POV: REIN
Ik dacht echt dat we kans maakten bij Sem en Lianne. Ik zucht en draai me om. "Nou ik ga maar weer liggen voordat ze door heeft dat ik er niet meer lag" zeg ik en loop naar boven. Even later als ik lig, komt Sem binnen. Ze gaat tegen me aan liggen. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Ik zucht. "Oh sorry heb ik je wakker gemaakt?" vraagt Sem. "Nee ik was al wakker. Maarruuh.... Sem we hebben jullie gesprek gehoord" zeg ik en ga zitten. "Vanaf waar?" vraagt Sem die helemaal bloost. "Dat jullie niet voor ons willen gaan" zeg ik. "Uhm Rein... Dat is niet gezegd" zegt ze. Ik kijk haar aan. "Anouk en Sophie vroegen dat aan jou en Lianne" zeg ik. "Dat ging niet daarover" zegt Sem en ze kijkt weg. "Waar dan over?" vraag ik bot. Sem kijkt nog steeds weg. "Over... over... over verdergaan" zegt ze dan zacht. Ik kijk haar met grote ogen aan. "Je bedoelt..." "Jaa" zegt Sem. Er valt een akward stilte. Ze kijkt me aan en we lachen. We gaan weer liggen en ik sla een arm om haar heen. In een keer gaat ze zitten. "Weet Nils al hoe het zit?!" vraagt ze dan. "Uhm geen idee" zeg ik. Meteen staan we op en rennen naar de kamer waar Lianne en Nils zijn.
POV: NILS
"Nils daar ging het niet over! Geloof me nou!" zegt Lianne. "Waar dan wel over?!" vraag ik. Ik zie dat Lianne het niet echt wil vertellen. "Lianne?!" zeg ik. Dan wordt er op de deur geklopt. Ik zucht en loop naar de deur. "Oke Nils luister!" zegt Sem meteen en ze loopt naar binnen. Ze sleurt Rein mee de kamer in. "Het is niet wat je denkt!" zegt Sem. Ik kijk naar Rein. "Ze hadden het niet echt over ons" zegt Rein. "Niet echt..?" zeg ik. "Het is best schamend" zegt Lianne. Oke ik snap er niks meer van. "Uitleg graag" zeg ik. "Nou kijk... we hadden het zeg maar... een soort van... over... verdergaan" zegt Sem. Dat laatste ze heel zacht. Ik kijk naar Rein met een blik van: bedoelen ze wat ik denk dat ze bedoel?! Rein knikt en moet lachen. Ik kan mijn lach ook niet inhouden. Lianne en Sem worden nu helemaal rood. "Dus jullie hebben het daarover als wij aan het slapen zijn?" vraag ik. Rein moet nu echt lachen. "Zij kwam naar mij toe!" zegt Sem en wijst meteen naar Lianne. "Dat weet ik want ze zei dat ze effe naar je toe ging" lach ik. "En moesten Sophie en Anouk daar nou perse bij zijn?" lacht Rein. "Niet grappig" zeggen Sem en Lianne in koor. Rein en ik lopen naar ze toe en ik geef Lianne en knuffel en Rein Sem. "Jullie maken je zorgen om niks" zeg ik. "Nou..." zegt Rein. Meteen laten de meiden los. "Geintje" zegt Rein.
~Volgende ochtend~
Ik word wakker op de kamer van Lianne en Sem. Ik kijk naast me en zie Lianne liggen. Rein en Sem liggen er ook. Man, wat was vanacht raar gelopen zeg! "Heui gast" zegt Rein zacht. "Moghu" zeg ik. "Ik heb honger" zegt Rein. "Jij hebt altijd honger" lach ik. Misschien iets te hard want de meiden worden wakker. "Heeii" zeggen Rein en ik in koor met een blije smoel. De meiden lachen en ik geef Lianne een kus. "Zullen we gaan eten?" vraag ik. "Ja is goed" zeggen Sem en Lianne en ze lopen naar de badkamer. Even later komen ze terug in een shortje en croptop. Rein en ik hadden onze kleren nog van gisteravond aan.
POV: SEM
We zitten aan de eettafel en de jongens zijn net even weg. Ze gaan zich effe omkleden voor een dagje weg. "Eigenlijk zie ik nu al op tegen het einde van de vakantie" zeg ik. "Jaa ik ook het is hier zo mooi" zegt Lianne. "Sem bedoelt iets anders" lacht Sophie. "Allebei" zeg ik. "Ooeeh Sem gaat Rein missen" zegt Anouk. "Jij Daan ook hoor" zeg ik lachend. "Tja dat is het nadeel van vakantieliefdes" zegt Lianne. "Misschien laat ik het wel niet bij de vakantie" zegt Anouk dan. "Ja en wat ga je jouw ouders vertellen? Ja heeii dit is Daan ik dook op vakantie ieder avond met hem het bed in en nu is hij mijn vriendje, weten jullie dat effe" zegt Lianne en ze doet Anouk na. "Jij en Sem kunnen dat niet zeggen" lacht Sophie. "Alles op z'n tijd he" lach ik.
"Yo we zijn er klaar voor" hoor ik dan. De jongens staan op een rijtje, allemaal met eeb polo en een broek en gympen. Best sexy eigenlijk. Ik loop naar Rein en pak zijn zonnebril. "Kom we gaan" zeg ik en loop naar buiten. Achter me hoor ik Rein zuchten en dan lachen.POV: LIANNE
"Ooh hier wil ik naar binnen!" zeg ik en sleur Nils mee. Eigenlijk liep ik gewoon naar binnen, maar ik had zijn hand vast. Best apart, ik heb niet eens een 'relatie' met Nils, maar toch doe ik wel alles met hem als in een relatie. Iedereen hier. Ik loop naar een rek met allemaal sieraden. "Ey die zijn mooi" zegt Sem dan. "Jaa of deze!" zegt Anouk. "En deze" zegt Sophie. "Naah deze is de mooiste" zeg ik en pak een kettinkje. "Ze zij allemaal zooo mooi" zegt Sem.
We hebben allemaal van de jongens een kettinkje gekregen en zijn nu op de terugweg. Het is ongeveer een kwartier met de trein en het is scht super druk. We staan met z'n allen en hebben een paal vast. Dan stopt in een keer de trein en Sem en ik vallen bijna. Sem belandt op de schoot van een of andere gast. We komen niet meer bij en Sem is helemaal rood. Als we bij het goede station zijn rent ze haast de trein uit. "Sem we moeten die kant op!" roep ik. Snel rent ze weer naar onz toe. "Sukkel" lachen Anouk, Sophie en ik in koor.
POV: REIN
"Beter wij gaan uit nu" zeg ik. "Is goed" zegt Sem meteen. "Jaaa" zegt Lianne. De rest knikt en we lopen naar het dorp. "Ik haal wel wat te drinken" zegt Nils. "Ik loop mee" zeg ik. "En geen alcohol voor jullie" zeg ik tegen de meiden. "Aah kom op!" zeggen ze. "Julli dan ook niet" zegt Sem stellig. "Inderdaad" zegt Sophie. "Oke oke jullie krijgen wel" zegt Daan. "Oh nu wel?!" lacht Anouk. "Ey nie zeuren anders krijg je niks meer" lacht Owen. "Tsss" zeggen ze allemaal en barsten dan in lachen uit. Ik kijk de jongens aan en rol dan met mijn ogen. "Dat zag ik en nu drinken halen!" zegt Lianne en ze duwt Nils en mij richting de bar.
Als we terugkomen van de bar, staan de meiden niet meer waar ze net wel stonden. "Die staan sowieso bij het podium" zeg ik. "Uhm niet bij het podium, maar dr op" zegt Daan dan en hij wijst richting het podium. De meiden staan daar met z'n vieren op het podium te dansen en er staan allemaal jongens te kijken. Als Sem ons ziet begint ze te zwaaien. "Ik dacht dat ze alleen zo deden met drank op" lacht Owen. "Volgens mij hebben we meiden aan de haak geslagen die niet helemaal sporen" lacht Nils...