-Am terminat cu aceste cuti! Verific daca mai sunt altele .
-Stii o sa imi fie dor sa stai la noi ...adica stii ce vreau sa spun .
-Si mie dar sincer abea asteptam sa ajung din nou acasa.
-Imi imaginez ! Am vorbit cu Kat si Scott
-Despre?
-Despre luna viitoare.
-Inca te gandesti sa te muti pana de ziua ta?
-Da ! Categoric!
-Si ce au spus ?
-Ca din moment ce eu voi fi majora nu au cum sa imi interzica asta ,dar sa stiu ca ei si-ar dori sa raman tot cu ei.
-Si asta nu te-a facut sa te razgandesti?
-Nici de cum, imediat ce termin liceul si inscrierea la facultate ma voi apuca de lucru si pana atunci am niste provizii.
-Esti tare hotarata! Mai exact ca si ce vrei sa lucrezi?
-Nu stiu...nu e ca si cum am mosteni fiecare o ditamai firma de la parinti.
Am inceput sa rad privind-o .
-Stii ,Eu as cam avea nevoie de o secretara.
-Nici gand voi avea o slujba cinstita obtinuta pe merite proprii.
-Si sa lucrezi ca si secretara ti se pare necinstit?
-Da, atunci cand tu esti seful meu!
-Si ce crezi ca ai face asa necinstit?
-Nick termina!
-Dar ce fac?
-Te uiti asa la mine!
-Asa cum?
-In modul ala nebun al tau!Mai avem treaba.
-Stiu ...dar tu ai inceput! Si ca sa stii vei da un interviu .Cu consultantul meu Ernesto.
-Pai asta suna diferit ... ma bag !
-Ok ,o sa programam asta .
A inceput sa rada la tonul formal pe care l-am folosit spunand asta .
-Stii ca te iubesc mult ingeras nu?
-Si eu te iubesc mult!
-Cam cat de mult?
-Foarte mult !
-Atat de mult incat sa ramai aici azi?
-Sigur! Te ajut la despachetat.
-Nu la asta ma refer!
A aruncat cu ursuletul pe care incerca sa il aseze in mine si a inceput sa rada .
-A vrei bataie? Lasa ca vezi tu bataie!
Cam asa a ajuns intreaga colectie de plusuri a matusi mele sa acopere jumatate din podeaua camerei.
-De ce avea matusa ta o colectie de plusuri?
-E de cand era mica o tinea aruncata prin pod si am zis ca ar fi dragut sa le donam.
-Ooo ce baiat bun esti tu!
-Da, de cand era sa dorm in parc acum ceva timp mi-am dat seama ca trebuie sa pretuim mai mult ce avem . Noroc ca am avut un inger pazitor asa bun ca tine.
-Nu mai spune asta!
-Dar imi place cand te inrosesti.
-Termina!***
In dimineata urmatoare nu am facut decat sa beau cafea si sa stau in pat. Ella petrecea o zi intreaga cu matusa ei ...ieseau ca fetele si de altcineva chiar nu am chef acum. Ma plictisesc de moarte la televizor, cand, aud soneria . Dupa ce trag o pereche de pantaloni pe mine cobor in graba scarile .
-Hey! Scuze frate am intrat dureaza o vesnicie sa cobori!
-Tobi! Ce faci?
-Am venit sa te felicit ca esti din nou acasa si ,si mai important tata e afara si vrea o zi cu baietii.
-Vrea ce?
Spun aproape inecandu-ma.
-Mama si Ella ! Noi trei e logic ! Hai imbraca-te oricat mi-ar placea sa ma holbez la patratelele tale nu cred ca vrei o zi in sectia de politie gol.
La remarca lui mai ca ma simt stanjenit, tot uit ca Tobias ...stii tu.
-Daca e o zi cu baietii de ce mergem la sectie ?
-Pentru ca mama l-a obligat si nu isi poate lua liber.
-Aa atunci....
Nu pot sa imi inchei fraza deoarece se aude un clanxon .
-Mai repede .
Blugi ,tricou si geaca cred ca trebuie sa fie bine asa, cobor in graba si aproape cad la ultima scara .
Va fi o zi grea .
Din cate vedeti si voi m-a cam parasit imaginatia in cea ce ii priveste pe cei doi . Am hotarat sa va las pe voi sa alegeti.... preferati sa ma chinui sa termin cartea acum si sa fie nu prea extraordinara sau preferati sa asteptati pana ce Binecuvantata zana a inspiratie sa ma loveasca din nou. Stiu ca am dezamagit deja anumite persoane si imi doresc sa imi cer scuze sincer. Astept cu nerabdare raspunsurile voastre ...multumesc!
- :* E
CITEȘTI
Pata de cafea pe carte
Teen Fiction" Adio carticica,buna iubire" Dupa sfarsitul brusc al primei mele carti "Dragoste la prima pata de cafea" eu elena3331 va jur solemn ca aceasta carte va fi mult mai interesanta. *Cu ajutorul unor maini stangace si a unei cesti cu cafea, Ella ajunge...