Zobudila som sa na dotyky na mojom tele. Rozlepila som oči a do mojej hlavy vystrelila obrovská bolesť. Tvár som skryvila a zaborila som ju do Benovej hrude. Bola som celá červená, pretože som si pamätala na ten včerajšok.
"Čo si taká červená?" spýtal sa vyškerený Ben.
"Noo" rozmýšlala som či mu poviem pravdu, ale rozmyslela som si to.
"Ten tvoj kamarát mi nedal spať" zamumlala som a keď som sa pohla, omylom som sa o ňho obtrela. Ben si kusol do pery a pretočil nás.
"Prečo stále provokuješ?" spýtal sa Ben a obtrel sa perami o tie moje. Zasmiala som sa a nohy som obmotala okolo jeho trupu. Stiahla som si ho k sebe. Naše pery sa dotýkali a v tedy do izby niekto vtrhol. Ben spadol s postele a ja s ním. Vstala som a pozrela som sa na dvere. Stál tam Matt v boxerkách a sledoval nás. Jeho tvár naberala na červenej.
"Zlatkoo" ozval sa niekto za Mattom a následne ho objal okolo bokov.
"Ideme do tej sprchy?" spýtal sa a ja som spoznala že je to Jerry.
"Ehm, sprcha?" spýtala som sa neisto. Ruky s Mattovho trupu zmizli a vedľa Matta sa objavila Jerryho červená tvár.
"Pardon, zlé dvere" povedal Jerry a ťahal Matta preč. Ten si naposledy obzrel telo Bena a odišiel. Naštvane som podišla k dverám a prudko som ich zabuchla. Naštvane som ich sledovala a zaťala som päste. Okolo bokov som pocítila Benove ruky a ocitla som sa nalepená na jeho hrudi. Samozrejme ma jeho kamarát tlači do zadku.
"Prečo si taká naštvaná?" spýtal sa Ben.
"Pretože ťa-to je jedno" odsekla som a vymotala som sa z jeho zovretia. Vzala som si tričko a obliekla som si ho.
"Aj ty si niečo obleč" sykla som a odišla som s izby. Zišla som dole schodmi a prešla som do kuchyne. Sadla som si za stôl a hlavu som si nechala spadnúť na dosku stola. V kuchyni sa ozvala rana a vo dverách sa niekto objavil.
"No čo ty chudinka" zasmiala sa Lyra. Snažila som sa ju ignorovať.
"Čo je? Ben ti nedal?" zasmiala sa a ja som dostala nervy.
"Takže nedal, ale mne hej" bolo počuť že sa škerí. Prudko som vstala a podišla som k nej.
"Vieš mojko, takú kurvu ako si ty by nikto nechcel. Nečudujem sa že Ben o teba nemá záujem" povedala som naštvane a napľula som jej do tváre. Lyra vykríkla a dala mi facku.
"Vieš, nikto by nechcel tvoju osranú riť" zasmiala som sa a na tvári mi pristála ďalšia facka. Zasmiala som sa a pobavene som ju sledovala.
"Tvoja matka sa tam jebala! Kurva jedna!" skríkla a vo mne všetko vybuchlo.
"Ty kurva! Moju matku si ty do huby neber!" skríkla som a s päsťou som jej vrazila do brucha. Prehla sa a ja som jej chytila hlavu. Nasmerovala som si ju k môjmu kolenu a prirazila som. Lyra spadla na zem aj s krvavím nosom. To už chalani stáli pri nás.
"Baby! Nebite sa!" skríkol Ben, ale ja už som sedela obkročmo na Lyre. Chytila som ju za vlasy a uštedrila som jej facku. Na mojich bokoch som pocítila ruky a ocitla som sa prehodená cez plece. Udierala som do niekoho chrbta.
"Pusti ma nech tú suku dorazím!" kričala som naštvane. Zrazu ma niekto capol po zadku a ja som ho udrela do chrbta.
"Nerob cicuška, lebo dostaneš ešte jednu" šepol Ben a pohladil mi zadok. Do mojej tváre sa nahrnula červeň.
"Ben!" vypískla som.
"Pusť ma!" skríkla som.
"A budeš dobrá?" spýtal sa. Uvolnila som som sa a sledovala som to čo som mala pod nosom. Čiže Benov zadok. Zaškerila som sa, napriahla som ruku a capla som ho po zadku. Izbou sa rozoznel zvuk capnutia a Ben ma položil ja zem. Škerila som sa mu do tváre. Pritiahol si ma k sebe.
"Za toto budeš mať trest" šepol blízko mojich pier.
"Kľudne" šepla som a odtiahla som sa. Pozrela som na chalanov. Tý zberali Lyru zo zeme.
"Mohla by si byť bitkárka" šepol mi Ben do ucha a následne ma zo zadu objal.
"A povieš mi aj prečo si ju zbila?" spýtal sa Ben po chvíli ticha.
"To je jedno" odsekla som a odtiahla som sa od neho.
Pohľad Bena
Viem prečo ju zbila, ale chcel som vedieť či by mi to povedala. Počul som s chalanmi celý ich rozhovor. Sťažka som si vydýchol."Idem urobiť raňajky" povedala sucho a zmizla v kuchyni. Podišiel som k chalanom, ktorý dávali Lyru na gauč.
"Tá jej dala" zasmial sa Jerry.
"Ale nemusela ju takto zbiť, len kôli tomu čo povedala o jej matke" namietal Matt.
"Ale jej matka je mŕtva" povedal som naštvane a všetci traja na mňa prekvapene pozreli.
"Takže som urazila jej mŕtvu matku?" šepla Lyra a ja som iba prikývol. Lyre po líci stiekla slza a tá sa zmiešala s krvou. Vstala a kŕčovito prešla do kuchyne. S chalanmi sme načúvali ich rozhovor....
Dnes bola bitkaaaa XD chudák Lyra :'D
Dúfam že ste sa bavili :DA ozaj, keďže už bude škola, tak od dnes pridávam iba po jednej časti... Takže každý deň jedna časť, to prežijete :D
CZYTASZ
Nesprávne Zamilovaná
LosoweLinnéu postrehne v lese neštastie. Narazí totiž to na svojho sprostého spolužiaka. No čo ak ju niekto zachráni? A čo ak sa Linnéa do svojho záchrancu zamiluje? A čo sa stane keď zistí že ho pozná? Odpoveď na tieto otázky sa dozviete iba v príbehu. †...