"To nemôžte!" vyhŕkla som. "Ja môžem všetko dievčatko a pekne zostanete po škole" povedala riaditeľka a odišla. "Super. V nesprávny čas na nesprávnom mieste" zamumlala som si naštvane popod nos. "Pokoj kráska" ozval sa BadBoy školy. "Strč sa Flin" povedala som naštvane a sadla som si do poslednej lavice. Super. Teraz budem po škole z dvoma debilmi. Jeden je ukecaný a druhý zase nerozpráva vôbec. BadBoy školy a šikanovaný. Pff, čo som komu urobila, že takto trpím? Vytiahla som si mobil a slúchatká. Strčila som si ich do uší a pustila som si pesničku od BVB Omen. (Song hore) Myslím že by som sa mala predstaviť. Volám sa Linnéa Jeffrey Woodsová. Milujem čiernu farbu a hudobnú skupinu Black Veil Brides. Milujem dážď, ako sa hovorí, aspoň neplačem sama. Neznášam školu, ako každý a učím sa na trojky. Rada spievam a celkom mi to ide. Nikto ma nikdy nepočul spievať, za čo som vďačná. Milujem jeseň a niekedy rada fotím prírodu. Žijem iba s otcom a ten sa opíja. Začal hneď potom ako zomrela mama. Asi sa pýtaťe, ako zomrela tvoja mama?
Jednoducho raz išla z práce a ocitla sa v nesprávny čas na nesprávnom mieste. Ten útok bol vraj plánovaný na jej šéfa, lenže ona vbehla omylom do rany a zastrelili ju. Jej šéf hneď ušiel a ani nevolal záchranku. Dokonca sa odsťahoval do zahraničia a zrušil firmu čo tu mal a založil novú v zahraničí. Hajzel jeden. Aj tak ho raz... "Woodsová, čo si ticho" vytrhol mi slúchatká Flin. Prudko som vstala a prepálila som Flina pohľadom. "Naval. Mi. Tie. Slúchatká" povedala som naštvane. "Čo za to?" našpúlil pery. "Ak mi ich dáš, budem dobrá a nezabijem ťa" povedala som naštvane. "Ty mi neublížiš" zaškeril sa. "Máš pravdu, ja ťa iba zabijem" šepla som naštvane. Ben nás iba sledoval. Načiahla som ruku za slúchatkami a Flin ich odtiahol. "Pusu" našpúlil pery. "Tak zavri oči" snažila som sa znieť milo. Zavrel oči a tvárou sa priblížil ku mne. Zaškerila som sa a strelila som mu facku. Vytrhla som mu slúchatká a rozbehla som sa k Benovi. Obehla som jeho lavicu a ocitla som sa v kúte. Flin sa rozbehol za mnou, ale Ben sa odsunul od lavice a Flin si udrel koleno. Spadol na zem a držal si koleno. Benovi mikalo kútikmi úst, no neusmial sa. Znova sa prisunul k lavici a ja som vybehla s kúta. Flin mi samozrejme chytil nohu a ja som si udrela brucho o roh lavice. Pevne som sa chytila lavice a očné viečka som silno zavrela. Snažila som sa predýchať tú bolesť.Pohľad Bena
Videl som, ako sa pevne chytila lavice a ten debil ju stále držal za nohu. Sledoval som ich. Nechcel som pomáhať ani jej ani jemu. "Hej ty! Poď mi pomôcť" ozval sa Flin. Ani mnou nehlo. Ďalej som ich sledoval. Linnéa sa začala vykrúcať. Vstal som že odídem, ale Linnéa si asi myslela že ju idem chytiť. Pozrela na mňa jej modrými očami a úplne ma zhypnotizovala. "Ben, prosím" šepla. "Nepomáhaj mu" znova šepla a odvrátila zrak. Keď vyslovila moje meno, zarazil som sa. Asi si to uvedomila a vyplašene sa na mňa pozrela. Kopla Flina a odišla s triedy. "No super. Ani si ju nechytil, iba si ju odplašil" povedal Flin keď vstal. Úplne som ho ignoroval, vzal som si tašku a odišiel som s triedy. Kašlem učke na to či zvonilo alebo nie. Aj tak nás nekontrolujú. Prezul som sa a odišiel som zo školy. Pred bránou stála Linnéa a nervózne sa obzerala okolo seba. Okolo mňa prebehol Flin. Bežal k Linnée. Chytil ju za boky a vtisol jej pusu ma líce. Ona mu strelila facku a naštvane sa vrátila do školy. Prechádzala okolo mňa a pri tom hypnotizovala zem. Pokračoval som ďalej, až som vyšiel pred bránu. Zastavil ma Flin. "Hej, ona je iba moja" povedal naštvane. Neodpovedal som mu. "Aj keď viem že má o teba záujem, ignoruj ju a prenechaj ju mne" zasmial sa. Chytili ma úplné nervy, ale krotil som ich. Išiel som ďalej a ignoroval som ho.
Pohľad Linnéy
Dobre som počula?! Ja nepatrím Flinovi! Pohla som sa tým istým smerom ako Ben. Stratila som ho z dohladu a tak som si do uší dala slúchatká a zapla som si song od BVB Heart Of Fire. Započúvala som sa do pesničky a začala som si pospevovať a ani som si to neuvedomila. Prišla som k môjmu oblúbenému starému domu. Vedľa neho bol strom, a na ňom malý domček. Vždy tu prespávam a domov sa vraciam ráno iba osprchovať. Pesničku som si začala spievať dosť na hlas a popri tom som liezla hore na strom. Vyliezla som hore a vyzliekla som sa do spodného prádla. Z tašky som si vybrala čierne kraťase a čierne tielko. Zložila som si slúchatká a hudbu som zapla na plno. Som na opustenom kopci a v tom dome nikto nebýva, takže to nikomu nemôže prekážať. Začala som spievať zarovno speváka Andyho.
Pohľad Bena
Sledoval som ju. Asi nevie že bývam v tomto dome. Spieva nádherne a úžasne sa pohybuje. Hrabe ti?! Nemôžeš sa do nej buchnúť! Kričala moja myseľ. Sledoval som ju ako si tam spievala a tancovala. Zrazu prestala. Vypla hudbu a pomaly zliezla dole zo stromu. Pospevovala si už tichšie a vzdalovala sa od môjho domu...
____________________________________
Taak :D začala som písať novú knihu xD aké to zatiaľ je?
YOU ARE READING
Nesprávne Zamilovaná
RandomLinnéu postrehne v lese neštastie. Narazí totiž to na svojho sprostého spolužiaka. No čo ak ju niekto zachráni? A čo ak sa Linnéa do svojho záchrancu zamiluje? A čo sa stane keď zistí že ho pozná? Odpoveď na tieto otázky sa dozviete iba v príbehu. †...