"Takže, pravda alebo odvaha?" spýtal sa vyškerený Jerry. Fľaša totiž to hneď ukázala na mňa a to sme iba začali.
"Pravda" povedala som rozhodnuto. Viem čo by sa stalo ak by som povedala odvaha.
"Taaak, páči sa ti odtiaľto niekto?" spýtal sa a ja som hneď prikývla. Zatočila som fľašu a tá ukázala na Matta.
"Tákže, pravda alebo odvaha?" zaškerila som sa.
"Odvaha...?" povedal nesmelo. Diaboľsky som sa zaškerila a Matt na mňa videsene pozrel.
"Vyzleč Jerrymu tričko a urob mu cucflek na krku!" vyhŕkla som bez rozmýšľania. Matt bez čakania chytil lem Jerryho trička s pretiahol mu ho cez hlavu. Jerry to nečakal, takže vyeral vystrašene. Matt ho objal a zvalil sa na ňho. Videla som ako sa mu prisal na krk a Jerry okolo jeho trupu obmotal nohy. Hladil ho po chrbte. Keď sa Matt odtiahol, Jerryho obdaroval pusou a ten ho hneď pustil.
"Môžem si to tričko obliecť? Je mi zima, odišla mi totiž to prikrívka" povedal Jerry a Matt zatočil fľašou. Hneď sa vrátil k Jerrymu a znova ho prilahol.
"Prikrívka je späť" zasmial sa Matt. Fľaša zastavila na Lyre a tá sa usmievala.
"Odvaha" povedala rozhodne a ja som vedela že čaká na úlohu, pobozkaj Bena. Dúfam že sa to nestane.
"Hm, dones ďalšie pivo" zaškeril na Matt a Jerrymu prehrabol vlasy. Lyra sa naštvane zdvihla a odpochodovala do kuchyne.
"Keď ona čakala že jej dáš za úlohu pobozkať Bena" povedala som s hraným smútkom, ale hneď som sa začala smiať aj s chalanmi.
"Na to nech zabudne" povedal Matt a vstal s Jerryho. Ten si obliekol tričko a normálne si sadol. Lyra sa vrátila a každému podala pivo. Sadla si a zatočila fľašou, tá ukázala na Jerrho. Lyra sa zaškerila.
"Pobozkaj Linnéu a hneď" povedala s diabolským úškrnom. Jerry stuhol a Matt s Benom dostali červenú farbu. Boli nesmierne naštvaný.
"Ty mi chceš dodrbať prvú pusu?!" skríkla som naštvane a prudko som vstala. Lyra na mňa pobavene pozerala.
"Za to, že ty si bozkávala zem na hajzloch, nemusím tu trpeť aj ja!" skríkla som bez rozmýšľania a Lyre zmizol úsmev s tváre. Prudko vstala a podišla ku mne.
"Za to, že ty malá kurvička si..." nedopovedala lebo som jej strelila facku. Lyra sa zatackala a prekvapene na mňa pozrela.
"O mojom skurvenom živote nevieš ani ň!" skríkla som naštvane. Zaťala som päsťe a následne som pocítila ruky okolo mojich bokov. Ben ma objal zozadu.
"Kľud láska, ona o ňom nič nevie a ja viem aspoň ten kúsok" šepol mi Ben do ucha a ja som sa uvoľnila. Oprela som sa o jeho hruď a snažila som sa nadýchnuť.
"Lyra, tak toto si dodrbala" zašepkal Matt a Lyra si sadla na zem. Určite sa cítila trápne, ale nemuselo sa to stať, keby nezačínala. Ben ma stiahol na zem a ocitla som sa na jeho kolenách. Pevne ma objal a následne ma pobozkal na krk.
"Vy vyzeráte že spolu chodíte" zaradoval sa Jerry.
"Ešte nie" šepla som a Ben si ma pritiahol bližšie. Bola som na ňom natlačená každým kúskom a znova som cítila jeho tvrdnúceho kamaráta. Zasmiala som sa a zahmýrila som sa.
"Lin-néa" vzdychol mi Ben do ucha a všetci na ňho prekvapene pozreli.
"Čo čumíte!" zasmiala som sa a oni odvrátili zrak. Jerry zatočil a fľaša ukázala na Bena. Prakticky aj na mňa, ale ja som to brala tak, že som neviditeľná a sedím na svojom mieste.
"Odvaha" vyhŕkol Ben a Jerry sa zaškeril. Začala som krútiť hlavou do strán, ale Jerry sa zaškeril ešte viacej.
"Pobozkaj..." začal Jerry a Ben ma objal tesnejšie.
"Našu..." Jerry sa zašeril viacej a ja som sa začala hmýriť v snahe ujsť.
"Linnéu" zaškeril sa a Ben si ma hneď k sebe otočil. Sedela som na ňom obkročmo a rukami som sa zapierala o jeho hruď. Rukami ma chytil za boky a pritiahol si ma k sebe. Naše pery sa jemne dotýkali.
"Už ju pobozkaj!" skríkol nadšene Jerry a s Mattom nás pozorovali. Ben sa usmial a nalepil sa na moje pery. V mojom bruchu začali divoko lietať motýľe a moje telo sa chvelo. Svoje ruky som obmotala okolo jeho krku a nalepila som sa na ňho viacej. Prevrátili sme sa do zadu a ja som ležala na jeho hrudi. Odlepila som sa od jeho pier a zasmiala som sa. Ben sa usmieval a sledoval ma. Rukami som sa zaprela na jeho hrudi a posadila som sa.
"Teeeda, ty si mu dala" zasmial sa Jerry a ukázal na Benove nohavice, ktoré mu boli určite tesné. Jeho kamarát bol v pozore. Nervózne som sa zasmiala a Ben očervenel. Posadil sa a ja som ho objala okolo krku. On ma objal okolo bokov, a určite sa snažil zakriť jeho kamaráta. Zasmiala som sa a odtiahla som sa od neho. Vstala som a uvedomila som si, že som iba v tričku a spodnom prádle. Ben ma chytil za zápästie a strhol ma naspäť na svoje kolená a ja som si omylom sadla na jeho kamaráta. Ušiel mu vzdych a ja som zostala červená...
Som úchylná, ja viem XDD
Predýchate to XD
Dúfam že sa páčilo :'D
YOU ARE READING
Nesprávne Zamilovaná
RandomLinnéu postrehne v lese neštastie. Narazí totiž to na svojho sprostého spolužiaka. No čo ak ju niekto zachráni? A čo ak sa Linnéa do svojho záchrancu zamiluje? A čo sa stane keď zistí že ho pozná? Odpoveď na tieto otázky sa dozviete iba v príbehu. †...