chapter 38

357 25 9
                                    

Michaels point of view
Helaas is luke nu weg. Ik vraag me echt af waarom hij ashton ontloopt. Tenminste zo lijkt het wel. Het is jammer wat hij gedaan heeft, maar ik geloof echt in tweede kansen. Hij vertelde het me eerlijk, dat zag ik aan hem en daar ben ik blij om. Nu weet ik wel dat ik hem kan vertrouwen, alleen al omdat hij eerlijk was. Hij heeft zich verontschuldigt omdat hij van me houdt, dat zag ik in zijn ogen. Ik hou echt van hem en ij den k dat ik dat zo wel duidelijk is gemaakt. Hij is net weggegaan om huiswerk te maken. Wat ben ik blij dat de oude luke terug is.

Ashton en calum zitten nog steeds bij mij en steeds als ik vraag aan ashton wat er is tussen hem en luke, draait hij er steeds omheen. Veder is het enorm gezellig en lachen we veel. Nu is ashton alleen even naar de kantine om eten voor ons te halen, dus ik ben alleen met calum. Misschien weet hij waarom ashton boos is op luke...
"Calum?"
"Ja?"
"Weet jij waarom ash boos is op luke?"
"Dit heb je niet van mij oke? Maar ashton is boos op luke, omdat je hier ligt, door luke. En nu luke hier steeds is en jij hem vergeven hebt, zodat jullie weer bij elkaar zijn, is ashton boos omdat luke zoveel kanten heeft en hij denkt dat luke je weer gaat breken" vertelt calum. "Maar dat gaat niet gebeuren hoor. Toen ik jullie in Amsterdam moest ophalen van jullie date, moest luke helemaal blozen en was heel verlegen. Ik zag aan alles wat hij toen deed, dat hij echt van je houdt. Hij keek achterom naar jou. Je lag te slapen. Ik zag luke wel op zijn lip bijten om een awe binnen te houden, maar ik zei er niks over omdat ik wist dat hij dat niet wou. Michael geloof me als ik zeg dat luke echt van je houdt. Zo'n lieve en zorgzame jongen vindt je nooit meer. Koester hem. Hij ziet er misschien stoer uit, maar heg is stiekem een erg breekbare jongen die echt van je houdt. Micheal, ik ken luke al vanaf we vier waren, hij was een schat van een jongen. Hij stond altijd voor iedereen klaar en ik was zijn beste vriend. Ik was jaloers en heb hem veranderd. Als luke nog zo iets doet, wees dan niet boos op hem, maar op mij. Ik heb hem veranderd en daarom doet hij af en toe zo. Hij ziet zijn toekomst, zijn toekomst met jou. Hij kan worden wat hij wilt en is enorm slim. Eigenlijk zit hij onder zijn niveau, maar hij wou dit niveau doen. Hij was bang dat ik hem dan een nerd zal vinden als hij een te hoog niveau doet. Hij was bang voor zijn beste vriend en dat merkte ik ook. Michael wat ik je net heb verteld blijft tussen ons oke? En denk er maar over na over wat ik gezegd heb" zegt calum.
"Dankje" glimlach ik. "Dat je me dit vertelt hebt"
"Graag gedaan hoor. Ik weet dat jullie van elkaar houden. Het spat er gewoon van af. Jullie hebben weinig woorden nodig om te zeggen dat jullie van elkaar houden. Alleen nu ik naar luke kijk, heb ik spijt dat ik hem zo heb veranderd. Wordt alsjeblieft niet boos op hem, maar op mij. Denk er over na" zegt calum als ashton weer binnen komt. Ik denk dat hij gelijk heeft. Calum ziet er uit als een badboy, maar is ook zacht vanbinnen, net als luke. Zal het echt jaloezie zijn geweest van calum, omdat hij luke te perfect vond?

Heey nog een hoofdstuk vandaag.
Hope you like it
comment vote
Love you all
xx dagmar

double life ft muke Clemmings <3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu