#Dvadsiata Štvrtá Časť

188 17 22
                                    

Okay, tak tu máte tie ich foto 👇

Ben

Linnéa

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Linnéa

Linnéa

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Flin

Okay, môžte začať čítať XD

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Okay, môžte začať čítať XD

Stál tam Flin a ja som ho sledovala z otvorenými ústami.

"Kto je ten no-" zasekol sa v polke vety Ben. Flin sa uškrnul a z kuchyne vyšiel Matt s Jerrym. Flin si najprv obzrel Matta s Jerrym a zatváril sa znechutene. Potom svoj pohľad presunul na mňa a začal skúmať moje telo. Ben zavrčal a postavil sa predo mňa. Ja som sa za ním skryla a vykúkala som spoza jeho pleca.

"Je moja" zavrčal Ben.

"Takže ruky preč" sykol Ben. Flin sa stále uškŕnal a Lyra nás nechápavo sledovala.

"Vy sa poznáte?" vypadlo z Lyri a my sme prikývli.

"Tak dobre, som zmatäná. Vysvetlí mi to niekto?!" skríkla naštvane Lyra.

"Tak sa posadme" navrhol Flin a bez čakania sa zvalil na gauč. Ben sa nedôverčivo priblížil ku gauču a mňa ťahal za sebou. Sadol si a strhol ma na jeho kolená. Svoje ruky obmotal okolo mojich bokov a svoju hlavu položil na moje plece.

"No začnete už?!" skríkla netrpezlivo Lyra. Nadýchla som sa a začala som rozprávať.

"Vieš, Flin je necitlivý sukničkár a je to môj a Benov spolužiak. Neustále sa ma snaží získať a stále tvrdí že som jeho, aj keď mu nepatrím...." rozprávala som jej všetko dopodrobna a ona počúvala. Keď som dopovedala všetko, Lyra sa spokojne usmiala a oprela sa o Flina.

"Vieš, teraz má záujem o mňa a nie o teba" povedala výsmešne a ja som sa zatvárila nevinne.

"Aspoň budem mať pokoj" šepla som a stále som sa usmievala.

"Mhhmm" zabručal Ben do môjho ramena.

"Inak, prečo si tu?" ozval sa Jerry a prepálil Flina pohľadom.

"Určite nie kôli takej buzne ako si ty" zasmial sa Flin, ja som prudko vstala a Ben ma prekvapene pozoroval. Podišla som k vyškerenému Flinovi, a tomu pomaly mizol úsmev s tváre. Chytila som mu golier trička a vytiahla som ho na nohy. Moja päsť mu išla na proti. Vrazila som mu do nosa a pustila som ho. Pošúchala som si krvavé hánky.

"Idem ja, lebo ho tu zabijem" sykla som a odišla som do kúpeľne. Niekto išiel za mnou. Vošla som do kúpeľne a postavila som sa k umývadlu. Pustila som ľadovú vodu, ruku som si dala pod prúd ľadovej vody a z hánkov som si zmyla krv. Vypla som vodu a hánky ma začali páliť. Sykla som a niekto mi chytil zápästie na ruke. Otočila som sa a videla som Benov ustarostený výraz. Z teplákov si vybral obväz a začal mi obviazavať hánky, z ktorých stále tiekla krv.

"Ty si mu teda dala" uchechol sa Ben.

"To teda hej" usmiala som sa. Keď mi to poriadne obviazal, tak mi to zaviazal do mašličky.

"No poď si ľahnúť" začal ma ťahať do izby. Zasmiala som sa a nechala som sa odviezť.

Pohľad Matta
Ten Flin sa mi nepáči.

"No čo buzničky, ochranka vám odišla a už vás nikto neobráni" zasmial sa a zotrel si krv z nosa. Zaujimavé je, že Lyra sa iba prizerala.

"Ja by som vás buzerantov postrieľal" zasmial sa ten hajzel. Jerrymu sa do očí nahrnuli slzy.

"Ty hajzel!" skríkol som a päsťou som mu vrazil do nosa. Lyra vykríka a ja som ho udieral päsťami. Na pleci som pocítil ruku. Obzrel som sa a videl som Jerryho. Slzy mu stekali po tvári. Bez čakania som ho objal.

"Šššš" snažil som sa ho upokojiť a rukami som ho hladil po chrbte.

"T-o sm-e až ta-ký hro-zný?" vzlikal ďalej.

"Nie, to len on žiarli že nenašiel niekoho koho miluje" šepol som mu do ucha a ďalej som ho utešoval.

"Heh, buzeranti" znova sa zasmial Flin. Pustil som Jerryho a naštvane som sa otočil na Flina. Utieral si krv z tváre a pod okom sa mu začal tvoriť monokel. Schmatol som ho za golier trička a pritiahol som si ho k sebe. Naštvane som ho prepaloval pohľadom.

"Čo? Teraz ma ako pobozkáš?" zasmial sa povíšenecky. Uchechol som sa.

"Teba? Nikdy!" napľul som mu do tváre a následne som mu vrazil z päsťou. Pustil som ho a on tvrdo dopadol na zem. Sadol som si naňho obkročmo a začal som ho mlátiť päsťami.

"Môjmu. Frajerovy. Nebude. Nikto. Nadávať!" skríkol som a vrazil som mu silnejšie. Jeho hlava klesla a oči sa mu zatvorili. Lyra začala škriekať a ja som sťažka dýchal. Vedel som že je pri zmysloch.

"Ak o mojom frajerovy povieš ešte jedno krivé slovo, tak budeš voňať fialky od spodu" sykol som a vstal som otočil som sa naspäť k Jerrymu. Ten si ma premeral pohľadom a nakoniec ma schmatol za ruku. Stykol som a Jerry na mňa ustarostene pozrel. Dotiahol ma do kuchyne a on hľadal obväzi. Niečo ma napadlo.

"Myslím že budú tam hore" ukázal som hore na linku z pohármi. Nedôverčivo sa na mňa pozrel a nakoniec k nej podišiel. Otvoril ju a obzrel si ju.

"Nič tam není, iba pár pohárov" povedal.

"Ale až tak v zadu" povedal som a pomaly som sa k nemu priblížil. Objal som ho okolo bokov a Jerry sa mykol. Otočil sa ku mne a ja som sa bez čakania prisal na jeho pery. Chytil som ho za zadok a vysadil som ho na linku. Zasmial sa do bozku. Odtiahol som sa od neho s úsmevom na perách.

"Som rád že som ti zlepšil náladu" zasmial som sa.

"Aj ja, ale musím ti ošteriť tú ruku" šepol Jerry.

"Netreba" zasmial som sa a vzal som ho na ruky. Vypískol a svoju tvár zaboril do mojej hrude. Odišiel som s ním do izby a ľahol som si s ním do posteľe.....

Tak, k tomuto som sa dokopala :'D keďže to začína byť nuda, tak to skomplikujem (pokúsim sa) a asi už iba 6 častí (alebo menej) a ukončím to...

!!! TO PREDÝCHATE !!!

Nesprávne ZamilovanáOnde histórias criam vida. Descubra agora