Rozopol mi podprsenku a začal ma bozkávať na krku. Pomaly prechádzal nižšie a zastavil sa pri mojich prsiach. Jedno masíroval v ruke a druhému žužlal bradavku. (Mňa tu jebne od smiechu XDD) Začala som vzdychať a snažila som sa to trošku tlmiť. Ben prestal a jazykom prešiel po mojom bruchu k leme mojich nohavičiek. Nohy som pritiahla k sebe a sčervenala som. Ben sa zasmial a chytil mi kolená. Jemne ich odtiahol od seba a prstom prešiel od lemu nohavičiek nižšie. Ušiel mi vzdych. Ben mi bez čakania strhol nohavičky a moje nohy si vyložil na plecia. Kusla som si do pery a Ben mi začal jazykom dráždiť klitoris. Prsty som zaryla do postele a zavzdychala som. Ben do mňa strčil jeden prst a ja som sa slastne prehla. Vložil druhý a ja som vzdychala snáď na celý dom. Zrazu prsty vytiahol a vrátil sa k mojím perám. Nejako som nás pretočila a zbavila som ho boxeriek. Skoro mi vypadli oči. Mal ho veľkého. Tak toto ma zabije. Ben sa zaškeril a pretočil nás. Pomaly do mňa vnikol a ja som sa slastne prehla. Hlasno som zavzdychala a nechty som zaryla do plachty. Ben sa vo mne začal pohybovať a pridával na rýchlosti. Obaja sme vzdychali slasťou. Ruky som premiestnila na jeho chrbát a nechty som mu zaryla do kože. Začala som prirážať oproti nemu a popri tom som mu škriabala chrbát. Ben prirážal až po koreň a ja som vzdychala na celý dom. Už som cítila že budem, a v tedy Ben spomalil.
"T-to mi ro-bíš nasch-vál" povedala som medzi vzdychy a Ben sa uchechol. Nakoniec znova začal prirážať a ja som dostala orgazmus. Ben ho zo mňa vytiahol a vyvrcholil na moje brucho.
"Tu-pec" povedala som zadýchane a zasmiala som sa. Ben sa zasmial a zvalil sa vedľa mňa.
"Dáme sprchu?" spýtal sa po chvíli ticha. Ospalo som prikývla a lenivo som sa posadila. Sadla som si obkročmo na Bena a jeho kamarát sa začal znova staviať.
"Si zo mňa robíš srandu" šepla som.
"Nie" zasmial sa Ben a za zápästie ma stiahol na svoju hruď. Chytil mi zadok a znova do mňa vnikol. Slastne som vzdychla a Ben sa uchechol.
"Nechá-pem tvo-ju vý-drž" povedala som pomedzi vzdychy.
"Ideme do sprchy" šepol a posadil sa. Pohol sa vo mne a ja som zavzdychala. Prehodil cez seba paplón a postavil sa. Znova sa vo mne pohol a mne ušiel ďalší vzdych. Pomaly kráčal k dverám a stále sa vo mne pohyboval. Nohami aj rukami som ho objala pevnejšie a tvár som zaborila do jeho hrude, ktorá ako-tak tlmila moje vzdychy. Ben vyšiel na chodbu a prešiel do kúpeľne. Stále sa vo mne hýbal a mne unikali vzdychy. Vošli sme do sprchového kúta a on pustil vodu. Kvapky vody mi začali stekať po mojom rozhorčenom chrbte. Ben ma chytil za zadok a trošku podvihol, ale hneď ma pustil a ja som tvrdo dopadla na jeho kamaráta. Slastne som vzdychla a aj Ben. Začal prirážať a ja som mu šla naproti. Vzdychali sme na celý dom a Ben zrýchloval. Dostala som ďalší orgazmus, ale Ben neprestával prirážať. Zastavil a snažil sa vydýchať. Znova prirazil a ja som cítila, ako jeho kamarár pulzuje. Vybral ho zo mňa a postavil ma na nohy. Chytil svojho kamaráta do ruky a začal pohybovať hore dole. Zastavila som ho a vzala som jeho kamaráta do úst. Začala som hýbať hlavou hore dole v rýchlom tempe a Ben iba vzdychal. Vyvrcholil mi do úst a ja som sa zakuckala. Všetko som vypľula a ústa som si opláchla. Ben ma zozadu objal a pobozkal ma na krk. Keď ma pustil, osprchovali sme sa a vyšli sme zo sprchy. Prešli sme do izby a ja som si obliekla čisté čierne spodné prádlo a čierne tričko ktoré mi siahalo do polky stehien. Ben si obliekol tepláky a tričko. Vyšli sme s izby a vošli sme do obývačky. Ben si sadol na gauč a mňa stiahol na seba. Hlavu som si oprela o jeho hruď a začala som zaspávať...
Pohľad Bena
Konečne som ju dostal! Bola taká úžasná. Pobozkal som ju do vlasov. Linnéa už spokojne odfukovala a oproti mne si sadol vyškeremý Jerry."Boli ste taký hlučný, že Lyra s tou Bibou zmizly" zasmial sa Jerry a ja som zaklipkal očami, ktoré sa mi zatvárali. Uchechol som sa a zívol som si.
"Matt z vás bol už na nervy, ale aj tak mu stál" pokračoval vyškerený Jerry.
"A kde je teraz?" spýtal som sa s polospánku.
"Vybehol von s tým, že si ide zapáliť" povedal Jerry a ja som nemo prikývol.
"Tak, ja ťa nechám spať" bolo posledné čo som zachytil a stratil som sa v tme...
Máte to tu XDD bolo mi trápne to písať, ale aj som sa na sebe smiala, že ako som to zvládla XD
Dúfam že sa páčilo XD
ESTÁS LEYENDO
Nesprávne Zamilovaná
De TodoLinnéu postrehne v lese neštastie. Narazí totiž to na svojho sprostého spolužiaka. No čo ak ju niekto zachráni? A čo ak sa Linnéa do svojho záchrancu zamiluje? A čo sa stane keď zistí že ho pozná? Odpoveď na tieto otázky sa dozviete iba v príbehu. †...