Înca o zi plictisitoare inca o seara la tv , inca o carte terminata.Incep din nou sa vorbesc despre artista din umbra , pentru ca asa au numit-o dupa ce au aparut mai multe tablouri , in special cateva minunate ce pareau facute in urma mai multor observatii. Am aflat ca sunt de vanzare asa ca am reuşit sa comand 3 reuşind sa consum o mica avere . Nu ştiu de ce am facut asta , nu sunt un amator al artei si totuşi aceste opere mi-au provocat o multime de emotii. Viata mea a devinit extrem de monotona fara pic de amuzament sau cum sa ma exprim.... viata. Asa ca ma hotarasc ca cel mai interesant lucru pe care as putea sa il fac este sa descopar cine e creatorul picturilor pe care am licitat bani buni. Reuşesc sa il sun pe Caleb care se pare ca este omul meu de incredere cand vine vorba de asta. Il rog sa imi dea mie cateva detalii si sa ma lase singur de data asta. Nu ştiu de ce imi doresc sa fac dintr-o data cercetari ...oare e tarziu pentru o cariera in politie? Asa as putea sa o gasesc singur pe Ella.
***
Se pare ca reporteri au facut rost de picturi de la o persoana din oras , din cate spun ei sunt o multime de persoane care au venit aici in vacanta de iarna. Primisem chiar si o reteta la care mai aveam putin si ajungeam. Era vorba de un apartament intr-o zona nu aşa buna a oraşului. A fost usor sa dau de ea si chiar mai usor sa gasesc apartamentul deoarece era chiar primul de la parter. Am ciocanit fara sa stau macar pe ganduri . Nu ma gandisem ce urma sa spun ...doar nu apaream la usa aia incepand cu aberatiile mele cum ca picturile imi amintesc de fosta mea iubita pe care am pierdut-o si care pe deasupra era si ingerul pe care il primisem in locul alor mei. Da ar fi fost ciudat, asa ca am facut cel mai laş lucru pe care il puteam face ..... am fugit . Am fugit direct acasa . Imi era frica , daca nu o voi gasi acolo, daca nu ea era artista cred ca m-aş pierde de tot.
Tobias a veni mai tarziu pe la mine, m-a gadit in pat si a incepu sa sara pe saltea pentru a ma trezi.
-Ridicate era un curier la usa care a adzs un pachet . Ma ridic si incep sa trag cat pot de repede de hartia de impachetat.
-Ce ai cumparat , de te agiti asa fratioare?
-Tobias , am cumparat trei tablouri!
-ce tablouri , mai nou esti pasionat de arta?
-Nu chiar, e de la tipa aia ,de la tv cea care nu vrea sa apara .
-Aaa, cine stie ce are!
Tablourile erau intradevar extraordinare asa ca le-am aşezat imediat in locurile pe care le pregatisem.
-Poate nu are nimic, poate doar se ascunde de cineva.
-ce vrei sa spui?
-Daca e Ella , ea picta extraordinar, si a spus ca ii pare rau.
-Deja devi aberant Nick! Ella a ales sa plece , nu poti sa o vezi in fiecare persoana anonima de la tv.
-Credema sunt aproape sigur ca e ea!
-si ce o sa faci?
-am fost sa o caut.
-Si nu am reusit!
-de ce?
-Pentru ca nu stiam ce sa spun si m-am speriat.
-e de inteles ca te-ai speriat esti om in toata firea , ai sa te cam faci de ras.
-Nu nu am sa o fac o sa ma dau drept un iubitor de arta curios , m-am gandit la asta in drum spre casa.
-Si cand mai mergi ?
-chiar acum !
-Dar e tare tarziu, o sa te mai creada si criminal ....asteapta pana maine.
-Nu, de data asta nu voi face nimic doar voi observa.
-Vei observa? Omule esti nebun ce vei observa?
-Tobias ...mai bine pleci!
-Nici gand vin cu tine, nu am chef sa te scot pe cautiune.
-Bine.
Drumul a parut sa dureze o veşnicie de aceasta data iar Tobi nu s-a oprit din facut planuri in caz de urgenta. Nu cred ca urma sa fie nevoie de un astfel de plan , dar prefer sa il las in pace.
-Am ajuns!
-Si acum ce facem ?
-asteptam ....uasa care se vede de la parter este cea cu pricina aşa ca vom supraveghea acea usa. Şi asa am facu am stat 4 ore holbandune la o usa care nici nu cred ca s-ar putea deschide in toiul noptii , mai ales ca becurile erau stinse. Becul insa m-a facut sa imi retrag imediat cuvintele si prin geam se vedea o silueta ce parea sa se schimbe. Din cate se vede o femeie, care in mai putin de 10 minunte iesi grabita din casa. Se urca intr-o maşina neagra si demara in tromba.
-Ce facem?
-cum ce facem ? o urmarim!
La cateva strazi distanta in fata unui spital puternic luminat in intunericul noptii femeia a oprit. Cand a coborat am observat ca nu era foarte invarsta dar oricum depasea 30 de ani dupa mine. Era blonda si fumoasă dar parul tuns scurt ii dadea o aura masculina. Am asteptat in maşina intr-o linişte mormantala ca femeia sa se intoarca dar nici ca a facut-o. Am presupus ca lucreaza aici sau ceva. A
M-am întors acasa oarecum dezamagit nu stiu cum se face dar dupa atata timp am crezut ca o voi gasi aici. Singurul lucru pe care mi-l doresc este sa stiu ca e bine, sa imi cer scuze pentru confuzia ce s-a creat si sa o las sa plece daca asta isi doreste.
CITEȘTI
Pata de cafea pe carte
Teen Fiction" Adio carticica,buna iubire" Dupa sfarsitul brusc al primei mele carti "Dragoste la prima pata de cafea" eu elena3331 va jur solemn ca aceasta carte va fi mult mai interesanta. *Cu ajutorul unor maini stangace si a unei cesti cu cafea, Ella ajunge...