"Keďže vieš spievať, zaspievala by si mi?" spýtala som sa a jej oči sa rozžiarili viacej. Horlivo prikývla a ja som si vytiahla mobil. Prehladávala som si pesničky, ale pochybovala som že niečo nájdem. Zbadala som nejakú modernú pesničku a pustila som ju.
"Určite poznáš" šepla som a sledovala som jej prekvapený výraz. V pesničke už začali spievať a ona na mňa prekvapene hladela.
"Sorry, ale keďže si taká aká si, tak som čakala aspoň Black Veil Brides" povedala prekvapene.
"A nie nejakú modernú pesničku ktorú spieva bohvie aká baba" zasmiala sa a ja som sa zaškerila. Pesničku som vypla a v mobile som začala hľadať nejakú super pesničku od nich.
Heaven's gone, the battle's won
I had to say goodbye
Lived and learned from every fable
Written by your mind
And I wonder how to move on
From all I had inside
Place my cards upon the table
In blood I draw the line
I've given all my prideSpievala nádherne. Chalani zbehli dole a pridali sa k nej. Udivene som ich sledovala.
Living a life of misery
Always there, just underneath
Haunting me, quietly alone
(It's killing me, killing me)
Dead and gone, what's done is done
You were all I have become
I'm letting go of what I once believed
So goodbye agonyI watch the stars and setting suns
As the years are passing by
I never knew that hope was fatal
Until I looked it in the eye
And now I'm not sure I am able
To reach the other side
I'm casting out the lightUž som to nevydržala a pridala som sa k nim.
Living a life of misery
Always there, just underneath
Haunting me, quietly alone
(It's killing me, killing me)
Dead and gone, what's done is done
You are all I have become
I'm letting go of what I once believed
So goodbye agony
Goodbye agonyVypla som pesničku a oni chvíľu ešte spievali aj bez hudby.
"Ste úžasný!" úprimne som sa na nich usmiala a Linnéa sa začervenala.
"Ďakujeme" zasmial sa Jerry.
"Linn, máš super hlas" ozval sa Matt a Jerry prikývol.
"Ale je iba moja" majetnícky ju objal Ben a ona sa červenala. Zasmiala som sa.
"Tak ja sa idem prejsť" vstala som z gauča a zamierila som k dverám.
"Maj sa!" zvrieskli všetci zborovo a ja som sa uchechla. Zabuchla som za sebou dvere a nadýchla som sa vzduchu.
"Moc čistý" zamrmlala som si a vytiahla som si cigaretu. Zapálila som si ju a zamierila som do lesa. Prechádzala som nejakou zaprášenou cestičkou a začula som šuštať kríky...
Pohľad Jerryho
"Tak? Máte?" spýtal som sa Matta a Bena. Oni sa totiž to rozhodli urobiť svojim láskočkám raňajky. Vlastne si z toho urobili súťaž."Budem prvý!" počul som krik z kuchyne.
"Nie ja!" prekrikovali sa. Obaja sa prepchali cez dvere a rozbehli sa k nám s taniermi v rukách. Samozrejme sa nezabudli šťuchať počas behu, takže sa tackali. Kúsok od nás sa Ben potkol a vrazil do Matta. Obaja sa zasypali na zem a raňajky im skončili na hlave. S Linn sme sa začali smiať ako blázni. Obom nám už tiekli slzy.
"Bo-že, ako...haha... mô-žte byť taký..." snažil som sa hovoriť cez smiech, ale nešlo to.
"Imbecili!" vytrúsila zo seba Linn a my sme sa začali smiať viacej. Chalani naštvane vstali a začali si niečo šepkať. Obaja nasrdene odišli hore a ja som sa snažil prestať smiať.
"Je-žiši...haha.. J-ja ich nechápem" snažila sa prestať smiať. Keď už sa nevracali desať minút, začal som sa o nich báť.
"Kde sú tak dlho?" šepkala naštvane Linn.
"Neva že ťa budem prezývať Linn? Linnéa je dlhé" zasmial som sa a ona prikývla. Začul som vŕzganie schodov a Linn tiež. Sedela vystrašene. Tlačili sme sa na seba a v strachu sme sa objali. Do obývačky vošiel Matt a Ben. Obaja sa škerili. Pomaly podišli k nám a Ben sa zohol k môjmu uchu.
"Je iba moja, nedotýkaj sa jej nabudúce" šepol a presunul sa k vystrašenej Linn. Ani som sa nenazdal, a Matt ma mal prehodeného cez plece. Kútikom oka som videl Linn. Bola prehodená cez plece Bena a jej čierne vlasy vyseli vo vzduchu. Smiala sa. Obaja s nami niekam išli.
"Neboj" šepol Matt a pohladil ma po zadku.
"Ešte si užiješ" zasmial sa a mne sa do tváre nahrnula červeň. Vyšiel hore schodmi a ja som videl Benov úškrn. Vošli s nami do kúpeľne a ja som sa ocitol vo vani v ľadovej vode. Vykríkol som a Linn poputovala za mnou. Obaja sme kričalina snažili sme sa ujsť.
"Debili!" kričala Linn ktorú držal Ben. Ja som udieral do Mattovej hrude, pretože ma držal za boky. Znova som sa ocitol na zadku vo vani v ľadovej vode a Linn vedľa mňa. Obaja sme sa triasli. Linn sa ku mne pritúlila a Ben ma prepálil pohľadom. Matt iba žiarlivo sledoval Linn.
"Dobre to by stačilo" ozval sa Matt a ja som sa ocitol na jeho rukách.
"Ideme ťa prezliecť princezna" šepol a pobozkal ma na čelo...
Jžš :D ja som to dala XD mne v polke tejto časti došli nápady :D bože :D modlite sa, aby som niečo vymyslela do ďalšej časti :D
Dúfam že ste sa bavili XD
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nesprávne Zamilovaná
DiversosLinnéu postrehne v lese neštastie. Narazí totiž to na svojho sprostého spolužiaka. No čo ak ju niekto zachráni? A čo ak sa Linnéa do svojho záchrancu zamiluje? A čo sa stane keď zistí že ho pozná? Odpoveď na tieto otázky sa dozviete iba v príbehu. †...