Meydan okuma etkinliği

72 24 14
                                    

Sevgili okurlarım;

Daha yeni kavrayabildiğim kararıyla bir meydan okuma etkinliğine davet edilmiş bulunmaktayım. Dostum @Sefkanur un meydan okumasını kabul ediyorum.

Kendi hakkımda dürüstçe yirmi madde:

1-)Tembellik ve uyuşukluk ile bir ömür sıkılmadan yaşayabilecek bir potansiyele sahibim. Ailem beni Garfield olarak tanımlıyor. O karakterin ilham kaynağı olduğuma can-ı gönülden inanıyorum.

2-) Meraklı kişiliğim çoğu arkadaşımı isyana sürüklemiştir. Herşeyi bilmek istiyorum. Dünyadaki bütün bilgileri bütün dedikoduları ve bütün formülleri bilmek istiyorum.

3-)Duygusal bir insan olduğumu söyleyenlere tezat son derece merhametsiz ve tam bir egoist olduğumu düşünenler de var. Fakat ısrarla bu özelliğimi inkar ediyorum.

4-) Hayal dünyasının sınır tanımayan hattında oturup kalkan biriyim. Bazen kurduğum hayallere ben bile şaşırıp kalıyorum.

5-) On birinci sınıf sayısal öğrencisi olarak bu yıl kafein bağımlısı olduğuma kanaat getirdim. Fakat şu son bir aydır içtiğim haddi hesabı olmayan Kahveler nedeni ile sanırım bağışıklık kazanıyorum.

6-) Günlük hayatta sıradan bir insan olmaktan kaçınan bir insanım. Atılgan yapım ile bir toplulukta 'çok bilmiş' damgası yemek artık rutin bir olay oldu.

7-) Haksızlığa gerçekten hiçbir şekilde gelemem. Suçunu tespit ettiğim kişinin ağzına ağzına patlatasım gelir. Fakat yapabildiğim tek şey göz devirmek olur.

8-)Şarkı söylemek vazgeçilmez bir hobidir benim için. Fakat türkçe pop şarkı söylemekten nefret ederim. Ingilizce şarkı söylemek ise tam aksine beni cezbediyor. Sürekli yabancı dinler ve yabancı söylerim. Hatta bazen tam söylerken annem pat diye geliverir.

9-)Bazen boşboğaz biri olduğumu söylüyorlar fakat sanırım yavaş yavaş kemale eriyorum.

10-)Tam bir anne kuzusuyum. Annemi gerçekten çok aşırı seviyorum. Hatta küçükken sorulan şu meşhur soruyada 'annemi' diye cevap verdiğim için çoğu kez azar yemişimdir 'ikisini de' demiyorum diye. Ilham kaynağım :))

11-) Instagramda dikkatimi çeken her fotoğrafı ss almak gibi tuhaf bir alışkanlığım var. Ve günden güne ilginç problemler doğuruyor.

12-)Justin Bieber fanıyım ve Demi Lovato güçlü kişiliği ile daima örnek aldığım sanatçılar arasındadır. Stay strong sözü ile beni kendine hayran bıraktı. French Montana'da çok sık dinlediğim sanatçılar arasındadır
Büyük bir Robert Downey Jr hayranıyım. Filmlerini izlemeyi seviyorum.
Tamam sanırım bu kadar fangörllük yeter.

13-) Kapı takıntım var. Yani o kapı neden yarım açık olmak zorundadır? Ya kapatın ya da açın. Ne yapmaya çalışıyorsunuz kardeşim.

14-) Tam bir komedyen olduğumu söylemekten gurur duyuyorum. Siz milk shake içerken aşırı gelişmiş taklit yeteneğimi kullanmaktan kesinlikle kaçınmam ve milk shake'in burnunuzdan gelmesini sağlayabilecek kadar güldürürüm. Olayları iyi inceleyip iyi yorumlayarak ortaya inanılmaz tespitler koyarım.

15-) Bir ara medyumculuğa merak salan bir yazar olarak karşınızdayım. Evet "Aha falcı da çıktı başımıza!" Dediğinizi duyar gibiyim.
Evet kardeşim parmaklamadığım olay yok.

17-) gece yorganı kalkan gibi kullanıp sabaha kadar gözümü odanın her yerinde gezdiren ben deniz esra, bestimi hasan Karacadağ'ın meşhur Cin filmlerine gidebilmek için kandırma yoluna girmiş bir kızım. Çok korkarak izlediğim fakat izlemekten de vazgeçemediğim Dabbe serisine selamlar...

18-) Hiç bilmediğim bir konu hakkında bana sorulan her soruya bir şekilde cevap verebilme yeteneğimi çok seviyorum.

19-)Arkadaş canlısı ve sevecen olduğumu söylüyorlar bence doğru bir tespit. Zaten yengeç burcuyum. En kötü özelliğim duygusal olmam sanırım.

20-)Eleştiride bulunmayı seviyorum. Ve eleştiri konusunda kesinlikle acımasız davrandığım doğrudur. Her türlü eleştiririm yani.

Evet sevgili okurlar. Beni az çok tanımış oldunuz. Beni anlatsam roman olur fakat sanırım 20 madde de olabiliyormuş. Bende bu etkinliği burada tamamlayıp
@Iamclumsywriter
@emirdlny
meydan okuyorum.
Umarım onlar da bu etkinliği gerçekleştirirken dürüst davranır.
Iyi gunler okurlar :))

AZRAİL GELENE KADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin