*1* Nudny piątkowy wieczór

211 18 0
                                    

*PP Amelii *

Właśnie szykowałam się, ponieważ dziś miała przyjść do mnie na weekend Nel. Moi rodzice pojechali w delegację więc mam cały dom dla siebie. A co do mnie to :

Nazywam się Amelia, mam 15 lat. Mam długie blond włosy i zielono - szare oczy. Mieszkam w Gdyni. Mam siostrę, która ma 20 lat i wyprowadziła się do Krakowa, również mam mam 8-letniego brata Maćka.

Nel również jest blondynką o trochę krótszych włosach. Jej oczy są koloru brązowego. Również ma 15 lat i mieszka dwie ulice dalej. Ma starszego brata, który ma 21 lat.

Poszłam do kuchni po jakieś jedzenie. Zrobiłam popcorn, wyjęłam paczkę z żelkami i nalałam soku do szklanek i zaniosłam wszytko na górę czyli do mojego pokoju. Postawiłam jedzenie na biurko i wzięłam laptopa. Usiadłam na łóżku i wzięłam laptopa. Zalogowałam się na Steam'ie i włączyłam grę Garry's Mod. Włączyłam mapę i wyczekiwałam, aż gracze skończą rundę. Gdy skończyli dołączyłam do gry. Nie wiem czy dobrze czy źle, ponieważ grali sami chłopacy, ale cóż poradzę na to, że lubię grać w takie gry? Grałam tak dwie rundy i postanowiłam przerwać. Spojrzałam na zegarek. Zostało mi jeszcze 15 minut do przyjścia Nel. - Hmm.. Co by tu porobić? - pomyślałam gdy nagle jak na zawołanie dostałam powiadomienie. Położyłam się na łóżku i wzięłam telefon do ręki. Rozwinęłam pasek powiadomień by zobaczyć co nowego ktoś dodał. Użytkownik Smav dodał film: To nie książka. Z bananem na twarzy włączyłam film, gdyż Filip to jeden z moich ulubionych youtuberów. Dobra on jest ulubiony. Zaczęłam oglądać. Gdy skończył się film usłyszałam dzwonek. Wyłączyłam youtube i szybko pobiegłam do drzwi. Gdy je otworzyłam od razu rzuciłam się przyjaciółce na szyję. Co z tego, że widziałam ją zaledwie 2 godziny temu w szkole? Nel zdjęła buty i poszłyśmy do mojego pokoju. Zaczęłyśmy grać w wcześniej przygotowaną grę przeze mnie. Graliśmy w nią około 30 minut. Potem zaczęliśmy rozmawiać o różnych rzeczach szukając przy tym filmu do oglądania. Wypadło na Disowskiego, czyli jednego z kilku ulubionych youtuberów Nel. Lubimy oglądać u niego horrory. Obejrzałyśmy kilka odcinków z horrorów. Potem spojrzałyśmy na zegarek. Była 17.34. Postanowiłyśmy pójść na spacer. Ruszyłyśmy w stronę parku. Tam znajdowała się nasza ulubiona dróżka. Szłyśmy co chwile się wygłupiając. Po chwili Nel zmieniła temat na temat o chłopakach. Nel zawsze była wrażliwą dziewczyną. Nawet jedno "maleńkie" słowo potrafi ją mocno zranić. Kiedyś miała chłopaka. Mimo, iż miała wtedy 13 lat kochała go. A ten po prostu zostawił ją dla innej. Wtedy Nel się załamała. Załamanie to spotęgowało zachowania Borderline. Więc jeśli jaki kolwiek chłopak jeszcze ją skrzywdzi to po pamięta Mele.

._._._._._._._._._._._.

Gdy byliśmy już w domu postanowiłyśmy wejść na Omegle. Włączyłam światło i wzięłam laptopa na kolana i razem z Nel usiadłyśmy na łóżku. Wpisałam w wyszukiwarce www.omegle.com. Na początek dla beki wyszukałyśmy ludzi z Niemiec. Zaczęłam mówić do nich raz po angielsku, a raz po polsku, ponieważ nie jestem "perfekt" z języków obcych. Potem wyszukałyśmy kilka osób z USA i Anglii. Potem postanowiłyśmy w końcu poszukać osób z Polski. Wzięłam telefon i włączyłam odcinek Omegle u Remka i przystawiłam telefon do kamerki. Kilka osób nabrało się, że to Remek. Potem już postanowiłyśmy nie nabierać ludzi tylko pogadać. Jednak dużo osób nas pomijało. Do czasu gdy spotkałyśmy pewnego chłopaka..

***
Hej oto pierwszy rodział! Mamy nadzieję, że książka wam się spodoba. Do następnego!

Nie wstydź sięWhere stories live. Discover now