Ce pot sa spun, scoala a distrus intraga mea viata. Iarasi trezit de dimineata . iar invatat si iar probleme tampite la care trebuie sa ma gandesc. Eu si Nick cred ca suntem impreuna dar sincer nici eu nu prea inteleg deoarece dupa vacanta ne-am vazut cam rar. Se pare ca are probleme de rezolvat asa ca am ramas singura la scris . V-a trebuii sa va multumiti doar cu mine ;) .
-Dacat sa vorbesti singura cu oglinda mai bine cobori ca intarziem.
-Decat sa fi un ciudat care inventeaza minciuni si care intra peste mine in camera mai bine te-ai maturiza!
-Da ...mai bine sa fiu un om monoton si plictisit ca tine decat sa ma bucur de viata! Ce ai azi, esti tare morocanoasa!
Oo Doamne . daca ar stii! Noi avem o viata asa grea iar ei nimic. O luna macar sa scap de asta si as fi in al noualea cer . Nu eu trebuie sa sufar mereu. Si in caz ca nu ati prins ideea ...e faza aia de o aveti si voi in fiecare luna.
-Esti pe stop asai?
Daca ati putea dedini culoarea unui rac ati defini si culoarea obrajilor mei la auzul acestei intrebari. Apuc in graba ursuletul de plus si il arunc spre el .
-Te astept jos!
-Vin imediat!
-Sa nu iti uiti tam....
-Taci !!!!
Apuc sa strig inainte sa termine cuvantul. Gay inervant ce esti!
Arunc in graba geaca pe mine , imi asez esarfa si cobor.
-*-**-*-*----*-**--**-
Clasa era plina cand am ajuns asa ca m-am grabit sa ma asez cat mai repede. Am ocupat penultima banca si am inceput sa privesc in jur prin clasa. Jumatate din oameni astia nu mi-au adresata o vorba in viata lor . Asta e tare ciudat la fosta mea scoala vorbeam cu toti colegii. Fete blonde suple si frumoase brunete si Vivian toate pareau genul lui Nick . De ce? Pentru ca sunt slabe si frumoase . El si Vivi ar fi aratat ca un cuplu din filme. Poate am inteles prost poate Nick s-a saturat de mine si acum a hotarat sa se impace cu ea.
-Pot sa ma asez?
-Liam!
-Buna straino!
-Buna si tie! Cum a fost vacanta ta?
-Mai buna ca a ta din cate se pare. ce e cu incruntatura aia pe fata ta?
-Ma gandeam doar am avut o vacanta foarte .....buna!
-Pai la fel si eu.....pe cine pacalesc m-am plictisit de moarte!
-De ce nu m-ai sunat? puteam sa iesim.
-Nu am vrut sa te deranjez am sunat o dat si Tobi a spus ca placati din oras.
-Da dar nu am stat decat o 5 zile.
-Nu mai conteaza poti sa ma insotesi astazi daca vrei sa fi o prietena draguta!
-Perfect unde mergem?
-La mine!
-La tine?
-Dap, Mama face briose si putem sa ne uitam la un film daca vrei .
-Nu stiu ce sa zic!
-Zi da!
-....
-Hai va fi distractiv.
-Ok. Dar nu pot sta mult am ceva de rezolvat.
Zambesc cand ii vad privirea aceia fericita si chiar atunci sunt intrerupta de bataie in banca.
-Liam esti dragut sa imi faci loc?
-In banca mea?
-E locul meu!
-Nu nu e! M-am asezat deci e locul meu.
Nick parea ca scaote fum pe urechi.
-Ella putem vorbi?
-Trebuie sa vina profesorul!
-Dm Profesoara a vb cu dansul sa ne lase sa lucram la carte!
-Ce dintr-o data ti-ai amintit ca mai avem si asta de facut?
-Putem sa vorbim afara?
Imi strang lucrurile si ies din clasa lasandul in urma , la iesire ma intorc si ii fac cu mana lui Liam .
-Ce e cu tine?
-Cu mine?
-Da ce faci flirtezi cu Liam ?
-Fac ce?
-Flirtezi , crezi ca nu vad ...ma crezi orb?
-Nick tu ai probleme? Nu ma suni zile in sir si dupa apari aici si te iei de amicul meu si imi faci teoria chibritului?
-Am avut treburi de rezolvat mai am putin si fac 18 trebuie sa ma apuc de acte pe mine cu ma tin rudele in puf....pe mine ma urasc.
-Scriu eu urmatorul capitol ....
Astea sunt ultimele cuvinte inainte sa merg in clasa si sa ma asez in banca nu inainte de a imi cere scuze de intrerupere. Auzi la el ma tin in puf. Ce viata simpla si fericita am eu !
Orele trecau ca zilele si nu mai rezistam nici un minunt in plus. Nick nu ma scapa din priviri iar Liam parca facea anumea. Facand glume si razand cu pofta.*-*-*-*-*+*
-Esti prima fata pe care o duc acasa mama s-ar putea sa faca si sa spuna chesti ciudate dar ignoro.
Mama lui a fost chiar foarte draguta si facea briose mai bune ca mine categoric. La trimis pe Liam sa ma conduca pana acasa dar serios acum era abea ora 5 si nu era nici ger asa ca am bagat-o pe aia ca trebuie sa mai merg undeva pentru a nu mai deranja pe nimeni.
Mergem lenes si ma holbam la tot ce ma inconjura . Eram intr-o transa placuta pana in momentul in care cineva m-a apucat de incheietura.
Mai aveam putin si aruncam cu ghiozdanul , cand mi-am dat seama cine e.
-Ce cauti aici?
-As putea sa intreb acelasi lucru !
-Nick zi ce vrei!
-Am vrut sa imi cer scuze imi pare rau ca nu am dat nici un semn si ca am vorbit cum am vorbit dimineata!
-De ce esti asa inervant cateodata?
-De ce esti asa afurisita cateodata?
-Exact!
-Exact!
-O sa il bat pe Liam!
-De ce ?
-Se da la tine!
-Ba nu!
-Ba da!
-Nu ma cert cu tine de la asta.
-Te iubesc. Sangele imi i-a foc de fiecare data cand spune asta, imi e frica mereu ca aceste doua cuvinte sunt spuse asa doar de dragul de a fi spuse .. Dar tot imi in calzesc sufletul.
-Si eu!
-Ti-am adus ceva. Nick imi intinde o cutiuta mica si neagra.
-Nu pot sa primeac cadouri!
-De ce?
-Pentru ca eu nu ti-am luat nimic si nu exiata nici o ocazie speciala!
-Dar exista!
-...?
-Da cum sa nu , ziua in care m-ai facut sa te iubesc mai mult.
-Sau ziua Mincinosilor!
-Eu ...mincinos? Te inseli!
-Da cum sa nu!
-Acum deachidel.
-Suntem in mihlocul drumului.
-si ce daca?
Deschid cutia in care se afla un breloc . "Gandurile mele sunt stele pe care nu le pot aduna in constelatii"
-J.G
Era in cadou extraordinar , un citat din o carte de suflet. nu stau de gand si il iau in brate , el maridica putin si ma pupa pe crestet.
CITEȘTI
Pata de cafea pe carte
Teen Fiction" Adio carticica,buna iubire" Dupa sfarsitul brusc al primei mele carti "Dragoste la prima pata de cafea" eu elena3331 va jur solemn ca aceasta carte va fi mult mai interesanta. *Cu ajutorul unor maini stangace si a unei cesti cu cafea, Ella ajunge...