Ama onu kırmamak için:
+Yarın getir tanışalım. dedim .
-Tamam baba. dedi.
1 gün sonra kalktım hazırlandım , bugün pazar olduğu için işe gitmedim , kızımın erkek arkadaşıyla tanışmak için bekledim.
Bir süre sonra çocuk eve geldi. İyi bir çocuğa benziyordu,sohbet etmeye başladık:
+Senin adın neydi ?
-İsmim Sarp efendim.
+Annen baban nasıllar ne yapıyorlar.Annenin adı ne Babanın adı ne , sen ne iş yaparsın, anlat bakalım. dedim
-Ben Orhanoğulları şirketinde çalışıyorum efendim. Babam oranın sahibidir.Babamın adı Orhan, Annemin adı Duygu.Annem çalışmıyor ev hanımı. dedi
Ne kadar unutmuş olsam da Babamın adı Orhan deyince hemen aklıma arkadaşım Orhan geldi.
Ama asıl sorun bu değildi, kızımın sevdiği adam bizim rakip şirkette çalışıyordu ve babası oranın sahibiydi. Ne kadar rakip olsak da belki babası iyi adamdır deyip fazla üstüne gitmedim.
Kızım geldi , o da sohbetimize katıldı. Sarp'ın çok iyi biri olduğunu , verdiğim karardan pişman olmayacağımı söyledi.
Kızımla , erkek arkadaşı hiç ayrılmadılar, bende işe gidip geldim.Hep merak ettim rakip şirketin sahibini çünkü işlerimden dolayı kendime bile vakit ayıramıyordum adama mı vakit ayıracaktım...
Yine uzatmayacağım 3 yıl daha böyle geçti ve bu 3 yıl içerisinde işler dahada ileri gitmişti, daha da büyümüştük yani...
Kızım 19 yaşındaydı ,erkek arkadaşıyla çoğu zaman küsmüştü ama en sonunda hep tekrar barışmışlardı...
Kızım bana evlenmek istediğini söyledi, +Hayır dedim , kızım üzülmüştü.-Neden dedi
+Kızım emin misin, ben biraz düşündüm ve 3 yıl içerisinde babasının davranışlarını izledim , adam hem çok kötü hemde rakip şirketin müdürü . dedim.
Kızım dolmuş gözlerle bana baktı ve odasına koşup kapısını kilitledi...
Emindim ki Orhan Bey kötü bir adamdı ve kızımla oğlunun evliliğine izin vermezdi. Bu nedenle ben bitiriyim diye düşündüm , ondan -Hayır duyacaklarına benden duydular işte.
Sarp durumu düzeltmek için bize geldi, bende durumu anlattım, babasının kötü bir adam olduğunu kabul etti.
+Oğlum ben senin hakkında hep bir şey merak ettim ama bir türlü soramadım. Ya zamanım olmadı ya da unuttum.Sizin soyadınız neydi ?? Merakımdan soruyorum yanlış anlama . dedim
-Şen .dedi........
İşte o zaman esen fırtınaları yüreğimde hissettim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Arkadaşım.!
Novela JuvenilKüçükken tüm sırlarını paylaştığın biriyle , büyüyünce rakip olmak ve arkadaşının sana böbreğini verdiğini bilememek çok acı... Dostluk ; İki ayrı bedendeki tek bir ruhtur...