Deel 1

115 7 2
                                    

POV: REIN

Vandaag ga ik met Nils, Daan en Owen op vakantie. We gaan naar Frankrijk in een super luxe hotel. Echt gaaf! Ik pak mijn koffer en loop naar beneden. "Doe voorzichtig he schatje" zegt mijn moeder en geeft me een kus op mijn wang. "Jaja komt goed" zeg ik. Buiten wordt getoeterd. Mooi Owen is er. Ik zwaai naar mijn ouders en stap in bij Owen. "Heui" zeg ik. "Hoi" zegt Owen. Zijn vader brengt ons.
We zijn op vliegveld. Nils en Daan zijn er al. We gaan meteen inchecken en dan gaan we wat drinken. Niet veel later mogen we naar het vliegtuig. Ik ga zitten en Nils komt naast me zitten. Volgens mij ben ik in slaap gevallen want in een keer zijn we er al.

POV: NILS

We komen aan bij het hotel. Woow dit is echt mooi! We lopen naar de kamers. Dit wordt alleen maar beter.
Als we de spullen hebben uitgepakt, gaan we maar meteen zwemmen. "Hier kan ik wel drie weken zitten" lacht Daan. "Nou zeg dat wel" zeg ik. We droppen onze spullen en gaan naar het water. "Aah neee niet doen!" wordt er dan gegild. Nog meer Nederlanders. Ik draai om en zie drie meiden een ander meisje optillen en in het water gooien. Ze zijn van onze leeftijd. "Ey gasten" zegt Rein en hij kijkt naar de meiden. "Rein haal je niks in je hoofd" lacht Owen. "Wat? In die drie weken moeten we toch iets te doen hebben" zegt Rein onnozel. We lachen.

POV: SEM

Ik kom proestend boven. "Kutjes" lach ik. "Ey let op je taal he" lacht Lianne. Meteen duwt ze Anouk en Sophie ook in het water. Ik kijk hun aan en we klimmen het zwambad uit. "Nee" gilt Lianne. We rennen achter haar aan en pakken haar bij haar armen en benen. We jonassen haar zo het water in. 'FIET FIET' Het is is de badmeester. Jammer dat dat niet mag want het was echt leuk! We springen het water in en gaan aan de kant een beetje staan. "We worden bekeken" zegt Anouk dan. Ik kijk om me heen en zie vier jongens kijken. "Whahaha" lacht Sophie. "Ze zijn niet lelijk" zegt Lianne. "Helemaal niet" zeg ik. "Ja eey halloo meiden vakantie weet je wel" lacht Sophie. "Ach man" zeg ik en gooi water richting haar. Niet veel later zitten we in een soort water gevecht. "Stooopp" gilt Lianne dan. Meteen stop ik en kijk haar vragend aan. "Dankje"zegt ze dan droog. "Sukkel" lacht Anouk.

POV: LIANNE

We pakken onze haddoeken en gaan terug naar de kamers. Ik slaap met Sem op een kamer en Anouk en Sophie ook samen. "Het is echt een rotzooi" lach ik. We zijn vandag aangekomen en blijven twee en een halve week. "Ja echt he" lacht Sem. We gaan douchen en maken ons klaar voor het eten. We gaan uiteten in het restaurant het het hotel. "Zouden we moeten reserveren?" vraag ik. "Denk het wel" zegt Sem. Ik doe nog even snel mijn lippenstift op en loop dan naar de lobby. Hopelijk is die Nederlandse vrouw er nog want ik kan echt niet Frans. Als ik daar kom zie ik haar zitten. "Zou ik kunnen reserveren voor vanavond voor vier mensen. Rond 7 uur doe maar" zeg ik. De vrouw knikt. Ik draai om en bots vol tegen iemand aan. "Oh sorry" hoor ik. Ik kijk op en zie dat het een van de jongens is van vanmiddag. "Oh maakt niet uit" zeg ik en loop verder. Die ogen, oh my god. Snel loop ik weer naar boven. Ik hoor nog net dat hij ook wil reserveren.

POV: ANOUK

We lopen naar beneden. We zien er allemaal heel leuk uit! We komen binnen en gaan aan onze tafel zitten. "Lianne daar heb je je vriend" zeg ik als de jongens binnen lopen. "Ha. Ha. Grappig" zegt Lianne sarcastisch. Ze had het meteen verteld en wij kwamen niet meer bij. Ik kijk naar de andere jongens. Mijn ogen blijven hangen bij de blonde jongen. Hij is best knap. Dan kijk ik naar de jongen waar Lianne tegenaan gebotst was. Hij heeft bruine krullen. "Anouk nie zo kijken" zegt Sem dan. Meteen draai ik weer terug en begin te lachen. "Oke eten! Ik heb honger" zegt Sophie en ze zwaait naar de ober. De jongens liepen voor de ober dus zwaaien terug. We beginnen kei hard te lachen. Ze kijken ons raar aan. Dan draait er eentje om ziet de ober. Hij begint ook te lachen en de ober loopt naar ons toe. We bestellen eten en al snel hebben we het.
Deze vakantie wordt echt tof!

Hold Me Tight ft. MainStreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu