Ultimele zile au fost de groaza....Mute cautari in gasirea unui avocat bun , matusa mea care a descoperit pana la urma ca exista un testament si care ar face orice sa il gaseasca . Acum tot ce trebuie sa fac e sa imi pastrez secretul indiferent de cu ce m-ar ameninta si sa nu semnez nimic....absolut nimic. Cam asa au sunat vorbele avocatului meu . Apropo Tatal lui Caleb mi l-a recomandat , e un avocat tanar care pare sa inteleaga prin ce trec deoarece a avut o poveste asemanatoare. Acum pare totul ca find un vis urat. Capul Ellei e rezemat de al meu si mirosul ei imi umple narile. Filmele proaste de la tv ma ajuta sa ma concentrez mai mult la toate sentimentele pe care le am in acest moment si jur ca mai bine decat cu e nu m-am simtit cu nimeni.
-Esti sigur ca nu vrei sa pun ceva pe laptop?
-Nu, nu ...lasa asa!
-Ok cum vrei tu! Acum imi spui si mie de ce esti asa cum esti in ultimul timp?
-Cum sunt?
-asa ...mohorat ...fara vlaga.
-Cateva probleme cu matusa mea nimic grav.
-Pai lasama pe mine sa imi dau seama cat de grav e ...nu vrei sa imi povestesti?
-Nu , nu vreau sa vorbesc despre asta acum .
-Si cam cad ai putea sa imi povestesti si mie ce se petrece in viata ta?
-De ce o iei asa?
-Ce ai impresia ca sunt cicalitoare? Bine atunci te las poti sa ii povestesti Vivianei ea stie oricum mai multe despre tine decat mine.
-Acum exagerezi .....Viviana nu stie nici macar numele meu intreg, sa nu mai vorbim de chestii asa importante. Nu am vrut sa te fac cicalitoare ca nu e asa dar nu vreu sa stric acest moment cu problemele mele. Intelegi?
Privirea ii deveni blanda si acum parea ca regreta intraga noastra conversatie de mai devreme .
-Imi pare rau! Sincer chiar imi pare nu am vrut sa sune nici de cum asa vroiam doar sa te ajut cu problemele tale si am avut impresia ca nu sunt o persoana asa de incredere pentru tine incat sa imi spui. Stiu stiu nu intelegi nimic dar ce e important e ca am vrut sa te ajut pentru ca nu imi place sa te vad abatut . Ma ierti?
-Mama dar repede vorbesti uneori ...Singurul lucru pentru care m-as suara pe tine ar fi daca m-ai parasi . Ochii ei se luminara . Si ca sa fie intre noi singurul lucru care ma facuse sa ma abat de la moment mai inainte este parul tau care miroase a vanilie.
-Ooo. si a inceput sa rada.
-Asa si cu problemele mele. Matusa mea a aflat ca exista un testament si a inceput sa imi faca probleme dar am gasit un avocat bun si m-a va ajuta sa rezolv.
-Sa imi spui daca te pot ajuta cu ceva...Cand m-au luat kat si scott sub custodie am avut un avocat tare bun. Daniel Dorf
-Serios? E acelasi avocat.
-Wow ce dragut! Mi s-a parut de treaba a spus ca a avut o poveste asemanatoare cu a mea .
-Ce prostie si mie mi-a spus la fel.
-Serios ? ori avem noi o poveste tare asemanatoare ori tipul e un avocat chiar bun.
-Pai da ce sa spun cred ca vrea sa te faca sa te simti mai sigur totusi r putea sa faca asta si fara sa minta.
Ne uitam unul la altul seriosi , analizand putin situatia inainte sa ne apuce rasul.
-Ar trebuii sa ii spunem sa il facem sa se simta prost?
-Lasa-l in pace baiete...iti va rezolva cazul pentru ca chiar e un avocat bun asa ca nu te pune cu el.
-Cum spui tu ingeras.
-Ingeras?
-Da.
-Si eu cum ar trebuii sa iti spun ?
-Cum vrei ...te iubesc oricum.
Privirea ei iar cobora in pamant si se intrista ca de fiecare data cand rosteam aceste cuvinte.
-Ce s-a intamplat?
-Nimic ce sa se intample?
-Pai te intristezi de fiecare data cand iti spun Te iubesc?
-Nu o fac!
-Scuipa tot iubito!
-Ultimul lucru spus de mama inainte sa , stii tu . A fost te iubesc si de atunci am impresia ca aceste cuvinte sunt unele forte importante , singurele cuvinte pe care ar trebui sa le spui din inima fara sa ai nici macar o indoiala ca simti asta. Uneori am impresia ca le spui doar asa , pentru ca asa se face, si ca e imposibil sa ma iubesti asa de......devreme, daca stii ce vreau sa spun.
Cuvintele ei au ajuns ca o flacara inautrul meu . Cu siguranta avea dreptate si cu siguranta stiam ce inseamna cu adevarat aceste cuvinte.
-Ella ...tu ma iubesti? Daca mi s-ar intampla ceva ai suferi ?
-Doamne fereste ! Nu spune asta!
-Raspunde!
-Da as suferi si da cred ca te iubesc.
-Crezi?
- Stiu!
-Ei bine daca tu ai pati ceva as simti cum pamantul ma ingroapa cu totul , as simti ca nu mai am rost pe pamant si ca sunt terminat. Ai aparut exact cand aveam mai mare nevoie de tine si te-am primit ca pe un cadou divin dupa ce am pierdut atatea de asta iti spun ingeras nu pentru ca asta e un alint si alea alea.Pentru mine dragostea e reprezentata de persoanele pe care nu as suporta sa le pierd si in acest moment tu esti cea mai importanta persoana.
Ochii ei erau in lacrimi
CITEȘTI
Pata de cafea pe carte
Teen Fiction" Adio carticica,buna iubire" Dupa sfarsitul brusc al primei mele carti "Dragoste la prima pata de cafea" eu elena3331 va jur solemn ca aceasta carte va fi mult mai interesanta. *Cu ajutorul unor maini stangace si a unei cesti cu cafea, Ella ajunge...