Capitolul 1

203 23 22
                                    

    Zgomotul produs de maşinile de copiat, şi tocurile ascuţite ale angajatelor model din firma Golden Plus Industry îi redau surplusul de adrenalină frumoasei mulatre Aida Calypso, ajunsă în faţa biroului observă uşa întredeschisă, insa era convinsă că a încuiat-o atunci când a plecat să ia prânzul cu Sara şi fiica ei, trase aer în piept şi paşi zgomotos înauntru fără să îi pese că deranjează sau că era un moment inoportun doar era şi biroul ei,  Davis Track era aşezat pe scaunul înalt din piele neagră privind apusul, deşi nu îi auzise vocea distingea uşor umbră siluetei lui impunătoare .Aida îşi curată gâtul în speranţa că va atrage atenţia persoanei ce o deranja şi nu se înşelase , scaunul tapitat se roteşte divulgand, din umbră trupul bine definit a impunătorului director G.P.I .Ochii lui negri precum cărbunele , îi ţintesc privirea impunătoare a frumoasei secretare .De aceea a aleso tocmai pe ea în urmă cu câteva luni,  ţinută ei impecabilă şi firea sălbatică precum a unei leoiaice ia stârnit curiozitatea tânărului director. Astfel impunadu-i să lucreze la nici doi, metri de el în acelaşi birou.Deşi tânăr Davis Track moşteneşte caracterul impulsiv al tatălui şi hotărârea mamei, a creat din el Omul de Oţel cum mai este şi supranumit de angajaţii lui şi asta deoarece nici o femeie nu a reuşit să îi atragă atenţia .Aida se întoarce cu spatele la el în încercarea de a nu îl bagă în seama ,deşi ştia foarte bine că această tactică era folosită de el ,atunci când o tachina,  i-a un dosar în mâna şi se razama de biroul negru din lemn masiv incrucisan-d picioarele spre neplăcerea şefului ei .Era genul de femeie căruia nu era nevoie să îi spui cum să se îmbrace sau cum să se comporte. Ştia cel mai bine şi asta datorită unui designer renumit .

    — Dosarul pe care l-au trimis cei de la compania MissCorporation nu este complet . Nu am reuşit să îl termin iar datele lipsa sunt clasificate , spune dându-şi părul mătăsos după ureche lăsând la vedere micile bobiţe rozalii.Probabil ar trebui să îi suni personal pentru ele şi cine ştie poate vor dezvălui şi procentajul proiectului care după cum observi, i-a amploare pe zi ce trece .Lasă dosarul în stânga ei pe birou iar în secundă următoare respiraţia de foc a şefului îi mângâie lobul urechii precum un vânt cald de primăvară.

   — Tu nu trebuie să îmi spui ce anume trebuie făcut în firma mea! Dar faptul că te impui îmi place, îţi văd mâna tremuran-d uşor, îmi da satisfacţie .Fă-mi o cafea şi nu vreau în următoarele patruzeci şi cinci de minute să fiu deranjat. Acestea fiind spuse se aşează din nou la biroul imens analizând dosarul , Aida îşi relua poziţia normală simţind furnicături pe spate de la poziţia de mai devreme şi paşi înafara biroului pentru ai aduce cafeaua.Ajunsă în camera amenajată precum o mini bucătărie începe să strângă în mâna paharele din plastic de unică folosinţă dând drumul unui vocabular mult prea colorat şi nedemn de o femeie .

    — Hei! Ce s-a întâmplat şi ce anume ţi-au făcut bietele pahare te-au atacat?

    — Nţ...nu iartă-mă sunt aşa o idioată!  Mă voi duce să cumpăr altele, spune întorcându-se cu faţa spre Sam, colegul ei .

    — Stai liniştită scumpo , mai e un set sub masă aşa că nu e panică. Ce s-a întâmplat? Nu prea eşti genul care îşi descarcă nervii pe lucrurile din jur!

    — Ei bine am ajuns la limita imposibilului! Nu îl mai suport şi îmi vine să îi scot ochii! Tu nu trebuie să îmi spui ce anume trebuie făcut în firma mea ! spune cu o faţă schimonosită imitându-i vocea şefului ei .Râsul răguşit a lui Sam răsună zgomotos în mică încăpere ,astfel făcând-o şi pe Aida să radă. Îşi lua faţă în palme...Doamne! Omul asta mă va termină psihic şi voi ajunge o lunatică spune oprindu-se cu mâinile în părul negru.Pagerul ei începe să bipaie şi răsuflă zgomotos ...La dracu cu cafeaua lui neagră! Am să io torn în cap!

    — După câteva minute se întoarce în birou, cu un pahar mare de cafea negra fără zahăr aşezând-o pe colţul biroului.

    — Eu plec spune Aida luându-şi sacoul negru de pe scaunul din spatele biroului,  ne vedem mâine domnule Track!

    — Am spus eu că eşti liberă?

    — Poftim? Este ora optisprazece deci programul meu...

    — Nu s-a terminat continuă acesta pe un ton dur ,dosarul e complect aşa că am nevoie de el să fie gata şi semnat !Haide ce mai aştepţi nu am toată seară la dispoziţie domnişoară Calypso!

***

    După două ore, în care a făcut cele necesare dosarului şi a semnat, Aida iese din biroul întunecos frantă abia dacă îşi mai simte spatele,  furioasă începe a apasă în mod repetat butonul roşu al liftului în speranţa că va cădea lângă ea scutind-o de aşteptarea anevoiasă. Face semn unui taxi după care îi da adresa în timp ce trânti portiera maşinii fără să realizeze .

    Introduce cheia sofisticată în broască şi roteşte după care paşi înăuntru aruncând în stânga şi în dreapta pantofii incomozi,  intră în baia de un roz pal cu nuanţe de mov intens şi da drumul apei în cadă,  o baie bine meritată o va relaxa împreună cu câteva ore bune de somn.

Parfum si gust de cafeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum