Ölümüne Sevdiğim Arkadaş

20 3 0
                                    

Merhaba, adını kalbimin sürekli zikrettiģi fakat dilimin bir türlü söyleyemediği insan.

     Farkettin mi? Bu aralar sana daha az mesaj atıyorum. Hatta çoğu zaman atmıyorum bile. Her zaman seninle konuşmak için elininden gelen herşeyi yapan ben....Ne oldu, nasıl oldu bilmiyorum ama artık sanırım eskisi kadar sevmiyorum. Biliyorum bu senin umrunda bile değil ama ne biliyim işte bil istedim. Sen hep benimle arkadaş olarak kalmak istiyordun ya hani, işte artık bende öyle istiyorum. Sadece arkadaş olmak! Hemde şuana kadar deliler gibi sevdiğim, elde etmek için yani beni sevmesi için elimden gelenin fazlasını yaptıģım, sürekli merak ettiğim, özlediğim, kıskandığım... insanla. Seni şuana kadar sevipte bir anda nasıl bıraktığımı cidden bende bilmiyorum. Şuana kadar senin beni sevmediģini bildiğimden dolayı seni unutmak için her yolu denedim ama hiçbirinde başarılı olamadım. Ve şimdi ise dediğim gibi bir anda artık seni sadece arkadaşım olarak görmeye başladım. Bunun sebebi emin ol hayatıma giren başka birisi falan değil! Aslada olamaz!. Zaten senin yokluğunda kimi hayatıma soktuysam ya seni unutmak içindi yada eğlenmek içindi. Hićbirini sevmedim, sevemedim de. Aklımda da kalbimde de sen varken bunun olması imkansızdı zaten....

      Neyse sanırım fazla uzattım ben. Demek istediğim şu: ben seninle gerçekten arkadaş olmak istiyorum. Sen şimdi zaten arkadaşız falan diyeceksin ama ben öyle bir arkadaşlıktan bahsetmiyorum. Sürekli ilk mesajı atan ben olmayayım mesela hep konu bulmaya çalışan ben olmayayım, sankı benle konuşmak zorunda
olduğun için konuşuyormuş gibisin yani ben soru sorunca cevap veriyorsun, yoksa konuşmuyorsun. Biliyorum sana yaşattıklarımdan sonra böyle bir arkadaşlık çok zor. Hatta bir kaç gün yapsak bile bunu eminim ki daha sonra eski halimize döneriz...

    Ama ben böyle olsun istemiyorum. Sana tekrardan bağlanmak istemiyorum. Çünkü benim olmayacağını biliyorum. Bu yüzden seni hep arkadaşım olarak görmek bana baya yardımcı olacak sana karşı olan duygularımın tamamen bitmesinde...

  
     Lütfen bana yardımcı ol ARKADAŞIM. Lütfen... Eminim sende benim kadar hatta benden daha fazla istiyorsundur duygularımım bitmesini yardımcı ol lutfen bu yüzden. Lütfen

HuzuruMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin