O tri dni neskôr
Linnéu som nevidel tri dni a ani neviem kde je. Napadlo ma zájsť za riaditeľkou a vyžiadať si na ňu číslo. Hneď ako zazvonilo na prestávku, som bez čakania vstal a vybehol som na chodbu. Prešiel som k riaditeľni a zaklopal som. Spoza dverí sa ozvalo tlmené ďalej. Stlačil som kľúčku a zatlačil som do dverí. Prestrčil som hlavu medzi dvere."Brý. Môžem?" spýtal som sa. Riaditeľka prikývla a ja som vstúpil.
"Mohli by ste mi prosím dať číslo na Linnéu Mallormovú?" spýtal som sa.
"Na čo? Ak smiem vedieť?" spýtala sa riaditeľka.
"Chcel by som vedieť kde je, pretože som ju dlho nevidel v škole" povedal som a nervózne som sa poškrábal na zátylku.
"Ale slečna Mallormová je v nemocnici" povedala riaditeľka a ja som na ňu vyvalil oči.
"Tu v tejto starej nemocnici na konci dediny? Alebo v novej v meste" spýtal som sa.
"Tu v tej statej" povedala riaditeľka a zamračila sa na mňa.
"Tak ja idem" povedal som a vyšiel som von. Zavrel som dvere a vbehol som do triedy. Vzal som si veci a vyšiel som s triedy. Akurát zazvonilo. Odišiel som zo školy a rozbehol som sa. Bežal som najrýchlejšie ako to šlo, až pokiaľ som nedobehol k starej nemocnici. Vošiel som dnu a stopol som nejakého doktora.
"Prosím vás, kde leží Linnéa Mallormová?" spýtal som sa.
"Druhé poschodie, posledné dvere v ľavo" povedal a odišiel. Našiel som schodisko a vybehol som hore, až na druhé poschodie. Prebehol som celú chodbu a na konci som sa natiahol k dverám na ľavo. Akurát odtiaľ vyšiel doktor.
"Prepáčte, ako je na tom?" spýtal som sa doktora.
"Práve sa prebrala" povedal keď odtrhol zrak od papierov.
"Môžem ju ísť pozrieť?" spýtal som sa s nádejou v hlase. Doktor nemo prikývol a odišiel. Vstúpil som do izby. Naskytol sa mi pohľad na dobitú Linnéu.
Pohľad Linnéy
Napadlo ma, že si z neho vystrelím."K-kto ste?" spýtala som sa a snažila som sa tváriť vystrašene.
"Ehm" vyzeral že rozmýšľa, tak som ho predbehla návrhmi.
"Spolužiak? Brat? Priateľ?" povedala som.
"Priateľ?" nervózne sa zasmial a poškrábal na zátylku. Pristúpil ku mne a naklonil sa.
"Ehm, Ben" preriekla som sa. Ben na mňa vyvalil oči a odtiahol sa.
"Ehm, p-prečo si...?" začal.
"Chcela som vedieť ako zareaguješ" zaškerila som sa.
"Aha" bolo jediné na čo sa zmohol. Uchechla som sa a zavrela som oči. Otočila by som sa aj na bok, no vďaka hadičkám to nešlo. Otočila som hlavu do boku a v tedy som ucítila bozk na líci. Otvorila som oči a pozrela som sa prekvapene na Bena.
"Bozk mal byť na pery, ale nejako sa ti podarilo ujsť" povedal nervózne. Zasmiala som sa a hneď ma to omrzelo. Celé telo ma rozbolelo a ja som sa zatvárila kyslo.
"Choď preč" šepla som.
"Prečo?" spýtal sa. Neodpovedala som, len som otočila hlavu do boku a zavrela som oči.
"Proste choď" povedala som po chvíli ticha. Počula som vŕzganie stoličky, kroky a potom buchnutie dverí. Vydýchla som si a uvolnila som sa. Po chvíli som zaspala.
Sen
Stojím na ulici a sledujem bitku nejakých dvoch chalanov."Je moja!" kričal jeden.
"Nie! Moja!" kričal druhý. Bili sa a jeden spadol na zem. Nad ním stál ten prvý.
"Je iba moja! A ak sa k nej niekedy priblížiš, zabijem ťa!" zvrieskol a do tváre mu zasvietil pramienok svetla.
"Flin" šepla som. Ten chalan na zemi sa pozrel mojím smerom. Mal zničenú a krvavú tvár, ale aj tak som spoznala, že to je Ben. Rozbehla som sa k nim, teda chcela som, ale namiesto toho som bežala na mieste. Nedokázala som k ním dobehnúť. Flin zrazu vytiahol nôž a priložil ho k Benovmu krku.
"Nie! Ben! Ja ťa..." zrazu niečo spadlo v mojej izbe a vytrhlo ma to zo spánku...
Otvorila som oči a obzrela som sa po tmavej izbe. Pri mojej posteli som videla obrysi postavy...
Pohľad Bena
Keď som prišiel domov, šiel som sa osprchovať a hneď nakúpiť. Teraz som v kuchyni a dováram polievku. Vypol som plin a zásteru som zo seba strhol. Oprášil som si vlasy a vypol som trúbu. Vybral som muffiny von a položil som ich na stôl. Aj keď je tento dom starý, stále tu všetko funguje a dokonca to tu z vnútra vyzerá lepšie. Všetko som odložil a rýchlo som sa najedol. Dal som si rýchlu sprchu a zalahol som do postele...Ďalšia bude až zajtra XD
ESTÁS LEYENDO
Nesprávne Zamilovaná
De TodoLinnéu postrehne v lese neštastie. Narazí totiž to na svojho sprostého spolužiaka. No čo ak ju niekto zachráni? A čo ak sa Linnéa do svojho záchrancu zamiluje? A čo sa stane keď zistí že ho pozná? Odpoveď na tieto otázky sa dozviete iba v príbehu. †...