chapter 50

317 21 6
                                    

Michaels point of view
Omg ik ben gewoon geslaagd! En dat zonder een herexamen. Na wat een eeuwigheid leek te duren wordt eindelijk ashton opgenoemd. Ik juig eens hard en al snel komt hij naast me staan.
"Luke hemmings" wordt er gezegt dat hij ook geslaagd is. Luke loopt naar voren. Hij blijft daar even en komt dan bij ons staan. Kort daarna wordt ook calum opgenoemd en dan zijn we compleet.

Uiteindelijk zijn we dan eindelijk klaar. Het duurde echt een eeuwigheid. ook moest ik verplicht van mam op de foto. Vreselijk.
"Nou guys en dan gaan we het nu vieren" zegt calum.
"Mee eens" stemt luke in.
"Ja onze nerd heeft wel een feestje vetdient" zegt ashton. "serieus hoe krijgje het voor elkaar om maar 1 foutje te maken?" Vraagt hij.
"Geen idee" zegt luke schouderophalend.
"Nou kom, dan gaan we naar een of andere club ofzo" zeg ik en pak lukes hand vast. Wat ben ik toch blij dat ik hem heb.

"Lukey wat moet ik aan?" Vraag ik half in paniek.
"Gewoon iets van een blouse. Dat staat je leuk" zegt hij.
"Okay" antwoord ik. Ik kleed me om en doe mijn haren. Zoals gewoonlijk maakt luke daar weer een dagstudie van. Het is opzich wel schattig dat hij zoveel om zijn haar geeft, maar soms is het net iets te.

Niet veel later zijn we in een club. Het is enorm druk, aangezien iedereen wilt vieren dat die is afgestudeerd aan deze school. Ze vieren dat ze eindelijk af zijn van die leraren die te veel huiswerk opgeven.
Luke en ik wringen ons de zwetende lichamen heen om ashton en calum te vinden, maar tevergeefs. Dan maar met zijn tweeën ons vermaken. We springen mee met de muziek.

We halen nog wat om te drinken. Als ik een slok neem voel ik de alcohol in mijn keel branden.
"Lukey, let's play titanic. I be iceberg and you go down" zeg ik lallend.
"Oh Mikey, ik wil niks liever" zegt luke. Het is te merken dat we al erg ver heen zijn. Ik wil niet weten hoe erg die kater morgen is.

Luke en ik weten allebei dat we het niet gaan doen als we droken zijn. Eigenlijk drinken we alleen maar meer en dansen op de gekste manieren. Veder lachen we om alles, maar voor zover ik weet doen we niks gênants.

De volgende ochtend werden we wakker met een stekende koppijn en een kater. Op de een of andere manier hebben we weer de weg naar lukes huis gevonden. Luke wordt naast me kreunend wakker.
"Dat doen we dus niet weer" zucht ik
"Mee eens" stemt hij in. Ik slenter naar de badkamer om twee glazen water te vinden. Ik had ooit ergens gehoord dat dat heel goed helpt tegen een kater.
Ik loop weer terug en geef een glas aan luke.
"Dankje" zegt hij.

's Middags is onze kater bijna verdwenen.
"Micheal, laten we elkaar beloven dat dit niet het einde is van onze relatie. Daarvoor hou ik te veel van je" zegt luke.
"Beloofd"

Heey pinguïns nieuw hoofdstuk hier maar ook de laatste. Awe *huil huil* MAAR er komt ook een VERVOLG! *juig juig* het gaat 'the next level' heten en ik hoop dat jullie die met de zelfde enthousiasme gaan lezen als dit boek.
Hope you like it
comment vote
Love you all
xx dagmar

double life ft muke Clemmings <3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu