Deel 6

57 6 0
                                    

POV: LIANNE

We lopen terug naar het hotel. Het is nog geen 16.00 uur, maar nog even zwemmen met de anderen is ook leuk. "Wat zouden Anouk en Sophie aan het doen zijn?" vraagt Sem dan aan mij. Ik krijg een grijns op mijn gezicht en we lachen. "Wat zijn jullie van plan?" vraagt Rein meteen. "Nou zeg, lachen kan ook gewoon hoor" lacht Sem. "Ja maar als meiden eerst smiespelen en dan lachen is het meestal niet goed" zegt Nils en hij kijkt ons aan. Sem en ik moeten nu alleen nog maar harder lachen. De jongens nemen afstand en lopen nu 2 meter achter ons. Sem en ik rollen met onze ogen en gaan het hotel binnen. "Heeii" zeggen Anouk en Sophie als ze ons zien. "We zitten daar" zegt Sophie en ze wijst naar een paar bankjes. We leggen onze spullen neer en de jongens lopen meteen naar het zwembad. Ze staan aan de rand te kletsen met wat mensen. Ik kijk naar Sem en we krijgen een grijns op onze gezichten. "Payback time" zeg ik en we lopen naar ze toe. "Hoi" zeggen we in koor en meteen duwen we ze. Als reflex pakken ze ons en draaien ze om: Sem en ik vallen in het water. We komen boven en iedereen moet lachen. Rein en Nils staan nog steeds op de rand. "Dan maar zo" zegt Sem en ze begint met water te gooien. Ik doe mee en na een minuut stoppen we. De jongens staan zeik nat langs de rand. "Karma" zeg ik tevreden en zwem naar Anouk, Sophie, Daan en Owen. "Jullie pesten ze alleen maar" lacht Daan. "Je had hun eens moeten zien op het strand" lacht Sem. "Dat geloof ik best" zegt Owen. "Zozo wen beetje de meiden opstoken" zegt Rein. "Dat pikken we niet he" zegt Nils. "En wat wilde je er aan doen?" vraagt Daan. Ik kijk naar de meiden en we gaan aan de kant. "Nou..." zegt Rein. Nils en Rein nemen meteen een duik en even later is er een soort van gevecht aan de gang. "Beetje gay is oke, toch?" zeg ik tegen de meiden. We beginnen te lachen. "Ha. Ha." zegt Nils en hij loopt naar me toe. "Jij zei dat toch?" zegt hij als hij bij me staat. Ik knik van nee en wijs naar Sem. "Oh zit het zo" zegt Rein en hij loopt naar Sem. "Echt niet!" lacht Sem meteen en ze geeft me een duw. "Oh grapje dat was of Sophie of Anouk" zeg ik en zwem weg. "Helmaal niet!" roepen ze. Ik begin te lachen en draai me om. Iedereem staat naar mij te kijken. "Oh help" zeg ik en meteen zwemmen ze naar me toe. Ik kan nu wel weg gaan zwemmen en gaan rennen, maar daar heb ik geen zin in. "Zo is het niet leuk he" lacht Sem. "Ik vermaak me volledig" zeg ik sarcastisch en begin te lachen.

POV: SEM

"Ey die van jou is wel heel erg he" zegt Rein tegen Nils en hij kijkt naar Lianne. Ik begin te lachen. "Ohw hoorde je dat?" vraagt Rein aan mij. Ik knik en kom niet meer bij. "Je houdt je mond he" zegr Nils tegen mij. Ik knik en zwem naar Lianne. "Nils vindt je leuk" zeg ik tegen haar en zwem meteen door. Ze kijkt met grote ogen naar Nils en dan naar mij. "Sem!" zegt ze en ze zwemt me achterna. "Meen je dat?" vraagt ze. Ik knik. "Ik denk trouwens ook dat Rein jou wel ziet zitten hoor" zegt Lianne dan. Ik kijk naar Rein. Oke, hij is leuk. "Kom" zegt Lianne en ze duwt me richting de rand van het zwembad. We lopen naar de handdoeken. "Anouk, Sophie gaan jullie mee?" vraag ik. Ze knikken en klimmen uit het zwembad. "Ik denk dat het fixatie level nu wel op 90 zit" lacht Anouk. "Nou 100 komt er in ieder geval aardig in de buurt" Sophie. "Sukkels" lach ik en we lopen naar binnen. "Gaan we vanavond eigenlijk uit?" vraagt Lianne. "Ja is goed,maar geen alcohol" zeg ik. "Nope" zeggen ze in koor en we beginnen te lachen.

POV: REIN

We zitten in het restaurant. "Daar zijn ze" zegt Owen en ik kijk naar de lobby. De meiden staan daar te praten. Dan lopen ze naar buiten. "Sinds wanneer eten hun ergens anders?" vraagt Nils. "Geen idee. Ik heb ze het ook niet horen zeggen vandaag" zeg ik. "Ze zijn ons zat" lacht Daan. "Jammer want Rein en Nils waren nog niet zo ver" zegt Owen met een grijns van voldoening. "Wij doen het rustig aan" zeg ik. "Ja wij houden rekening met gevoelens" zegt Nils. We kijken elkaar aan en lachen. "Op een goeie avond" zeg ik en hef mijn biertje.

POV: ANOUK

We zitten in een ander restaurant. "Je had die jongens met verwachting moeten zien kijken toen wij in de lobby stonden" lach ik. "Die dachten natuurlijk dat wij weer daar gingen eten" lacht Sem. Ik hef mij Ice-T: "Op ons" zeg ik. "Op ons" zeggen ze in koor.
"Ik heb geen zin meer. Ik wil slapen" lacht Lianne. "Ja ik ook" zegt Sem. "Aah nee kom op" zegt Sophie. "Lekker dansen!" zeg ik. Ze kijken ons aan. Oke die zijn echt een moe want ze zien eruit als zombies. "Wij gaan wel. We willen het niet verpesten voor jullie" zegt Lianne. "Nee dan gaan we mee" zeg ik. "Hoeft niet jullie blijven hier!" zegt Sem en ze duwt ons richting de 'dansvloer'. Ik zucht en geef ze een knuffel. Dan lopen ze weg.
"Heui" hoor ik en draai me om. Daan staat achter me en geeft me een kus. Sophie en Owen staan te zoenen. "Waar zijn Sem en Lianne?" vraagt Rein. "Die zijn in het hotel" zeg ik. "Oh dan gaan wij daar even kijken" zegt Nils. Ik kijk naar Sophie en lach. Ik kijk weer naar Daan en sla mijn armen om zijn nek en hij legt zijn handen op mijn heupen. Ik zoen hem.

POV: NILS

We lopen naar het hotel. In de lobby zit Sem. "Heei" zeggen we. "Oh haai" zegt ze. Rein gaat naast haar zitten en blijf staan. "Is Lianne er ook?" vraag ik. "Die is boven" zegt ze. Ik knik en loop naar boven. Ik klop op de deur van de kamer. "Jaa wacht even" hoor ik. Dan gaat de deur open. "Oh heei" zegt Lianne. Ik loop achter haar aan naar binnen. "Ik ga nog even snel mijn haar borstelen" lacht ze en ze loopt naar de badkamer. "Is de rest in het stadje?" vraagt ze vanuit de badkamer. "Owen en Daan wel. Rein is beneden bij Sem" zeg ik. Er komt een klein lachje vanuit de badkamer. Dan komt ze terug en gaat naast me op bed zitten. Er valt een akward stilte. Ik kijk naar Lianne en kom dichterbij. Dan zoen ik haar.

POV: SEM

"Heb je zin om boven nog wat tv te kijken?" vraagt Rein. "Ja is goed" zeg ik en we lopen naar boven. Ik ga op bed zitten en Rein zet de tv aan. Hij komt naast me liggen en trekt mij ook naar achteren. Ik voel mijn hart sneller kloppen. "Sem?" zegt Rein. Ik kijk hem aan en hij komt dichterbij. Ik voel zijn lippen op die van mij...

Hold Me Tight ft. MainStreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu