Lukes point of view
Calum. Waarom nou net hij? Voelde ik me eindelijk eens gelukkig gaat hij dat waarschijnlijk weer verpesten. Oke luke doe Cool en handel snel. Ik grijp een snapback uit mijn broekzak en geef die aan micheal. Hij kijk g me vreemd aan.
"Doe op en doe alsof je een meisje bent anders gaat voor ons allebei het leven zuur worden" zeg ik lief. Hij knikt en doet de snapback op. Calum komt naar ons toe.
"Hey luke en wie is dit?" Begroet calum ons
"Dit is mich..." stotter ik.
"Michelle" zegt Michael snel met een meisjes stem.
"Oh hoi. Luke, ik wist niet dat je een vriendin had"
"Nee klopt het is ook nog maar net aan"
"Leuk hoor bro, maar volgens mij hadden wij een afspraak" zegt calum. Oh shit nee! Niet die afspraak. Micheal kijkt me vreemd aan. Ik gebaar snel dat ik het zo uitleg. Waarom heb ik ook die afspraak gemaakt?
"Sorry bro maar ik vind haar echt leuk en dan boeit me die afspraak niet meer"
"Dan boeit mij jou niet meer" zegt calum. En bedankt calum, nu weet ik ook wat ik aan je heb.
"Weet je calum fack die afspraak, stik er maar in. Ik kies nu mijn eigen weg waar ik gelukkig in wil zijn en heb jou niet meer nodig" zeg ik boos en trek micheal met me mee calum alleen achterlatend.
"weet waar je aan begint!" Roept calum. Ik steek mijn middelvinger op en loop veder met Michael.
"Wat was dat?" Vraagt hij zachtjes, waarschijnlijk bang om mijn reactie dat ik boos naar hem ga reageren.
"Calum en ik hadden vroeger een afspraak gemaakt dat we niet mogen daten anders zou dat niet goed uitpakken bij de feestjes. Maar nou heb ik dus jou, waar ik overgens dol gelukkig mee ben. Maar calum heeft zijn contacten om mijn leven zuur te maken. Dus alsjeblieft wil je op school doen alsof we niks hebben. Als ik dan doe alsof we niks hebben, trek het je dan niet te veel aan alsjeblieft want ik hou echt van je, maar dat heeft dan echt te maken met calums contacten, die anders mijn leven zuur maken en uiteindelijk ook die van jou" vertel ik micheal.
"Oke ik snap het en waarom moest ik dan net doen alsof ik een meisje was?"
"Nou ik denk dat je niet wilt dat als je maandag op school komt de hele tijd voor homo wilt uitgemaakt worden, anders had je het wel al verteld" zeg ik simpel.
"Oke. Ohh en luke?"
"Ja?"
"Ik hou van je" zegt Michael. Ik moet blozen en me inhouden om hem niet ze zoenen.
"Ik ook van jou" antwoord ik.
We komen aan bij mijn huis en lopen naar binnen.
"Hoi mam, we zijn weer thuis!" roep ik door het huis heen.
"Oh hoi jongens! Ik heb koekjes gebakken, willen jullie ze proeven?!" Roept me moeder vanuit de keuken. Mam maakt altijd hele lekkere koekjes en met veel geluk kunnen we nog de bak uitlikken.
"Ja, komen er aan!" Roep ik terug. "Kom me moeder maakt altijd hele lekkere koekjes" zeg ik en geef micheal een kusje op zijn wang. Hij moet blozen en plaatst zijn lippen op de mijne. Ik grijp met mijn handen naar zijn haar en Michael tilt me op zodat ik op zijn heupen zit. Hij ondersteunt me aan mijn bovenbenen. Na een tijdje trekken we weer terug omdat we allebei weer adem nodig hebben.
"Wow wat ben jij licht" zegt Michael lachend.
"Ohh ja? Dus dan vindt je het vast niet erg als ik dit doe" zeg ik en spring op michaels rug.
"Luke, wat doe je!" Zegt hij verbaasd. Ik schiet in de lach en kort daarna Micheal ook en zo loopt hij naar de keuken.Heey pinguïns nieuw hoofdstuk mijn stage is bijna voorbij en ik heb een 8 gekregen van mijn stage begeleider. Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad en heb heel veel geleerd.
Hope you like it
Comment vote
Love you all
xx dagmar
JE LEEST
double life ft muke Clemmings <3
Hayran KurguLuke is een hele brave leerling. tenminste dat is wat iedereen denkt. Op school Is hij altijd bezig met vooruit werken en in het weekend gaat hij los op feestjes. Michael is een hele normale student. Hij heeft gewoon vrienden en af en toe geen zin i...