Michael probeert een gesprek met mij te voeren. Ik probeer zo kort mogelijk antwoord te geven anders praat ik misschien te veel en komt hij achter de ruige ik.
"Weet jij al iets voor dat project?" Vraagt Michael. Ik schud mijn hoofd.
"Je bent wel stil he?" Merkt hij op.
"Normaal niet hoor, alleen op school is dat zo" zeg ik voordat ik er erg in heb. Snel sla ik een hand op mond voordat ik nog meer ga zeggen. Michael kijkt mij vragend aan?
"Hoe bedoel je?" Vraagt hij.
"Nee niks, was dom dat ik dat zei" antwoord ik nog steeds geschrokken van mijn actie. Michael houdt gelukkig zijn mond daarover.
"Zullen we maandagmiddag afspreken om dat project te doen?" Vraagt hij.
"Ja is goed"
"Oke ik wacht dan na het laatste uur op je bij het fietsenhok, daarna gaan we naar mij toe" zegt Michael dan. Ik knik niet wetend wat te zeggen.
"Waar was je mee bezig?" Vraagt Michael daarna, ik denk om interesse te tonen.
"Huiswerk dat je pas over een maand krijgt, ik loop een maand voor" antwoord ik. Michael knikt en schuift iets dichterbij mij en kijkt over mijn schouder heen. Ik krimp een beetje ineen.
"W-wat doe je?" Stotter ik.
"Ik kijk mee met je" zegt Michael. Ik knik en ga veder met de opgaven.
"Hoe doe je dat?" Vraagt micheal.
"Hoe doe ik wat?" Vraag ik.
"Hoe doe je dat, je hebt daar nog niet eens uitleg over gehad"
"Jawel"
"Huh?"
"Na de les blijf ik even om dingen te vragen die ik niet snap" leg ik uit. Micheal knikt.
"Wil je anders ook een opgave proberen?" Stel ik voor.
"Is goed maar ik weet niet hoe het moet" micheal probeert een som van wiskunde en ik zie al gelijk dat het fout gaat.
"Kijk dat moet je zo doen" zeg ik en help hem.
"Wow jij bent hier goed in, zou jij mij misschien bijles willen geven?" Vraagt hij.
"Is goed, je komt maar naar me toe als je wat wil weten" antwoord ik.
"MICHEAL WAAR BEN JE" horen we ineens iemand roepen.
"Sorry maar ik moet gaan, Ashton roept me" zegt Michael en loopt weg. Ik zucht. Waarom voel ik me zo snel op mijn gemak bij hem?#
Eindelijk is het vrijdagavond. Ik sta voor de spiegel mijn haar te doen. Zometeen ga ik naar calum. Hij is een vriend van mij en geeft altijd de leukste feestjes. Mijn haar zit eindelijk goed. Ik doe mijn lip piercing in en mijn vans aan. Zo dat was de finishig touch. Ik stap mijn huis uit en loop naar calum toe omdat hij toch dichtbij woont. Daar aangekomen klinkt de harde muziek al. Ik loop naar binnen en zie al snel calum staan praten met een meisje. Ik loop naar hem toe.
"Heey bro" zegt hij als hij mij ziet.
"Hey" zeg ik en we geven elkaar een bro hug.
"En wie is deze chick hier?" Vraag ik met een glimlach aan het meisje bij calum.
"Kim" zegt het meisje.
"Luke loop even mee," zegt calum, "ik heb een ander meisje voor je gefixt"
En hij loopt met mij achter zich aan naar een meisje.Heey pinguïns nieuw hoofdstuk hier
Hope you like it
comment vote
Love you all
xx dagmar
JE LEEST
double life ft muke Clemmings <3
FanficLuke is een hele brave leerling. tenminste dat is wat iedereen denkt. Op school Is hij altijd bezig met vooruit werken en in het weekend gaat hij los op feestjes. Michael is een hele normale student. Hij heeft gewoon vrienden en af en toe geen zin i...