Poděkování

941 42 15
                                    

Stále nemůžu uvěřit tomu, že je konec. Totiž, abyste tomu rozuměli, tohle je první delší příběh, který jsem kdy dopsala a nikdy bych si nemyslela, že by mohl překročit 10 tisíc přečtení a tisíc votes. Strašně moc vám za to děkuji. Za všechny ty nádherné komentáře (ani nevíte, jak mě to vždy dokáže potěšit :3), za všechny negativní komentáře a upozornění o chybách, protože díky nim to mužů vše opravit a vylepšit. Zkrátka díky za všechno. :D

Ptali jste se, jestli bude pokračování nebo nějaká další fanfikce o Severusovi. Musím vás zklamat, protože pokračování nebude, protože si myslím, že by bylo o ničem a jen by protahovalo dokončený příběh. Další fanfikce o Sevovi, ale určitě bude, i když nevím kdy. V konceptech jich mám několik, ale rozhodně ne ve fázi, kdy bych je mohla začít vydávat. Ale až něco bude, tak dám vědět. ;)

Jinak kdybyste měli jakékoli otázky k tomuhle příběhu, tak se neváhejte zeptat, určitě odpovím.

Do by teda bylo vše. Hrozně moc vám děkuji, že jste to se mnou vydržely až do konce a doufám, že se vám třeba zalíbí i nějaký můj jiný příběh.

- Pája

***

15. 8. 2017

Dneska jsem se konečně dokopala k tomu, abych opravila všechny kapitoly, takže k dnešnímu dni by snad měly být víceméně bez chyb. :) Je neuvěřitelné, že už je to tak dávno, co jsem tenhle příběh dopsala. Psala jsem ho někdy od dubna 2015 do dubna 2016. Když jsem to teď po sobě četla, tak jsem si za ten příběh málem nafackovala (dneska bych to napsala úplně jinak), ale zas je na tom vidět,  že se můj styl psaní nějak vyvíjel (a stále vyvíjí). Takže mě to určitě někam posunulo a dodalo mi to sebevědomí. Dokázalo mi to, že když něco chcete, tak to jde. Takže ještě jednou (po roce a něco od dopsání) děkuji. :)

-Pája

The Potions Master ✔ (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat