Deel 7

60 6 1
                                    

POV: SOPHIE

Owen, Daan, Anouk en ik lopen terug naar het hotel. Het is nu 03.09 en ik ben kapot. "Zullen Sem en Lianne nu wel... denk je?" vraagt Anouk zacht aan mij. "Naah denk het niet" zeg ik. "Jammer" zucht Anouk. "Kutje" lach ik en duw haar. "Ey niet vechten" zegt Daan. "Tss" zeg ik en duw Anouk nog een keer. "Nou" lacht Anouk en ze duwt mij ook. "Meiden..." zucht Owen en hij slaat een arm om me heen. Ik kijk hem aan en geef hem een kusje. Ik sta helemaal op mijn tenen en kan er net bij. "Moet je springen?" lacht Daan. "Aah nee laat ze" zegt Anouk en trekt Daan naar zich toe. "Blijf je slapen?" vraagt Owen aan mij. "Ja is goed maar Daan gaat dan wel naar Anouk" zeg ik. "Dat wil ik helemaal niet" zegt Daan dan. Ik kijk van hem naar Anouk. Anouk laat hem los. "Geintje" zegt Daan en trekt Anouk naar zich toe.

POV: LIANNE

Ik schrik wakker en kijk naast me. Nils ligt daar nog in zijn kleren. We hebben gezoend en toen een film gekeken. Volgens mij ben ik alleen halverwege in slaap gevallen. "Had je een enge droom?" vraagt Nils dan. Ik schrik ervan. "Jaa" zeg ik dan. Hij trekt me weer naar achteren en slaat een arm om me heen. "Ik moet even met Sem praten" zeg ik en geef hem een kus. Ik loop naar de kamer van Rein en Nils en klop aan. Sem doet de deur open. "Heei wat doe jij hier?" vraagt ze. Ik kijk haar aan. "Wat is er gebeurd?!" vraagt ze meteen. "Niks,maar heb jij Sophie en Anouk terug horen komen. In ieder geval een van hun?" vraag ik. "Nee" zegt ze dan. Sem kijkt de kamer in. "Kom we gaan even naar beneden" zegt ze en ze sluit de deur. "Wat is er met Anouk en Sophie?" vraagt Sem. "Ik wilde gewoon nog effe met jullie kletsen" zeg ik. "Je wil hun uithoren" lacht Sem dan. "Oke, wanneer weet je dat je er klaar voor bent?" vraag ik. "Aah zo. Geen idee" lacht Sem. "Dat wil ik eigenlijk ook wel weten" voegt ze er lachend aan toe. "Ik bel Anouk en jij Sophie" zeg ik.

POV: SOPHIE

Ik lig op bed naast Owen als ik gebeld word.

S = Sem So = Sophie

So: Heei Sem wat ist?
S: Heei waar ben je?
So: Wat is er gebeurd?!
S: Niks haha. Maar kan je naar de lobby komen?
So: Uhm jaa tuurlijk! Ben er zo
S: Thanks

Ik maak me toch wel zorgen. Snel kleed ik me aan en loop naar de lobby. Halverwege kom ik Anouk tegen. "Wat ga je doen?" vraag ik. "Ik werd gebeld door Lianne" zegt ze. "Ik door Sem" zeg ik. Ik kijk Anouk aan en we rennen naar de lobby.
"Wow rustig. Wat is er?" zegt Lianne als we er zijn. "Nou vast iets ergs" zeg ik en kijk van Lianne naar Sem en weer terug. Sem en Lianne beginnen te lachen. "Het is niks ergs. Dat zeiden we toch" lacht Sem. "Wat dan?" vraagt Anouk. "Nou kijk..." zegt Sem. "Oh my god hebben jullie het gedaan?!" zeg ik meteen. "Nee! Nee! Maar hoe weet je wanneer je er klaar voor bent zeg maar" zegt Lianne. Ik kijk naar Anouk en dan weer naar Sem en Lianne. "Als het goed voelt" zegt Anouk. "Ja als je gewoon zeker weet dat je het wil en je ook weet dat je geen spijt gaat krijgen" zeg ik. Anouk knikt. "Owkee..." zeggen Sem en Lianne. "Waar zijn Rein en Nils?" vraag ik. "Op mijn kamer" zegt Lianne. "Op Reins kamer" zegt Sem. "En?? Gaan jullie ervoor?" vraagt Anouk. "Geen idee" zuchten ze in koor.

POV: NILS

Waar blijft Lianne toch? Ik kijk op mijn telefoon. Niks. Ik besluit Rein te appen of Sem ook nog weg is. Ik stuur het alleen perongeluk in de groep van de jongens en mij.

N = Nils R = Rein O = Owen D = Daan

N: Ey Rein is Sem ook weg?
O: Sophie wel
R: Sem ook
N: Daan Anouk ook?
D: Jup
O: Owkee..?
R: Kom we gaan naar de lobby misschien zitten ze daar
D: Zullen we dat wel doen?
R: Wat kan het kwaad?
O: Okee

Ik sta op en loop naar de gang. Naast mij doet Daan de deur open en we lopen naar de trap. Daar komen we Rein en Owen tegen. "Wat zullen ze aan het doen zijn?" vraagt Rein. "Geen idee,maar Lianne zei dat ze even met Sem moest praten" zeg ik. We kijken elkaar aan. "Dat gaat sowieso over ons" zegt Owen.
We lopen de trap af en zien de meiden zitten. "En?? Gaan jullie ervoor?" vraagt Anouk aan Sem en Lianne. "Geen idee" zuchten ze in koor. Ik kijk naar Rein en hij denkt hetzelfde als mij: de meiden zien ons toch niet zitten...

Hold Me Tight ft. MainStreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu