geldiğimde kaldığım benim odamda yatıyorduk.Ben ne kadar deli yatarsam yatayım,Ece hep yattığı yerden aynı uyuduğu pozisyonda kalkardı.E bu yüzden pek rahatsız olmuyor desem yalan olur. Uyandığımızda şikayetlerini sıralayacağı kesindi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin