Poyrazla salonda oturuyoduk öğlen olmuştu ne ara zaman bu kadar hızlı geçti anlamadım kendi evinden eşyalarımı getirmem hatta alışveriş yapmam lazım giyecek hiç biseyim yok madem bi yola girdim herşeyi layığına göre yapmam lazım
" poyraz ?"
" efendim güzellik "
" benim kendi evindeki kıyafetleri falan buraya getirmem hatta alışveriş yapmam lazım giyecek hiç birşeyim kalmadı aynı kıyafetlerin içinde koktum resmen "
" evindeki eşyalarını adamlara söylerim getirirler alışveriş konusuna gelirsek şimdi gidelim istersen AVM'ye ?"
" olur o zaman çıkalım şimdi sen sıkılmazmısın ama?"
" sıkılırım ama benimde bi kaç parça bisey almam lazım hem bide sen mutlu olucaksan seninle ölüme bile gelirim güzelim takma sen beni hadi git üzerine birşey al havalar soğudu biliyosun bende odamdan birşey alıp çıkalım "
" tamam "
Hemen üstüme hırkamı aldım çizmelerimi giydim poyrazı beklemeye başladım poyraz merdivenlerden inip yanıma geldi bende dışarı çıktım hava o kadarda kötü değil ama rüzgar sert esiyor arabaya bindim poyraz hemen arabayı çalıştırdı avm'nin yolunu tuttuk kafamı koltuğa koyup düşünmeye başladım hera'yı çok özledim ama şuan gidemem yanına bi ara poyraza söylerim o götürür beni hera'nın yanına ama son kez gidicem artık bi yol başladım tek ailemdende uzak durmam lazım zaten şurda 1 ay sonra 18 olucam ailemin mirası bana gecicek şimdilik poyraz'ın yanında kalıyorum kemal abiyle eğitime başladığım zaman herşey daha güzel olucak eminim Holdingin başına gecicem ailemle olan ev durucak ama hiç bi zaman gitmem girmem o eve kendime ev alır arabamı alırım altıma araba AVM' nin önünde durdu bende indim poyraz park etmek için avm'nin garajına gitti bende onu beklemeye aslında hayattan sıkıldım biraz renkmi katsam bara falan gidebilirim canım aşırı derecede sigara çekti poyraz gelsin ondan alırım poyraz yanıma gelmeye başladı sonra beni bi süzdü baştan aşağıya bende ona dik dik bakmaya" birşeymi var lan ne bakıyon öyle hayırdır ?"
" var tabi çapulculara dönmüşsün madem geldik buraya kıyafet falan alırken seni bi kuaföre sokalım baştan aşağıya değiş ne dersin ?"
" aslında güzel fikir ama önce sen bana bi sigara ver "
" sigara ?"
" evet poyraz ilk defamı duydun yavrum ver bi tane içcem "
" tamam verelim bakalım al "
Poyraz'ın elindeki paketten bi tane sigara çekip aldım dudaklarımın arasına yerleştirdim sonra poyraz'ın elinden siyah zippo'yu alıp sigaramı yaktım bi nefes aldım ciğerlerim bayram etti resmen bu yakıcı hissi özlemişim poyrazda sigarasını yaktı beraber içtik ben sigaramı bitirip yere attım ayağımla sigarayı ezdim sonra poyrazda attı sigarasını AVM'ye girdik poyraz elini omzuma attı ilk önce eline sonra poyraza baktım sırıtıyordu bana bakıp göz kırptı bende güldüm sonra magza magza gezmeye kıyafet almaya başladık ben istediğim her şeyi alıyordum poyraz hiç birşey demiyodu kısa falanda demiyodu hayret bende nerdeyse avm'deki siyah olan ne varsa aldım topuklu deri kot tayt elbise ayakabilar kazaklar akla gelecek herşey ama baya yoruldum hatta öldüm denebilir sonra kuaförün önünde durduk poyraza döndüm
" sen napıcaksın ?"
" ben hem senin aldıklarını adamlarla eve yolluycam hemde kendime bi kaç parça bisey alcam şimdi gir içeriye zamanı geldi artık değişmenin değişim başlasın ha ?"
" aynen öyle aslanım işin bitince beni almaya gel "
" tamam hadi bakalım görüşürüz "
El sallayıp içeriye girdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH MÜREKKEP
Teen FictionKalemimi kırmış olabilirsiniz ama mürekkebimde boğulacaksınız! ✒✒ Bir çift zemherir göz beni kendi ateşim de dondurdu. Adı gibiydi bir o kadar da değildi. ❌küfür içerir🔞