Deel 14

48 5 1
                                    

POV: REIN

"Uhm Nils" zeg ik. "Oh ja" zegt Nils en hij begint opnieuw met spelen en dan te zingen. Ik kijk naar de plek waar Nils net naartoe keek. Oh nooo...
Na het zingen lopen we meteen terug naar achteren. "Wat doen hun hier?!" zeg ik. "Dit kan toch niet?!" zegt Nils. "Wow wat?..." vraagt Owen. "Heb je dat niet gezien?" vraagt Nils. "Nee" zegt Owen en ook Daan knikt van niet. "Let maar op. Je zult het zo wel zien" zeg ik en we lopen naar de ruimte voor de foto. Ik kijk de rij af en zie de meiden achteraan staan. "Aah ik snap je al" zegt Daan die ook niet weet wat hij moet doen. "Dusss" zegt Owen. "Ja gaan jullie effe zitten" zegt Willem en de eerste fans komen al bij ons.

POV: SEM

We zijn bijna aan de beurt. "Oke ze hebben ons sowieso al gezien" zegt Sophie. "Nils zeker, net al met het zingen" lacht Lianne. "Moeten we dit wel doen?" zucht ik. "Het wordt super akward" maak ik mijn zin af. "Oh ja" zeggen ze allemaal in koor. "We zien wel. We kunnen altijd nog weg rennen" zegt Anouk. "Oke dit gaat sws fout" zeg ik lachend.
"Oke doe gewoon normaal" zegt Lianne en we lopen naar de jongens toe. "Haai" zeg ik. "Hoi"zegt Rein. Ik zie echt dat ze niet weten wat ze moeten doen. We gaan staan voor de foto en ik voel dat Rein zijn arm om mijn schouder heen slaat.

POV: LIANNE

"Oke dat was dus echt heel ongemakkelijk" zeg ik. "Ze waren wel echt super lief" zegt Sem. "Jaa klopt die foto is denk ik echt leuk" zegt Sophie. "En de selfies" zegt Anouk. "Hoezo mainiacs?" zeg ik. "Bruh niet zooo" zegt Sem. "Grapje hoor" zeg ik lachend. "Kom we gaan bij de deur staan dan staan we vooraan" zegt Sophie en ze sleurt ons mee. "Uhm meiden ik heb een appje van Rein" zegt Sem dan. "Of we na het concert achter het gebouw willen wachten op hun" zegt ze. "Zeg maar oke" zeg ik. "Zolang we daar niet verkracht worden is het goed" lacht Anouk. Ik zucht en na vijf minuten gaan de deuren open. We lopen meteen naar voren. "Uhg mensen niet zo duwen" zeg ik tegen de meiden achter me.

POV: DAAN

"Oke dit was zooo niet fijn" zeg ik als we terug lopen naar de kleedkamers. "Ik snap sowieso niet wat hun hier doen" zegt Owen. "Die willen ons gewoon weer zien en ja wij hebben geen nummers uigewisseld behalve Rein en Sem" zegt Nils. "Wow Sem heeft gewoon mijn nummer naar haar gestuurd he" zegt Rein meteen. "Kom we gaan. Er staan nog meer meiden te wachten" zeg ik en we lopen naar de plaats voor de foto's.

Anouk, Sophie, Sem en Lianne zijn aan de beurt. "Oke doe gewoon zo normaal mogelijk" zegt Nils. De meiden komen aanlopen. "Haai" zegt Sem. "Hoi" zegt Rein. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen. Anouk komt naast me staan voor de foto en ik sla voorzichtig mijn arm om haar heup. Na een paar selfies gemaakt te hebben, moeten de meiden gaan en wij lopen naar de kleedkamer. "Oke niet normaal akward dat" zegt Owen. "Kun je wel zeggen ja" zeg ik. "Rein, app Sem dat ze na het concert moeten blijven wachten achter het gebouw" zegt Nils tegen Rein. "Waarom?" lach ik. "Ik wil gewoon weten wat ze hier doen. Jullie niet?" vraagt Nils. "Nou dat weet ik wel hoor. Ze willen ons gewoon weer zien" zeg ik. "Stiekem wil Nils Lianne gewoon verkrachten achter het gebouw" zegt Rein. "Doe het nou maar gewoon" zegt Nils lachend.

Hold Me Tight ft. MainStreetWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu