Michaels point of view
Aan het werkstuk zijn we niet echt aan toe gekomen. Nu ik deze kant van luke heb gezien, wil ik meer over deze prachtige jongen weten.
"Dus luke, hoe is dit zo gegaan?" Vraag ik."Nou uhm... het begon eigenlijk al op de basisschool. Calum en ik waren beste vrienden, maar calum die ging zich steeds meer als een badboy gedragen. Waardoor ik dus ook. Toen we naar de middelbare school moesten, heeft mijn moeder er voor gekozen dat ik maar weer het goede pad op moest en stuurde me naar een andere school dan calum. Ik wou dat me moeder weer eens trots op me kon zijn. Is maakte mijn huiswerk; studeerde hard en lette op in de les. Zoals je weet loop ik een maand voor, dat maak ik in de pauzes zodat ik in het weekend niks hoef te doen. Maar hoe dan ook, ik deed heel veel voor school, maar calum en ik bleven vrienden. Hij bleef een badboy en sleurde me mee naar elk feestje. Hij zorgde er altijd voor dat ik voor die avond een meisje had voor een one night stand. In het begin was ik bang dat me moeder erachter zou komen maar dat veranderde naarmate de tijd vorderde. Omdat calum op een andere school zit kwam nooit iemand van onze school erachter dat ik ook zo kon zijn. Op onze school ben ik gewoon die nerd. Soms is schijn maar bedrog. Ik heb wel eens een meid op die feestjes gehad van deze school waarvan je zou denken dat ze een 'good girl' is. Ze zei een keer tegen mij.
"Forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught. En dat zette me aan het denken, want dat was ook mijn verhaal, maar dan ben ik geen girl" legt luke uit.
Alles werd ineens voor mij duidelijk. Alleen brandt er nog wel een vraag. Wilde hij zelf ook met die meiden of was dat omdat calum hem verplichte?
"En nu jij, want ik zie ook wel aan jou dat jij wat achter houdt" zegt hij. Ik schrik. Ohh nee en nu? Moet ik zeggen dat ik gay ben? Dat ik verliefd ben op hem? Maar hij heeft zo vaak het gedaan met meiden. Of is dat echt alleen omdat het moest? Zo veel vragen spoken er door mijn hoofd.
"Ik wacht" dringt luke aan.
"I-i-ik weet niet ofdat ik dat wel kan..." zeg ik en me stem sterft meteen af.
"Kom op je kan het wel" pusht luke me. Ik zucht.
"Ik vertel het een andere keer wel. Zullen we nu met dat project bezig?" Verander ik van onderwerp. Luke zucht. Hij heeft eigenlijk door dat ik het nog niet ga zeggen en laat het links liggen.
"Oke je wou het over muziek doen. Wat wil je daar dan precies mee doen dan?" Vraagt hij.
"Misschien de muziekgeschiedenis en waarom muziek zo belangrijk is. Wat denk jij?"
"Lijkt me een goed plan" stemt luke in.We zijn al een tijdje bezig en we hebben er eigenlijk allebei geen zin meer in.
"gamen?" Stelt luke voor. Ik knik.
"Lijkt me leuk"
Luke knikt ook en zet zijn playstation aan. Er start een spel op en we beginnen te gamen. We zijn echt heel erg aan elkaar gewaagd maar na het vierde potje let ik niet meer op. Mijn gedachtes gaan naar luke. Ik kijk hoe hij geconcentreerd bezig is met winnen. Volgens mij merkt hij dat ik naar hem kijk, want hij krijgt een glimlach op zijn gezicht en blosjes op zijn wangen.
"Kan je dat alsjeblieft niet doen?" Vraagt hij nerveus. Ik knik en kijk beschaamd weg. Waarom slaan mijn gevoelens bij hem zo op hol?Heey pinguïns nieuw hoofdstuk hier
Hope you like it
comment vote
Love you all
xx dagmar
JE LEEST
double life ft muke Clemmings <3
FanficLuke is een hele brave leerling. tenminste dat is wat iedereen denkt. Op school Is hij altijd bezig met vooruit werken en in het weekend gaat hij los op feestjes. Michael is een hele normale student. Hij heeft gewoon vrienden en af en toe geen zin i...