Olmuyor

31 2 0
                                    

Sana ne zaman bu kadar aşık oldum bilmiyorum. Seni ne zaman sevmeye başladığımı da. Tek bildiğim birşey var hayatımdan gidersen biterim! İşte bunu o kadar iyi biliyorum ki...Şu ana kadar nasıl sensiz yaşadım anlam veremiyorum. Seni bu kadar çok severken sevdiğin kızları anlatmanı bile dinledim ben be. Neden biliyor musun? Senin yüzünden! Seni hayvanlar gibi sevdiğim için. Ama şuana kadar keşke demedim ben    sevgili. Keşke onu sevmeseydim demedim. Sen konusunda          söylediğim tek keşke  ne biliyor musun? KEŞKE ODA BENİ SEVSEYDİ.
Ama olmadı işte sen beni hiç       sevmedin. Herkesi sevdin ama bir beni sevemedin! Diyecek birşey bulamıyorum. Sonuçta sen de  haklısın. Neden sevesin ki beni? Güzel değilim sonuçta. Zengin tanınmış biri falanda değilim. Öyle çok konuşmamda kimseyle.
Yani benim bile kendimden nefret ettiğim zamanlar olurken, senin beni sevmeni beklemek tam bir aptallık. Ama bekledim işte. Belki bir gün hepsini bırakıp beni sever dedim. Olmadı. Olmayacaktıda. Biliyordum. Ama aklım kalbime söz geçiremiyorduki sen konusunda. Kalbim hep susturuyordu aklımı, mantığımı. Ben şimdilerde tekrar düşünmeye başladım seni. Ha bide eski çıktığın kızı her sabah gördüğümde aklıma geliyorsun ve yine susturamıyor aklım kalbimi. Diyorum ki ya herkesi bırakıp beni severse. Sonra tabi eskiler geliyor aklıma. Yüzüme dahi bakmadan verdiğin önemsiz cevapları hatırlıyorum. Beni ne kadar küçümsediğini. Ve diyorum ki unut artık onu asla sevmeyecek seni . İşte bu sefer aklım galip geliyor, kalbimle girdiği savaşta. Yenik düşmüyorum bu sefer sana karşı olan duygularıma.
Aradan tabi saatler geçmeden yine görüyorum o kızı ve unutuyorum az önce söylediklerimi. Şuan çıkmıyor olsanız bile kıskanıyorum seni. O kızla yan yana olduğunuz geliyor gözlerimin önüne ve gerçek olmasa bile yetiyor aklımı kaçırmama. Anlayacağın olmuyor lan. Olmuyor. Ne unutabiliyorum seni nede senden nefret edebiliyorum. Sadece  biraz daha fazla sevmeyi öğreniyorum seni, biraz daha fazla özlüyorum, biraz daha kıskanıyorum seni herkesten ve biraz daha ağlamak istiyorum senin için. Olmuyor lan olmuyor. Bırakamıyorum seni. Nefrette edemiyorum zaten. Unutmak desen hiç aklımdan çıkmazken nasıl olacak bilmiyorum.

HuzuruMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin