*4*

101 9 2
                                    

*Pp Nel*

Słyszałam jak Amelia wstała, ale mi samej nie chciało się wstawać. Dopiero po kilkunastu minutach się zmusiłam, żeby ruszyć się z łóżka. Było już po ósmej. Poszłam na dół, bo strasznie burczało mi w brzuchu. Zauważyłam karteczkę na lodówce i przeczytałam ją. Może później też wyjdę na spacer? Ale narazie jadłam płatki z mlekiem. Potem poszłam do góry, do mojej torby, żeby się ubrać. Wzięłam białą bluzkę, czarne legginsy, niebieską bejsbolówkę. Po chwili byłam już ubrana, a włosy miałam związane w kitek. Dzisiaj miałyśmy ubrać się tak samo, tylko inne kolory. Nie wiedziałam co robić, więc wzięłam telefon i zadzwoniłam przez Facebooka do Błażeja, bo akurat był dostępny.
- Hej Błażej!
- Hej, co robisz?
- Nudzę się. Dlatego dzwonię.
- Oh, a myślałem, że chciałaś ze mną pogadać. - zrobił minę smutnego psiaczka, na co się zaśmiałam.
- No to też! Nie smuć się!
Pogadaliśmy 20 minut, a po tym postanowiłam pójść na spacer. Zmieniłam tylko bluzkę, ubrałam moje niebieskie trampki, włożyłam słuchawki do uszu i pobiegłam przed siebie. Oczywiście zakluczyłam dom i napisałam do Amelii.
Po okołu 5 piosenkach weszłam do sklepu kupić sobie picie i batonika. Mając już kupione produkty usiadłam na ławce w parku. Prawie nikogo nie było, więc spokojnie zjadłam. Wyciągnęłam telefon by zobaczyć czy nikt nie napisał. Napisał do mnie Błażej. Uśmiechnęłam się mimowolnie.

Błażej:
Pogadamy dzisiaj przez kamerki?

Nel:
Dzisiaj niestety nie, bo nadal jestem u Amelii, ale może jutro :)

Błażej:
Szkoda :/

Wstałam z ławki i pobiegłam w stronę domu przyjaciółki, bo już wystarczająco się przewietrzyłam. Weszłam do domu i zastałam w nim dość podejrzanie ucieszoną Melę. Spytałam co jej się stało, a ona opowiedziała mi o jej spacerze. W sumie jej nie zazdrościłam nawet, bo go nie oglądałam, ale fajnie byłoby mieć zdjęcie z youtuberem. Też jej powiedziałam, że byłam w parku i nikogo nie widziałam. Żeby zmienić już temat spytałam się co na obiad, ale ona nie wiedziała więc zaproponowałam frytki, naleśniki albo zamówioną po prostu pizzę. Bardzo zdrowy obiad. Czujesz ten sarkazm? Ja też.

*Pp Błażej*

Chciałem z nią pogadać, bliżej poznać. Coś ciągnęło mnie do niej. Chciałbym ją spotkać, ale nie wiem gdzie mieszka. Mam również wrażenie, że znamy się od zawsze. Kolejny raz sprawdziłem jej profil na Facebooku, ale nadal nie było informacji gdzie mieszka. Zacząłem brzdąkać na gitarze, ale po chwili skończyłem, bo nie miałem ochoty grać. Z nudy weszłem na Youtube i z niedowierzaniem kliknąłem film z miniaturka z zdjęciem Nel! Akurat był to vlog na temat rysowania. Nel miała około 100 filmów z gier lub vlogów i coverów i miała już 159 998 subskrybentów! Nie mówiła mi, że nagrywa. Wiele filmików były z Amelią, jak dobrze pamiętam. Z ciekawością obejrzałem kilka filmów i oglądałbym dalej gdyby nie obiad. Zeszłem na dół do kuchni i nałożyłem sobie porcję spaghetti. Jadłem nieobecny i chyba tata to zauważył i się spytał : "O jakiej dziewczynie tak myślisz?", a ja na to zakrztusiłem się obiadem.

Za którą bohaterką bardziej przepadacie? ;) Czy nie macie jeszcze wybranej? :)

Nie wstydź sięWhere stories live. Discover now