#Jedenásta Časť

204 19 19
                                    

Zobudila som sa v príjemnom teple. Zahmýrila som sa a chrbtom som sa ocitla na niekoho hrudi. Určite Benovej, pretože on je tu jediný. Na mojom krku som ucítila teplý dych a mojím telom prebehli zimomriavky. Jemne ma pobozkal na krk a ja som si kusla do pery. Rukou ma hladkal po boku a neskôr rukou zašiel pod moje tričko.

"Ben!" vypískla som. Uchechol sa a ruku vytiahol. Prudko vstal s postele a keďže som ja bola na ňom natlačená, zletela som k zemi. Tvrdo som dopadla na chrbát a na chvílu som prestala dýchať. Celé moje telo sa ocitlo v jednom plameni. Snažila som sa vykríknuť, ale kôli vyrazenému dychu to nešlo. Na sucho som otvárala ústa a po líci sa mi skotúľala slza.

"Linnéa čo tu..." nedopovedal. Asi ma zbadal. Dobehol ku mne a vzal ma na ruky.

"Bože Linnéa, prečo mi to robíš?" šepol a odišiel so mnou do kúpeľne. Konečne som sa nadýchla. Ben sa dotkol môjho čela a zjojkol. Ani som sa nenazdala a zostala som v spodnom prádle v sprche. Sedela som schúlená na zemi a už som cítila príval ľadovej vody. Vykríkla som a snažila som sa ujsť, ale Ben tam vošiel za mnou a priklincoval ma k stene. Pozeral mi do očí a pomali sa ku mne začal naklánať. Objala som ho okolo pása a svoju tvár som zaborila do jeho hrude. Počula som jeho ťažký a smutný výdych, no nakoniec ma objal okolo pliec. Ani som si nič nestihla uvedomiť a Ben už vypol vodu. Vzal ma na ruky a ja som sa triasla. Odniesol ma do jeho izby a položil ms na zem. Zostala som stáť. Ben mi podal čisté spodné prádlo a ja som mu ukázala nech sa otočí. Otočil sa a ja som sa rýchlo prezliekla. Sadla som si na posteľ a začala som pozorne sledovať Bena. Vyzliekol si tričko a nohavice. Ani som si nevšimla že sa na mňa škerí. Celá červená som si lahla a tvár som zaborila do podušky. Ben sa asi ešte prezliekal, ale potom som začula kroky. Ben si na mňa lahol. Bruchom na môj chrbát a jeho kamarát ma tlačil. Bože, on je nadržané prasa. Pohladil ma po boku a ja som si uvedomila, že som iba v spodnom. Ben sa odomňa odlepil a zvalil sa vedľa mňa. Hladkal ma po chrbte a celé moje telo sa chvelo. Nebola som schopná rozmýšľať. Zrazu rukou zašiel nižšie a pohladkal ma po zadku a následne ma po ňom capol. Prudko som sa otočila na chrbát a ani som sa nenazdala, Ben na mne obkročmo sedel. Prezeral si moje telo.

Pohľad Bena
Prezeral som si jej telo. Na niektorých miestach mala modriny, čo sa mi vôbec nepáčilo. Pohladkal som ju po bruchu a Linnéa sa zachvela. Zaškeril som sa a nahol som sa k jej perám.

"Čo si dáš na obed?" zašepkal som kúsok od jej pier.

"Teba" zamumlala, ale ja som ju počul. Zaškeril som sa a Linnéa očervenela. Pobozkal som ju na líce a hneď som vstal s postele a ušiel som s izby. Zbehol som dole schodmi a prešiel som do kuchyne. Zohrial som polievku a na tanier som jej poukladal pár muffinov. Vrátil som sa za Linnéou. Stála pred mojou skriňou a hrabala sa v nej.

"Ehm ehm" odkašľal som si a Linnéa sa na mňa vystrašene pozrela. Vydýchla si keď zbadala že som to ja a vytiahla si nejaké moje tričko. Bolo čierne a siahalo jej do polky stehien. Sadla si naspäť na posteľ a potľapkala miesto vedľa seba. Sadol som si k nej a podal som jej tanier s polievkov. Tanier s muffinami som položil na zem a sledoval som Linnéu. Keď zjedla, tanier položila na zem a zdvihla ten s muffinami. Sadla si na mňa obkročmo, čo som nečakal.

"Urob áá" odlomila z muffinu a naklonila sa ku mne. Neochotne som otvoril ústa a ona mi tam strčila malý kúsok muffinu. Pomaly som ho pokúsal a prehltol. Linnéa sa na mňa usmiala a venovala mi pusu na líce. Tanier položila vedľa na posteľ.

Pohľad Linnéy
Ruky som položila na jeho holú hruď a trošku som sa naklonila k jeho perám. Čelo som oprela o to jeho a rozmýšľala som, že či ho pobozkám. Ben ma chytil za boky a ja som sa k jeho perám priblížila viac. Skoro som sa ich dotkla, ale v tedy niekto vbehol do izby...

Taaaak :D kto to podľa vás bol? O.o
A ak stihnem dnes ešte jednu, máte ju mať XD

Nesprávne ZamilovanáOnde histórias criam vida. Descubra agora