Ben çoğu şeyi seninle sevdim. Duman'ı mesela. Adamın bir şarkısını bile dinlemezken senin sayende tüm şarkılarını dinliyorum ve çoğunu ezbere biliyorum artık. En çokta "Seni Kendime Sakladım" ı dinliyorum. O daha çok hatırlatıyor seni bana. Çünkü bizim şarkımızdı o, sen seçmiştin...
"Hayal Kurmak"; bunu da seninle sevdim ben. Hayal kurmak bana göre birşey değildi aslında, ama şimdi tüm hayallerimde sen varsın. Öğretmen olmak, bir eve ,arabaya sahip olmak değil benim hayalim. Sadece seninle birlikte sıcak bir yuvada beraber yaşamak...
"Yalnızlık"; bunu da sen sevdirdin bana. Yanımda sen varken diğerlerinin olmaması umrumda bile değildi. Tabi sonradan sende gittin. Sen yokken başkasının olmasınıda istemedim yanımda. Bu yüzden sevdim yalnızlığıda...
"Karanlık" ; sen sevdin diye sevdim karanlığıda. Bana hep seni hatırlattı. Sayende en çok sevdiğim renk bile siyah oldu. Kıyafetlerim, eşyalarım, hayatım bile siyah!...
Senin sevmediğin şeyleride seninle sevdim ben. "Kitap okumak" mesela. Okuduğum kitapların her kelimesi, her cümlesi, her satırı seni anlatıyordu bana. Sevmemek imkansızdı seni...
"Yaşamak"; bunu da sen sevdirdin bana. Hayatımda sen yokken, her an ölmeyi istiyordum ben ama sen girince hayatıma yaşamayıda sevdim ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HuzuruM
RandomUyandırmaya kıyamadığınız insanlar yüzünden uykusuzsunuz şimdi değil mi?